Intalnire la Bacau intre Protectia Consumatorilor si E.ON Moldova

Subsecretarul de stat Gheorghe Ciubotaru, vicepreşedinte al Autorităţii Naţionale pentru Protectia Consumatorilor, – împreuna cu directorii executivi ai Oficiilor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor din zona Moldova – s-a întâlnit, marti, la Bacău cu Ingo Schroers, director general adjunct al S.C. E.ON Moldova SA.

În cadrul întâlnirii au fost stabilite de comun acord proceduri de rezolvare operativă a reclamaţiilor consumatorilor cu privire la furnizarea serviciilor de energie electrică, precum si modalităţile optime de comunicare către consumatori a noului sistem de facturare a energiei electrice şi efectuarea plăţii contravalorii facturilor prin instituţii bancare.

De asemenea, S.C. E.ON Moldova SA a prezentat Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor programele de investiţii care vor urmări creşterea gradului de protecţie a consumatorilor în domeniul furnizării de energie electrică.

Aceasta întălnire cu operatorii economici se inscrie pe linia unor acţiuni desfăşurate de Protectia Consumatorilor în conformitate cu strategia 2005 – 2008 aprobată de Guvern, de a dezvolta parteneriatul public privat cu societatea civilă, mediul de afaceri, precum şi cu organizaţiile neguvernamentale de consumatori în vederea întăririi măsurilor de prevenire a încălcării legislaţiei, în scopul creşterii gradului de protecţie a consumatorilor.

Amos News

One thought on “Intalnire la Bacau intre Protectia Consumatorilor si E.ON Moldova

  • joi, 15-11-07 la 1:43
    Permalink

    RECLAMATIE
    Subsemnatul Parasca P. Dorin, domiciliat in localitatea Dorohoi, str. N. Titulescu, nr. 4,judetul Botosani.
    In calitate de abonat al E.ON Moldova Furnizare S.A. doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele:
    In data de 14.11.2007, aflandu-ma la resedinta mea din satul Smardan comuna Suharau, judetul Botosani, am primit vizita unor angajati ai E.ON Moldova S.A (Darabani) si m-au deconectat de la reteaua electrica.Acestia se numesc Aionesei si Scutaru.Motivul sustinut de acestia a fost precum ca subsemnatul nu a platit facturile consumului energiei electrice.Va asigur cu acte doveditoare ca sint un bun platnic si nu am nici o restanta la casieria E.ON.
    Am incercat o lamurire a lucrurilor cu facturile si chitantele in mana, dar d-l Aionesei care era in stare de ebrietate a ignorat pur si simplu toate dovezile pe care i le-am prezentat afirmand ca daca nu figurez in calculatorul de la Darabani, mi-am fabricat singur facturile ce le detineam; l-am atentionat ca daca va intra fara acordul meu pe proprietatea mea il voi actiona in instanta.Mai mult decat atat, a folosit un limbaj jignitor la adresa mea, in fata sotiei, copilului meu si vecinilor adunati datorita modului in care se desfasurau lucrurile.Cel putin sase familii pot confirma cele mai sus mentionate.
    Conform punctului 5, art. 7, litera e din Contractul de furnizare a energiei electrice la consumatorii casnici, clientul trebuie sa permita accesul delegatului furnizorului; intrucat aceasta permisiune nu a existat,iar motivul deconectarii era neantemeiat, consider ca s-a comis un abuz din partea angajatilor E.ON.
    Va aduc la cunostinta ca aceste doua personaje au refuzat de nenumarate ori sa se legitimeze; abia cand s-au adunat vecinii, cu mari insistente, am aflat cum ii cheama.
    In urma deplasarii mele la Darabani, lucrurile s-au lamurit, d-l inginer Cretu si-a cerut scuze, dar consider ca este important sa stiti cum este reprezentat E.ON Darabani in teritoriu.
    Consider ca mi s-au adus grave prejudicii morale si materiale; ca urmare, am facut plangere la: Politia Darabani, E.ON Bacau, OPC, diferite ziare, Instanta judecatoreasca.
    Solicit anchetarea celor sesizate si masurile care se impun.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.