Peste 4000 de băcăuani au rămas fără curent electric sau gaze naturale, pentru neplata facturilor
E.ON Energie România a sistat în anul 2012 alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică pentru 4.300 de băcăuani, în urma neplății la timp a facturilor. La nivel național, aproape 58.000 de consumatori, care înregistrau datorii către E.ON, au rămas fără curent sau gaze naturale.
Reprezentanții companiei reamintesc că pentru a evita aceste inconveniente, consumatorul trebuie să achite facturile de gaz în termen de maxim 45 de zile calendaristice de la data emiterii acestora, respectiv 60 de zile pentru factura de electricitate.
Pentru reluarea serviciului de furnizare, clienţii se pot adresa Centrelor de Relaţii Clienţi (zilnic, de luni până vineri, între orele 8.30 şi 17,30) sau la Centrul Servicii Clienţi (între orele 08.00 şi 20.00) telefonic, la numerele:
• 0801 000 366 şi 0265 200 366, pentru consumatorii de gaze naturale
• 0801 000 939 şi 0235 305 555, pentru consumatorii de electricitate.