Cele mai scumpe masini de curse din lume, la Bucuresti

In centrul Capitalei are loc cel mai important eveniment automobilistic organizat anul acesta in Romania. Patru dintre cele mai puternice si mai scumpe masini de curse din lume au defilat pe un traseu in jurul Palatului Parlamentului. Fiecare bolid costa aproximativ 1 milion de euro, pentru ca fiecare model a fost fabricat in doar cateva exemplare.

Motoarele sunt preparate special pentru curse: acceleratia ajunge la 100 de km pe ora in doar 3-4 secunde, iar viteza maxima trece de 350 de Km pe ora.

La demonstratie au participat si doua Dacii Logan. Cele mai scumpe masini prezente au fost Mercedes Benz CLK – GTR de 1,5 milioane dolari, si Ferrari F40 al carui pret poate ajunge la un milion de dolari.

La eveniment a luat parte si fostul pilot de formula 1 Karl Wendlinger.

Programul demonstratiei pentru public a inceput la ora 9.00, cand a fost permis accesul in spatiul de vizionare din jurul traseului demonstratiei, a continuat cu ora 11.30, cu demonstratia propriu-zisa, si s-a incheiat la ora 14.00 cu o expozitie auto a modelelor de curse care au participat la eveniment.

Demonstratia e organizata de Bucharest Ring, societate care a cumparat drepturile de la SRO London, promotorul etapelor FIA GT.

Odata cu aceasta demonstratie a fost prezentata oficial etapa „Bucharest Ring” care se va desfasura anul viitor pe 20 mai, ca parte a campionatului FIA GT.

Bucurestiul a fost inclus in calendarul pe 2007 al competitiei FIA GT organizata de Federatia Internationala de Automobilism (FIA).

Etapa de la Bucuresti se va desfasura pe 20 mai 2007, pe un circuit ce urmeaza a fi construit in jurul Palatului Parlamentului pana la acea data. Cursa va fi cea mai importanta organizata pana acum in Romania.

Etapa romaneasca e a treia din calendarul FIA GT 2007 in care mai sunt incluse si circuite faimoase in Formula 1, cum ar fi Monza (Italia) sau Silverstone (Marea Britanie).
(HotNews.ro)

MODELE PARTICIPANTE LA BUCHAREST RING SHOW

Lamborghini Murcielago GT1
Compania Reiter Engineering este cea care se ocupa de proiectul Lamborghini in Campionatul FIA GT. Modelul Murcielago GT1 nu a concurat, in 2006, decat in cursele de la Brno, Dijon si Budapesta si a adunat doar 5 puncte in duelul cu marcile Maserati, Aston Martin, Saleen si Corvette.

Lamborgini Gallardo GT3
La fel ca si modelul Murcielago GT1, Gallardo GT3 este preparat de Reiter Engineering. Gallardo este echipat cu un motor V10 care dezvolta 500 CP si concureaza din acest sezon in Campionatul European FIA GT3. Cel mai bun rezultat a fost locul 3 obtinut de echipajul Linossi/Bontempelli pe circuitul de la Mugello in ultima etapa a sezonului 2006.

Porsche 996 GT3 RS (Echipa Renauer Motorsport)
In sezonul 2006 echipa Renauer Motorsport a concurat in Campionatul FIA GT, la clasa GT2, cu doua masini Porsche 996 GT3 RS pilotate de echipajele Wolfgang Kaufmann/Luca Moro si Hans Knauss/Manfred Jurasz. Cu o etapa inainte de finalul sezonului echipa Renauer Motorsport ocupa pozitia a 8-a in clasamentul general FIA GT (clasa GT2).

Dacia Logan Cup
Firma de tuning Wiechers din Germania a preparat 20 de masini Dacia Logan pentru curse de circuit. Modelul folosit este Logan 1.6 mpi, cu motor de 90 CP. In kit-ul de curse intra: transmisie K&W, jante ATS 15″, pneuri Dunlop (Direzza 195/50), roll-bar de protectie, kit sport volan si pedale, scaun sport, centura de siguranta cu prindere in patru puncte. Pretul: 11.500 euro cu kitul de curse inclus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.