Magazinul Selgros Bacau

Selgros Cash&Carry, reţea de magazine distribuitoare de bunuri de larg consum, va deschide la 1 august un centru comercial la Bacău în urma unei investiţii de 15 milioane de euro, conform comunicatului de presă al companiei.

Magazinul din Bacău este cel de-al 13-lea centru comercial al reţelei, are o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi şi oferă un sortiment de peste 37.000 de produse. Noul magazin are 300 de salariaţi.

Selgros Cash&Carry are ca asociaţi concernele germane Rewe Gruppe Koeln şi Otto-Versand Hamburg şi a intrat pe piaţa românească în 2001, prin deschiderea primului magazin la Braşov unde se află şi sediul administrativ.

Reţeaua Selgros deţine în prezent 12 centre comerciale, din care trei sunt în Bucureşti, iar restul în Ploieşti, Braşov, Târgu Mureş, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timişoara, Craiova şi Constanţa. Jucătorii concurenţi pe piaţa de retail sunt reţelele de magazine Billa, Carrefour, Kaufland, Metro Cash&Carry, Cora şi XXL Mega Discount.

Magazinul este situat în Bacău, strada Prelungirea Bradului nr. 135 B, la ieşirea spre Piatra Neamţ.

Selgros Cash & Carry SRL este detinuta de concernele germane Rewe Gruppe Koeln si Otto-Versand Hamburg.

Administratia centrala SELGROS CASH & CARRY Romania
Calea Bucuresti nr. 231
RO – 500299 Brasov
Tel.: +40-268-307.300
Fax: +40-268-307.210
Email: contact@selgros.ro
Infoline (Telverde): 08008-SELGROS ( 08008-7354767 ) .

SELGROSS BACAU
Prelungirea Bradului nr. 135B
Tel. 0234-209.000
Fax 0234-209.199

Program Selgros:
Luni-Sâmbătă: 06.00 – 22.00
Duminică: 07.00 – 22.00

Accesul in centru comercial se face numai pe baza legitimatiei Selgros cu fotografie. Numãrul de client, codul de bare, fotografia si semnãtura dvs. sunt inscrise pe legitimatia de acces in Centru Comercial Selgros Cash & Carry.


Reclama online pe Bacaul.ro Publicitate Bacau

112 comentarii la „Magazinul Selgros Bacau

  • marți, 01-08-06 la 18:41
    Permalink

    Billa nu este concurent Selgros , face parte din aceeasi retea Rewe! Impreuna cu Penny market si Hard Discount! Atentie la ce surse de informatii aveti.

    Răspunde
  • duminică, 06-08-06 la 12:32
    Permalink

    Doresc o legitimatie Selgros in ce conditii se poate obtine.Locuiesc in Tg.ocna str. Vasile Alecsandri nr.15.Selgros este unul din marketurile mele preferate drepet dovada in fiecare saptamana fac cumparaturi de la Selgros Brasov.
    Cu respect un client fidel Selgros.

    Răspunde
  • sâmbătă, 26-08-06 la 22:22
    Permalink

    Legitimatii Selgros se pot obtine numai daca aveti firma sau sunteti anjagat intr-o firma, documentele necesare sunt stampila in original daca aveti firma sau daca suneti angajat puteti aduce o adresa de la firma unde lucrati…

    Răspunde
  • sâmbătă, 23-09-06 la 12:23
    Permalink

    as dori sa aflu programul de duminica al magazinului selgros bacau..e urgent..va multumesc

    Răspunde
  • sâmbătă, 04-11-06 la 17:38
    Permalink

    doresc neaparat un loc de munca in magazinul selgros bacau.

    Răspunde
  • duminică, 12-11-06 la 0:17
    Permalink

    Buna seara,
    Ma numesc Deaconu Elisabeta-Cecilia si locuiesc in Bacau. Astazi 11.11.2006 am cumparat de la dumneavoastra mai multe produse printre care si doua tavite cu „PIEPT PORC FASONAT” la pretul de 8,99 lei/kg. Spre surprinderea mea cand am ajuns acasa studiind factura nr. 9.356.469 PJ am observat ca la o tavita in loc de „PIEPT PORC FASONAT” ( cod articol 58221557) era trecut „CEAFA DEZ.P.FEL.KG TAV. la pretul de 18,49 lei/kg (cod articol 58221557). Am pastrat atat factura cat si etichetele produselor pentru confirmare.
    Astept un raspuns din partea dumneavoastra.
    Va multumesc!

    Răspunde
  • miercuri, 06-12-06 la 20:07
    Permalink

    Ma numesc Moldovanu dinu din Roman jud Neamt nr tel 0742751702 si sunt foarte dezamagit de cum va tratati clientii Pe data de 23 11 2006 am cumparat un tel de la mag dv care sa dovedit a fi stricat Fiind bolnav nu mam putut prezenta la mag decat pe data de 5 12 2006 unde mi sa comfirmat de serv garantii ca tel este defect si mi sa spus ca trebuie lasat la reparat Aminstitat sa vorbesc cu sefulraion si dupa multe multe insistente a venit o doamna care sa aratat f f deranjata de necazul meu si am fost pus la punct cu niste scuze care mau lasat fara cuvinte caatare am lasat la mag si tel si factura si garantie si am plecat nauc de comportamentul sefei acestui mag care sa comportat ca o gestionara la un mag satesc Eu nu mai am pretentii la nimic dar nici o data in viata nu voi mai calca atat eu cat si prietenii mei in acest mag Tineti va rog cont ca vroiam sa inapoiez tel defect si sa cumpar unul mult mai scump dar de care sa ma pot folosi Daca aveti nelamuriri sunatima si va voi explica totul in detaliu Pacat de investitia facuta daca aveti asa sefi de magazin

    Răspunde
  • duminică, 10-12-06 la 1:54
    Permalink

    ca vecin al vostru sunt putin afectat!

    Răspunde
  • duminică, 10-12-06 la 20:23
    Permalink

    astept si eu un raspuns la comentariu daca se poate.doresc un loc de munca in magazinul dumneavoastra.popovici dragos

    Răspunde
  • duminică, 17-12-06 la 11:50
    Permalink

    se pot face cumparaturi online de la selgros??

    Răspunde
  • duminică, 17-12-06 la 18:52
    Permalink

    as dori si eu un aparat foto digital fijitu a500 cu memory card
    nu am gasit in magazin si in oferta era
    astept un raspuns
    multumesc

    Răspunde
  • vineri, 29-12-06 la 19:28
    Permalink

    MAGAZINUL SELGROS CIND VA FI GATA IN JUD SV

    Răspunde
  • luni, 12-03-07 la 22:13
    Permalink

    E adevarat ca salariile personalului dumneaavoastra se maresc in aprilie?daca da ,cu cat la suta.sunt interesat sa ma angajez.astept rsp

    Răspunde
  • sâmbătă, 24-03-07 la 10:23
    Permalink

    se sta foarte mult la coada pentru certificatele de garantie . Am cumparat un telivizor si am stat la proba circa 1.30 ore.

    Răspunde
  • vineri, 13-04-07 la 18:21
    Permalink

    Ce anume trebuie sa contina acea adresa ca sunt angajata la firma respectiva??? Am si stampila firmei si certificatul de inmatriculare in original. In asteptarea unui raspuns, va multumesc.

    Răspunde
  • luni, 21-05-07 la 17:45
    Permalink

    Sunteti super OK!!! Cei care va scriu numai cu sugestii si reclamatii nu vad prea bine ce cumpara. Sunt un client fidel al mag.SEL GROS. Sunt din rep. Moldova , dar locuiesc in Bacau.

    Răspunde
  • sâmbătă, 15-09-07 la 14:41
    Permalink

    lucrez la spital cum sa intru an posesia unei legitimati

    Răspunde
  • vineri, 21-09-07 la 8:59
    Permalink

    Stimata Doamna Lili, Legitimatii Selgros se pot obtine numai daca aveti firma sau sunteti anjagat intr-o firma, documentele necesare sunt stampila in original daca aveti firma sau daca suneti angajat puteti aduce o adresa de la firma unde lucrati…

    Răspunde
  • vineri, 21-09-07 la 9:06
    Permalink

    Stimate Moldovanu Dinu Magazinul Selgros nu poate schimba acel telefon daca dumneavoastra l-ati folosit deoarece furnizorul acestui telefon nu acepta acest lucru si nici un furnizor din Romania De aceea exista un certificat de garantie iar daca nu are service in Bacau e normal si obligatia noastra sa il trimitem la reparat in 10 zile lucratoare. Va rugam sa intelegeti aceste probleme. Va multumesc

    Răspunde
  • vineri, 21-09-07 la 9:10
    Permalink

    In legatura cu greselile eronate facute pe facturile dumnevoastra acest lucru se poate rezolva in termen de 2 luni de la data cumpararii produselor la Dept. Service Clienti din cadrul magazinului Selgros

    Răspunde
  • miercuri, 17-10-07 la 15:45
    Permalink

    sunt interesat de un loc de munca in magazinul Selgros Bacau

    Răspunde
  • joi, 18-10-07 la 18:54
    Permalink

    Stimate domn Luca George daca vrei sa va alaturati echipei Selgros Cash & Carry Bacau va rugam sa aduceti un CV detaliat si il lasati in magazin la departmanetul Informatii Clienti. Va multumesc

    Răspunde
  • marți, 23-10-07 la 15:14
    Permalink

    In cazul in care o firma trimite adresa pentru eliberarea de legitimatie selgros unui angajat al sau, se expune vreunui risc?

    Răspunde
  • joi, 22-11-07 la 9:36
    Permalink

    in atentia d-lui Director!!!

    Eu am venit aici sa lucrez cinstit , nu sa plec ca altii…Atentie la rel de lucru intre departamente!Receptia mf , organ vital ,da dovada de slabiciuni!Umblati , relativ ,la relatiile interumane sefi-rm!
    D-l Capata sa fie mai atent cu relatiile rm-raioane!Sunt zile cand in rm. nu te intelegi furnizor – rm-raion!
    Detalii , daca doriti , astept un semnal…
    maricel@yahoo.com
    Succese depline , D-le Bota!

    Răspunde
  • sâmbătă, 24-11-07 la 20:38
    Permalink

    Stimate domana Georgeta Frunza nu se expune nici unui risc doar sa stiti ca pe spatele legitimatiei de hartie sunt niste conditii care trebuiesc indeplinite….

    Răspunde
  • sâmbătă, 01-12-07 la 21:56
    Permalink

    pe 28.11am dorit sa cumpar un computer testoasa pt copii de la dv insa neavind pret afisat la raft am avut”nesimtirea”sa cer aceasta informatie unei doamne de pe raion care avea aparat de citit coduri in mina.mai instruiti-va angajatii caci aveti f multe de pierdut din cauza lor!la fel am patit si asta vara cind am cumparat 2 balansoare!sa te fereasca dumnezeu sa-i deranjezi caci esti la mina lor!nici nu se uita dupa produs”nu am”treb sa cauti tot tu,ca client

    Răspunde
  • luni, 10-12-07 la 23:58
    Permalink

    IMI PARE RAU SA ZIC ASTA,DAR AVETI UN PERSONAL CARE LASA CU MULT DE DORIT,DE CATE ORI VREI SA CERI LA CINEVA DETALII DESPRE UN PRODUS,ORI NU GASESTI PE NIMENI,ORI NU………GASESTI PE NIMENI,SI CRED CA MAJORITATEA CLIENTILOR DUMNEAVOASTRA POT CONFIRMA ASTA,LUATI MASURI CA PIERDETI CLIENTI PE BAZA ACESTEI PROBLEME

    Răspunde
  • marți, 18-12-07 la 11:41
    Permalink

    Ma numesc Sorin Morosanu sunt din Bacau nr.tel 0766218214 si am o reclamatie referitoare la mag dumneavoastra mai precis la modul cum trateaza angajatii selgros Bacau problemele clientilor,
    Am cumparat oa masina de spalat duminica 16.12.07 cu banii in mana si m-am inteles cu angajatii selgros ca mi se va aduce masina a doua zi la domicilul meu si ca voi fi contactat in privinta asta,masina a venit problema este ca e alta masina decat cea achitata de mine si spre surprinderea mea e si mai scumpa decat cea pe care am platit-o am sezizat soferul si informatii clienti iar raspunsul a fost ca masina aceea am cumparat-o si alata nu au chiar daca le-am spus ca acesta masina e mai scumpa si pierd ei nu mai spun ca este posibil sa pierd si eu si aici ma refer la garantie pe care este trecuta alta serie decat cea de pe masina adusa am lasat nr. de tel in speranta unui raspuns dar pana nu am sunat eu pe la 19.00 nimeni nu m-a contactat.
    Domnisoara de la informatii a spus ca sa intereseaza de problema si m-a suna asa a si facut dar raspunsul m-a lasat masca,vorbise cu seful de raion iar acesta ar fi spus sa vin eu cu masina la mag sa-mi dea masina corecta stiind foarte bine ca nu cantareste 1 kg ci vreo 50 si mijloc de transport nu am acum a ramas sa ma sune azi 18.12.07 ca sa aduca masina.
    Va rog sa analizati aceasta reclamatie pt ca e pacat ca niste angajati plictisiti sau dezinteresati sa va strice imaginea si numele.
    In speranta unui raspuns din partea dumneavoastra va doresc o zi buna
    Cu respect
    Sorin Morosanu

    Răspunde
  • marți, 18-12-07 la 12:48
    Permalink

    Din pacate in Bacau este una din problemele de zi cu zi. Avem nu stiu cte supermarket-uri, dar nici unul nu lucreaza cum ar trebui. Lumea se plange in fiecare zi, ba ca ca vanzatoarea trateaza rau clientii, preturile sunt scrise gresit, ba ca garantia a expirat. Ascestea sunt probleme care trebuiesc rezolvate practic, nu scriind mesaje pe net din partea personalului si ducand romanul cu vorba, lumea este satula de povesti. Trimiteti casierele si personalul care lucreaza cu publicul la o scoala de ” educatie civica” poate vor invata ca datorita clientilor ele au un salariu la sfarsitul lunii. Este deajuns un zambet din partea lor si un raspuns simplu pentru a-i multumi pe clienti. Bafta!

    Răspunde
    • marți, 23-06-09 la 16:14
      Permalink

      Draga mea Simona,tin sa mentionez k si eu sunt lucrator comercial si stiu ff bine cum sta treaba si cu casierii si k lucratorii sau cu ceilalti colegi care lucreaza intr-un supermarket sau hipermarket.tin sa-ti amintesc ca se fac in continuare cursuri de custom care,se fac cursuri de conduita,se trimit angajati in scolarizare etc…Sunt constient de faptul k se mai fac erori dar eu zic ca e loc de mai bine.
      BAFTA!

      Răspunde
  • miercuri, 23-01-08 la 20:17
    Permalink

    Am fost in mag d-stra si m-am prezentat ca persoana fizica cu stampila,pt a mi se elibera un card.Nu-mi s-a putut elibera deoarece mi-sa spus ca e stricata masina de tiparit.ok…….am fost inmfomat ca am sa primesc oferta sellgros postal…..ceea ce nu prea s-a intimplat.

    Răspunde
  • joi, 24-01-08 la 23:38
    Permalink

    Domnul Gavril Constantin in ceeea ce priveste oferta pe care vreti sa o primiti nu sunteti singurul client care nu o primeste vinovati de aceasta cauza sunt postasii care unori nu le pun in poste sau poate vreun vecin care e interesat si el de oferta de la selgros… In rest daca vi s-a eliberat o legitimatie provizorie care se va preschimba in card insemna ca sunteti in baza de date a selgrosului si o vei primi automat …interati-va la oficiul postal de care apartineti Multumesc

    Răspunde
  • joi, 24-01-08 la 23:48
    Permalink

    Domnule Sorin Morosanu cand ati ajuns la casa sa platiti masina nu ati vazut pretul de la raft ca nu coincice cu cel de la casa cred ca nu v-a interasat ca e mai scumpa ca altfel sezisati asta din timp la service clienti. si vi se facea retur sa luati masina pe care o doreati … nu dupa nu stiu cat timp cand v-a adus-o acasa si presupun ca ati luat si garantia de la service clienti si acolo putea sa o vedeti mai bine daca vroiati …. nu mai da-ti vina pe angajati ca si ei sunt stresati zi de zi sunt atatea probleme mai importante. Nu cred ca ati putea rezista o zi in locul lor acolo ..Multumesc

    Răspunde
  • luni, 18-02-08 la 9:06
    Permalink

    Asculta domunu’Catalin daca nu stii sa citesti o reclamatie atinci lasa pe altcineva,eu nu stiu unde am spus ca pretul de raft nu a coincis cu pretul de la casa pt ca daca era asa o refuzam pe loc eu am spus numai ca am lasat-o la receptie de unde a preluat-o un angajat din parcare si a dus-o dracu stie unde si a ramas ca mi-o aduce a doua zi la domiciliu si in alta ordine de idei eu am fost acela care am anuntat soferul ca mi-a adus o masina mai scumpa de care nu am nevoie pt ca nu coincide cu garantia si nici cu factura si sa stiti ca pe mine ma intereseaza ce cumpar pt ca e vorba de banii mei si nu mai luati apararea asa de mult la angajati pt nu sunt chiar mielusei si de fapt sunt angajati care macar nu stiu ce vand sau nu situ sa serveasca iar partea ca nu as rezista in locul lor nu aveti de unde sa stiti atata timp cat ma cunoasteti am facut cursuri de vanzari ca toti angajatii dv la un loc si va asigur ca stiu cum sa ma comport cu un client asa ca pe viitor mai cititi cu atentie reclamatiile care vi se aduc si incercati sa le rezolvati sau sa gaceti ceva sa nu se mai intample pt ca vreti nu vreti sa credeti tot din banii clientilor va luati salariile deci mai mult respect fata de ei
    Multumesc

    Răspunde
  • luni, 18-02-08 la 9:12
    Permalink

    Inca ceva NU ma cinoasteti (s-a strecurat o mica greseala mai sus) iar referitor la problmele mai importante pe care la au angajatii care le-ati mentionat sa stiti ca problemele importante sunt cele legate de servirea clientilor de modul cum vb cu clientii ca in final clientul sa plece multumit si nu injuran-d printre dinti,acestea sunt probleme importante multumirea clientilor si atat iar daca nu rezista stresului sa plece in alta parte un cred ei ca nu exista stres si chiar sa ma anunte si pe mine daca exista asemenea loc
    O zi buna

    Răspunde
  • miercuri, 20-02-08 la 9:49
    Permalink

    Domnule Sorin Morosanu in primul rand receptia e in spatele selgrosului unde aduc furnizorii marfa nu cred ca acolo a-ti dus-o cred ca ati lasat-o la informatii….

    Răspunde
  • marți, 04-03-08 la 21:27
    Permalink

    Bai Catalin baiatule tu ori nu prea ai nici o legatura cu relitatea ori in telegi foarte ,foarte greu AM LUAT O MASINA DE SPALAT AM ACHITAT-O LA CASA M-AM DUS SA IAU SI GARANTIA A SI ACOLO ERA UN ZMEU DE ASTA CARE SE CREDEA SEF CARE I-A SPUS SOTIEI MELE CE CAUTA CU MASINA LA RAND CA ARE TIMP 2 ANI SA VINA DUPA GARANTIE UNUL LA VREO 120 KG (TREBUIE SA-L STII)CRED CA ERA SI EL STRESAT NU (VORBA TA),ASA AM LUAT GARANTIA SI M-AM DUS CU MASINA LA GETELE DE LA CLIENTI DE ACOLO DE LA INTRARE UNDE MI S-A FACUT O COPIE LA GARANTIE SI M-I SA SPUS CA GARANTIA ORIGINALA O S-A MI-O ADUCA SOFERUL CU MASINA CU TOT FETISOARA DE ACOLO A SUNAT IN PARCARE SA VINA CINEVA A VENIT UN BAIAT CARE A PRELUAT-O SI A DUS-O UNDEVA UNDE NUMAI EL STIE SI APOI AM PLECAT ACASA SI CAM ATAT,TE ROG SA-MI SPUI DACA NICI DE DATA ASTA NU AI INTELES PT CA AI PEOBLEME SERIOASE IMI PARE RAU SA ITI SPUN ASTEA DAR ASTA E
    A SI INCA CEVA CATI CLIENTI SE PLIMBA CU MASINILE DE SPALAT SAU FRIGIDERELE PRIN JURUL SELGROSULUI CA SA LE DUCA ACOLO UNDE VIN FURNIZORII SAU CARE MAI VIN PE ACOLO..SA FIM SERIOSI SI DACA AR FI ASA PROBABIL AR FI DE RASUL CURCILOR DAR POATE NU M-AR MIRA ASA DE MULT DE VREME CE „MARELE SEF”DE LA RAIONUL DE ELECTROCASNICE MI-A SPUS MIE SA VIN INAPOI CU MASINA SA MI-O DEA PE DEA BUNA,
    In concluzie hai sa mai terminam cu tupeul asta jegos si din partea sefilor si din partea angajatilor si sa ne vedem de treaba pt ca de la noi clientii iti iei si tu banii si sefii si super angajatul de la garantii
    multumesc
    PS ce functie ai tu pana la urma la selgros ca iei cam bani degeaba serios

    Răspunde
  • marți, 04-03-08 la 21:55
    Permalink

    nu cred ca iau bani degeaba sunt angajat al selgrosului inainte sa se construiasca el in bacau si nu cred ca vb aiurea sau sunt platit aiurea …. nu mai vb degeaba daca nu stiti nimic.

    Răspunde
  • vineri, 07-03-08 la 5:24
    Permalink

    E unul din cele mai bune magazine din Romania.
    Eu sunt foarte multumit.

    Răspunde
  • miercuri, 12-03-08 la 0:40
    Permalink

    Dlor , va rog , prin acest subterfugiu…parerea ta conteaza….
    Selgros Bacau este pe departe un concurent major al sistemului Cash @ Carry ptr ceilalti!
    Nu aminti-ti de recepta marfurilor , ca e jenant! Intr-adevar , sunt aspecte de semnalat! Nepasarea , nesimtirea este la ea acasa , in sistemul nostru!Este vb de civilizatie! Avem lucratori comerciali care nu respecta bunul simt , nu stiu ce este primordial pentru a face un rating pozitiv unitatii!Sunt persoane nemultumite! Trebuie umblat la relatia sef – angajat! Consider ca suntem departe de un comert civilizat!
    Nu concep , sa se angajeze sau sa se dea o functie unei persoane care gafeaza mereu , respectiv are o nesimtire crasa , asupra procesului , comert , care implica devotament!
    Vis a vis de acest lucru , sunt profund nemultumit de relatia Resurse umane – Sindicat – angajat!
    Cu stima pentru consumatorul final , clientul nostru-stapanul nostru , este o vrajeala crasa !
    Neamtul ne doreste consumatori docili , fara prea multe intrebari….raspunsurile se dau daca au profit…altfel…afara sclavule!
    Rusine sa fie ca admitem indolenta!
    Fara teama , semneaza un lucrator comercial din sistem!

    Răspunde
  • joi, 17-04-08 la 23:09
    Permalink

    La Selgros Bacau Lucratorul Comercial lucreaza ca ROBUL , iar sefii de raion isi petrec cele 8 ore si 45 de minute in cantina fara sa se ponteze .
    Pe D-nl Capata il contrazic cand spune ca ……atunci cand lipsesc sefii de raioane -ROBII- isi petrec programul in cantina si muncesc altii pentru ei.
    De cele mai multe ori -ROBI- nu reusesc nici macar sa-si faca nevoiele …:|

    Răspunde
  • joi, 17-04-08 la 23:55
    Permalink

    Dragilor, cei care nu lucrati in cadrul „SUPERMARKETULUI”, nu va mai dati cu parerea,si eu pana sa lucrez la Selgros aceeasi parere buna aveam dar acum… dupa ce am vazut cum stau treburile, care mai de care sef.
    Si pentru domnu Sorin Morosanu, nu suntem obligati sa suportam figurile la toti fraierii care s-au vazut cu bani peste noapte, si vin sa te intrebe pana si ce compozitie are produsul, in final suntem si noi oameni nu carpe de sters pe jos asa cum credeti voi clientii.
    Sunt si eu copil de bani gata, dar acum vreau sa muncesc EU nu sa intind mana la parinti si cel mai important nu am avut niciodata figurile voastre. Sunt scarbita de figurile de doi bani pe care le faceti voi clientii.

    Răspunde
  • duminică, 20-04-08 la 18:54
    Permalink

    Comentariile clientilor le inteleg!!Ale angajatzilor mi-e greu!!Sunt multe organe la care te potzi adresa in caz ca ai o problema:SEF raion SEF departament SEF magazin(diru’).Daca acestia nu te pot ajuta ai o singura optiune:DEMISIA!Salariile intr-adevar sunt mici dar am toata incredera cu marirea din mai cel putin asa sper!!!
    Iar in legatura cu clientzii e cam adevarata zicala:”clientul nostru bla bla bla”,numai ca unii profita si te trateaza ca ultimu sclav din societate si li se pare normal!Vreau sa va spun ca am fost injurat cred ca de tte rudele si trimis prin tte locurile posibile de un client si credetzi-ma nu l-am deranjat cu nimic!(a fost aiurea tare)Ceea ce este important:atunci cand iejim din magazin ca angajat si intram ca si client sa intelegem cum functioneaza sistemul si sa nu facem si noi viatza grea altora.

    Răspunde
  • duminică, 11-05-08 la 15:02
    Permalink

    Proasta lume.
    Aici sunt postate comentarii la articol, nu este forum de discutii cu conducerea Selgros.
    Vad ca exista, unul, Catalin carew-si da cu parerea. Ba fraierilor, daca vreti sa va raspunda Magazinul nu intrati pe forumul bacau.ro.

    Bafta pentru prosti

    Răspunde
  • joi, 29-05-08 la 12:40
    Permalink

    as dori sa stiu ce-mi trebuie pt a-mi face legitimatie de acces.raspuns rapid pls:)

    Răspunde
  • sâmbătă, 14-06-08 la 11:28
    Permalink

    pt a avea o legitimatie pentru cumparaturi in magazinul selgros va trebuie o adeverinta de la locul de munca sau actele unuei firme in cazul in care aveti dumnevoastra o firma aceste acet sunt copie dupa certificatul de inregistrare si stampila. Multumesc

    Răspunde
  • luni, 16-06-08 la 17:57
    Permalink

    Va rog sa-mi listati castigatorii de la ultima tombola. Multumesc !

    Răspunde
  • marți, 17-06-08 la 11:41
    Permalink

    MA NUMESC IONUT SI CREAU SA-MI DAU SI EU CU PAREREA REFERITOR LA „SUPER MAGAZINUL” DUMNEAVOASTRA.
    1. ANGAJATII SUNT MAI MULT DECAT COMOZI; ORICE INFORMATIE CERUTA LOR E PREA MULT DIN PARTEA CLIENTULUI, ASA CA „NU INTREBA NIMIC…ORICUM NU STIU, NU AU TIMP, INTREABA PE ALTCINEVA!”
    2. PRODUSELE ALIMENTARE SUNT „O GLUMA” SI MA REFER AICI LA FRUCTE SI LEGUME CARE STAU STRICATE IN RAFT SI NIMENI NU ARE TIMP SA LE SCHIMBE SAU SUNT ABALATE IN PUNGI MATE SI NU STII CE CUMPERI.
    3. PRODUSELE ELOCTROCASNICE…UN SFAT: NU CUMPARATI NIMIC DE LA SELGROS!…DE CE?…GARANTIA PRODUSULUI E DE FORMA, ASTEPTI UN VEAC SA TI REPARE PRODUSUL, IL INCERCI ACASA SI NU LA EI, DACA TE INTORCI CU PRODUSUL NEINCERCAT NU ITI DA ALTUL SAU BANII…TE PUNE SA ASTEPTI. PRODUSELE ELECTROCASNICE SUNT NUMAI REBUTURI.
    UN SFAT: CARE AVETI PROBLEME NU VA MAI SFIITI SA LE EXPLICATI PROBLEMA… CONTACTATI OPCul
    4. SE CUMPARA PE BAZA DE CARTELA… DE PARCA SUNT NUMAI VIP uri
    5. AM CUPARAT PRODUSE DE CARE AM FOST SI MULTUMIT, MAI ALES DIN PRIVINTA PRETULUI…DAR PUTINE
    6. PERSONAL INCOMPETENT
    7. IN ATENTIA CELOR CARE LUCREAZA LA SELGROS SI CARE AU AFINITATI CU PRIVIRE LA ACEST SUPERMARKET: MAI LASATI LAUDELE CA VA ASTEAPTA FALIMENTUL! si asta e o informatie bazata pe bilanturi si statistici.
    8. SERVICI USOR SI „TINETI-O TOT ASA!”
    O ZI BUNA….

    Răspunde
  • marți, 01-07-08 la 20:19
    Permalink

    Falimentul acestui magazin…zis cash @ carry , pentru toti cei care lucreaza sau cumpara din acest loc , este intradevar o intrebare!
    As intreba , la subiect , direct ce inseamna ptr domniile lor…sefi vechi cu state de doi lei , asa zisi vetereani , care se afla in puncte forte…Receptie , Electrice,Detergenti , Camping , Congelate,Alimente de baza…etc…Care este pana la urma treaba lor????
    Ce se mai fura azi?Ce se mai consuma pe sub mana ?Ce salarii mai dau la FRAIERI? Ce mai zice Directorul , ca Btl…e cu noi! Ce se mai aude la Personal? Cine a mai plecat?
    Ma rog de ei sa-si faca treaba , dar nu au cu cine!
    In bataie de joc ti se raspunde la rafturi..daca gasesti pe vreun lucrator!
    Te repede Mihaela si cu Tafnoasa de Corina , chiar daca le esti coleg , si sunt deja fff obosite la prima ora de servici!
    Se lauda fraierii de doi lei ca au jucat football cu directorul si l-au cotonogit…iar el isi baga…puii mei…cand este nervos..dar sa inteleaga de ce s-a intamplat asa???Este de vina lucratorul comercial?Este de vina seful de Raion?Este de vina clientul?
    Unde este greseala?
    Se bea zoaie la Receptie , D-le director!Se munceste acolo , stimate Domn!
    Ca la o adica ,se inchid rampele si…ce puii mei!
    Da-ti-ne pe toti afara!MOTIV???
    INCOMPETENTA!!!!
    A CUI??? CE face-ti pentru asta?
    AFARA??? Altceva nu mai gasiti?O discutie severa cu sefii , mai ales cu testoasele de dupa digul ce va inconjoara!
    Problema care o vedem NOI , eu cel putin, stimate D-le director , este in primul rand Relatia!Cum care? Relatia de SERVICIU!
    Cu Respect…

    Răspunde
  • vineri, 04-07-08 la 10:38
    Permalink

    Am vazut inca o data nesimitirea si lipsa de bun simt domnesc la Selgros (orintre angajati bineinteles) ,acea bau bau nu a avut nici macar bunul simt cand a facut comentariul de mai jos sa-si dea numele complet a jignit pur si simplu un client in speta pe mine facundu-ma fraier si cica as fi baiat de bani gata presupun ca stie si cand ma duc sa ma cac sau sa ma pis acesta bau bau care este dupa cum spune ea copil de bani gata pot sa-mi dau seama ca provine dintr-o familie de 2 lei care nu respecta pe nimeni si calca in piciare pe oricine care isi spune o,opinie daca citea mai sus de ce m-am suparat eu pe angajatii de la selgros ar vedea totul altfel dar pentru ca sa stii sa citesti trebuie sa ai macar 5-6 clase pe care banuiesc ea nu le are ca na…are bani taticu si da in stanga …dreapta samd,3
    In incheiere vreau sa ii spun ca sa-si revizuiesca vocabularul pentru ca e foarte usor sa jignesti dar e mai greu sa fii om,dar asta nu conteaza nu…la angajatii de la selgros care in afara sa se planga nimic nu fac..nu stiu ce produse vand,nu stiu pe unde sunr expuse anumite produse…dar sunt foarte stresati cum spunri…de ce nu va duceti in alta parte unde nu este stres sau atat puteti….? Vai mama voastra…

    Răspunde
    • miercuri, 05-05-10 la 0:02
      Permalink

      daca voi clienti (unii)sunteti atat de prosti trebuie sa va ia omul de mana sa va duca in fata raftului!nici sa cititi eticheta cu pretul nu stiti!duceti-va la piata ca acolo pe taraba aveti 2-3 produse si nu mai va trebuie lamuriri ,stresati angajatii cu tot felul de intrebari si cumparati o paine
      SCUZE CLIENTILOR ADEVARATI!

      Răspunde
  • vineri, 04-07-08 la 10:40
    Permalink

    …ca o completare,voi cei care postati comentarii aici (ma refer la angajatii delgros )aveti fratilor bunul simt si va semnati nu va mai dati asa ZMEI…in spatele unur pseudonime aveti simtul raspunderii cand spuneti ceva….

    Răspunde
  • joi, 17-07-08 la 14:06
    Permalink

    La Selgros e cel mai bine
    Salarii foarte mari
    Stam degeaba
    Lucram 2 ore pe zi
    Sefii fac treaba lucratorilor comerciali
    Nu se fac ore suplimentare
    Toata lumea e corecta cu tine
    Daca gresesti , te iarta toata lumea si te incurajeaza ca putea fi mai rau
    Toti angajatii sunt uniti
    NU se fac p la spate
    …..
    VA ASTEPTAM LA NOI
    SELGROS PROFITA DE TINE ZILNIC

    Răspunde
  • luni, 25-08-08 la 12:58
    Permalink

    MA NUMESC CRISTEA ANISOARA , SUNT INGINERA , AM EXPERIENTA IN GESTIUNE SI SUNT DIN BACAU .
    AM CV DEPUS LA SELL GROSS DE APROAPE 2 ANI SI NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS . IMI DORESC SA LUCREZ IN ACEASTA FIRMA SI DE ACEEA VA ROG DACA AVETI LOCURI DISPONIBILE SA MA CONTACTATI .

    VA MULTUMESC !

    Răspunde
    • miercuri, 03-11-10 la 21:39
      Permalink

      Daca doriti sa va angajati la o companie trebuie in primul rand sa stiti sa ii scrieti numele. Dumneavoastra nu ati trecut de aceasta faza.

      Răspunde
  • luni, 06-10-08 la 18:32
    Permalink

    asa e am observat si eu ca unii angajati se comporta ciudat cu clientii…si ne strica noua imaginea , noi cei care ne chinuim sa i multumim pe toti , in principiu e un loc de munca unde esti platit atat cat de duce capul si asta e bine … e unul dintre cele mai frumoase locuri de munca unde am lucrat pana acum , bafta`

    Răspunde
  • vineri, 05-12-08 la 9:22
    Permalink

    BUNA ZIUA MA NUMESC B. L. SUNT DIN PIATRA NEAMT TEL 0742431668 PE DATA DE 4 DECEM. 2008 ORA 20.00 AM FOST IN MAGAZINUL DUMNEAVOASTRA.AM FOST FOARTE DEZAMAGITA NU DE PERSONAL CE CHIAR DE SEFA DE TURA(O TIPA PANA IN 30ANI BLONDA ERA LA CASA NR 1) NU STIE SA VORBEASCA CU CUMPARATORII DAR NICI CU PERSONALUL TE IA LA PERS. 1 ATI VORBESTE PE UN TON DE SUPERIOR (MAI FATO COMUNISMUL A TRECUT DEMULT)POARTATE FRUMOS CU FETELE CARE LUCREAZA LA CASA.DACA NOI NU AM CUMPARA DE LA ACEST MAGAZIN ATI DA FALIMENT CE BANII NOSTRI NU MERG.AM VENIT 60 KM CU UN COPIL DE 10 ANI CARE A ANCEPUT SA PLANGA LANGA CASA DE MARCAT SA-TI FIE RUSINE DOMNISOARA ATI DORESC DIN TOT SUFLETUL UNUI COPIL SA AI PARTE DE SARBATORI FERICITE ERAM FAN AL ACESTUI MAGAZIN DAR IN BACAU MAI SUNT SI ALTE MAGAZINE SI DACA O TINETI TOT ASA O SA AJUNGETI OK DACA CINEVA DIN CONDUCERE CITESTE AS DORI SA FIU CONTACTATA MULTUMESC

    Răspunde
  • luni, 12-01-09 la 1:18
    Permalink

    Dragi clienti, va rog sa fiti si voi mai politicosi! Noi avem multe sarcini pe cap. Nu mai fiti atat de agresivi cu noi! Uneori nici nu cumparati dar va descarcati pe noi ca si cum ati fi cumparat deja si na-ti fi facut o afacere buna.

    Răspunde
  • luni, 12-01-09 la 18:53
    Permalink

    In primul rand domnule lucrator comercial se spune „fiti si dumneavostra” mai politicosi nu voi pentru ca sunt clienti cu 10 poate 20 de ani mai mari ca tine..asa ca daca tot ai de facut comentariu fa-l cu bun simt si respect ..si mai ales da-ti numele…
    multumesc

    Răspunde
  • joi, 15-01-09 la 13:58
    Permalink

    Recunosc ca am lucrat la Selgros 2 ani de zile(nu in Bacau),acum sunt in concediu de maternitate.Stimati clienti,vad ca sunteti foarte suparati pe lucratorii comerciali,dar nu aveti nici un cuvant de spus la adresa sefilor,care profita cum pot de tine.Sa stai 8 ore in picioare,fara nici o pauza (sa-ti mananci si tu amaratul de sandwich adus de acasa)nu este usor,mai ales cand vine vreun client suparat pe nevasta sa urle la tine.Referitor la domnul Sorin-are dreptate,s-a strecurat o greseala si nu este treaba dumnealui sa o repare,ci a celor de la Service clienti si Electro.Totusi am si eu o intrebare credeti ca ar trebui sa ma intorc la Selgros?

    Răspunde
  • sâmbătă, 17-01-09 la 0:22
    Permalink

    Nu discut calitatea şi diversitatea produselor, aceste fiind gândite pentru a fi achiziţionate de personal bine calificat şi competent. Dar în ceea ce priveşte comportarea personalului, la modul general- director, şefi raion, lucrători, d-rele de la informaţii- lasă mult de dorit. Acest lucru este în exclusivitate reponsabilitatea conducerii, care cred că nu are profwesionalism în acest domeniu. SELGROSS nu este un magazin de lux dar care prin comportamentul personalului este mult sub nivelul celor din Braşov, Constanţa etc. Deja aveţi clienţi în scădere iar criza actuală va accentua acest fenomen. Intru în acest magazin mai rar pentru că am avut un incident f.f. neplăcut cu o maşină de spălat. Cel puţin din partea directorului dv.mă aşteptam la mai multă atenţie faţă de sesizarea unui client NU îndrăznesc să compar acest magazin din Bacău cu un de rang mai mic, dar din Canada, Germania etc. În ideea că am tras un semnal de alarmă serios, mă aştept la măsuri severe şi rezultate pe măsură . Cred că este clar că nu TOT personalul este în deficit, dar marea majoritate nu au competenţă şi respectul dorit de clienţi!!?? La dvs. zicala ” Clientul nostru stăpânul nostru!” NU este aplicabilă. Cu stimă adrian grigore

    Răspunde
  • Pingback: Atenţie la retarzii din Selgros | alleks' blog

  • marți, 17-03-09 la 11:27
    Permalink

    Pentru noua directoare de la selgros Bacau…

    Nu va mai luati doamna dupa gura BTL-istilor veniti in ajutor magazin,de patru luni de zile nu au facut altceva decat sa terorizeze angajatii si pe majoritatea sa-i dea afara.Cat ajutor pot sa dea ei daca mai mult stau la secretariat si beau cafele si apoi, cand coboara in magazin nu le convine nimic din ceea ce fac angajatii. Magazinul Bacau a avut vanzari si cand nu erau ei la noi, si nu a dat faliment. Isi bat joc de BTL-istii magazinului, nu le iau in considerare parerile si capac peste toate una dintre sefe s-a imbolnavit din cauza lui Munteanu.
    S-a propus sa ramana putini angajati, ok, sunt vanzarile mici, dar totusi cand este aglomerat la case, se doreste sa fie cat mai multe case deschise. Oare se cloneaza careva si se rezolva problema? Trebuie sa fie ceva normal pentru fiecare ca, avand putini angajati nu se poate face aceeasi treaba si cand este aglomerat. Vor ca fetele de la supra case sa intre pe casa… dar ele nu sunt aglomerate cu problemele aparute la case, cu clientii…?
    Stau si ele de trei luni fara sa aiba numita sefa,,, tot magazinul se intreaba de ce… dar nici una nu este capabila pentru acest post in viziunea celor 2 BTL-isti(intrusi), pentru ca daca era capabila,,, era propusa. Sau va fi numita una, care nu face nimic la supra si se plange toata ziua de salariul care il are, si cele care muncest cu adevarat si incearca sa rezolve toate problemele vor ramane cu botul pe labe. Mai stati si analizati, observati cu atentie cine isi da interesul acolo, nu va luati dupa aparente…
    Eu ca si client trebuie sa imi notez preturile pe o hartie ca atunci cand ajung la casa sa nu fiu inselata. La casa este un pret si pe raion eticheta cu alt pret.
    In rest imi place magazinul…spatios, curat, luminos.

    Marina

    Răspunde
  • luni, 30-03-09 la 9:20
    Permalink

    Am observat ca superiorii de la sel sunt pusi sa faca legea junglei acolo in magazin si nimeni nu tine seama de parerea angajatului. In autobuz aud discutand angajatii ca s-au saturat. Ma intreb oare de ce mau stau acolo sa lucreze? Dar oare unde sa plece la vremea asta? Nu-si pot lasa copiii fara o paine. Si uite asa se duc la servici fara nici un chef, si cand isi mai aud si seful ca trebuie facut nu stiu ce lucru intr-un fel, iar dupa doua ore se razgandeste si trebuie facut altfel, le vine poate sa inebuneasca. Dar nu au incotro, momentan.
    Si inca un lucru… Nu-ti da voie sa imprumuti legitimatia…cum vreti domnule vanzari,,,eu nu am legitimatie dar vin acolo sa fac cumparaturi si dupa ce imi iau cele de trebuinta, de la casa ma trimite la informatii sa-mi fac leg de o zi, si acolo imi cere buletinul… da ce eu vin la furat? fac vanzari…dar stati voi cu politica voastra ca o sa ramaneti fara clienti.
    Poate intr-o zi, cat de curand, o sa iesiti in strada dupa clienti…vine magazinul ala langa voi acolo si o sa va dea ceata. Sa va vad atunci…si daca continuati sa va purtati asa cu angajatii o sa plece toti alaturi, ca doar au experienta …la stress.
    Poate pana atunci va schimbati politica de gandire.

    Răspunde
  • joi, 02-04-09 la 16:55
    Permalink

    Sunt angajata de cateva luni la Selgros, dar mai bine nu ma angajam. Este o adevarata bataie de joc. sefii ne rup cu munca, pauza avem dupa de terminam munca…ce mai, ce-ti spune la interviu este o intreaga minciuna.
    Mihaela ar faca bine sa vina in magazin sa lucreze o saptamana , si pe urma sa vedem daca ar mai spune acele prostii la interviu.
    Noroc de casiere… nu sunt clienti in magazin, sterg praful de pe rafturi, s-a aglomerat…intra inapoi pe casa, sunt date prin statie si tre sa se prezinte imediat pe casa , ca de nu , fac scandal BTL-istii. Dar tot ei le cer pe raioane. Nu stiu cat o sa mai rezist. Muncesc ca un rob, mai rau decat pe plntatii…
    NU VA ANGAJATI LA SEL… PROFITA DE TINE LA MAXIM SI APOI TE ARUNCA CA PE UN GUNOI DACA GRESESTI CU CEVA. SI DACA AI CEVA DE SPUS IN APARAREA TA, MAI BINE NU-TI RACI GURA DEGEABA, NU TE ASCULTA NIMENI.

    Răspunde
  • joi, 16-04-09 la 19:13
    Permalink

    Vai de capu nostru, are dreptate angajata..muncim ca robii pe plantatie si tot degeaba…noroc ca s-a gandit ieseanca sa se mai duca si pe acasa… avea niste aere de directoare si nu facea nimic…numai gura era de ea si statura…Dar au aparut alte „aiere”…mai noi…in rest nu s-a schimbat nimic…La orice miscare esti urmarit si amenintat ca te da afara.. E bataie de joc!!Din pacate cu criza asta nu pot sa plec…as face-o cu cea mai mare placere…Oriunde sa muncesti numai la patron NU, mai ales daca e si femeie…

    Răspunde
  • sâmbătă, 25-04-09 la 23:28
    Permalink

    draga care esti angajata la sel
    si eu sunt angajata la sel in buc
    da vreau s aspun ca nu am nici o treaba cu btl
    daca cu adevarat iti faci treaba credema nimeni nu are ceva cu tine
    cunosc si eu cazuri
    care fete au fost date afara ca stateau mai mult prin cantina si sau plins colegi ca nu face treaba
    in bucuresti sincer nu e asa
    chiar nu inteleg de ce sa plange lumea as a
    sincer
    nu imi vine sa cred
    asa cev a
    mi se pare ca li sa permis asa ceva
    draga clienti daca spuneti c as ase port colegi mei
    am rugaminte ca sa mergeti la biroul relati cu clienti care ii gasiti de luni pana vineri intre orele 8:00 si 17:00 si depuneti sesizari in scris
    prin care sa vi s aaduca la cunostinta rezultatele sesizari si masurile luate in cadrul raionului si credetima ca cei de la btl o sa fac referate la angajati si angajatul trebui saisi dea seama ca la 3 referate zboara
    asta e cea mai buna solutie da nu imi vine sa cred cea ce am citit mai sus
    asa ceva credetima nu se intampla si sunt in tare sa fac pariu e vb ca in cadrul raionului care imi desfasor activitatea
    creddetima ca nici nu imi simt sefi pa langa mine
    va urez o seara placut
    cu stiam ANA-MARIA
    BUCURESTI

    Răspunde
    • joi, 30-04-09 la 20:51
      Permalink

      O FI ASA LA BUCURESTI SI POATE AI DREPTATE.A FOST CANDVA SI LA NOI IN MAGAZIN UN COLEG DE AL TAU DIN PANTELIMON (SUPER OMUL) POATE STAI DE VB CU EL.INTRE TIMP S-AU SCHIMBAT MULTE PE LA NOI (DIRECTORI 2), BTL 3 SR……..

      Răspunde
  • sâmbătă, 02-05-09 la 18:24
    Permalink

    Pt Ana… Esti cam analfabeta, nu prea stii sa scrii…pe ce raion lucrezi…la Relatii Clienti?

    Răspunde
  • vineri, 08-05-09 la 12:49
    Permalink

    stimata doamna ana sunteti cam in urma cu gramatica limbii romane. sau asta este gramatica da bucuresti? nu stiu de ca ma mai mir avand in vedere ca promovarile se fac dupa ochi frumosi. au ajuns sefi unii care nici macar scoala profesionala nu au terminat-o. oare si d-voastra faceti parte din aceasta categorie? sau faceti parte din tabara catelor (conform dex-ului ‘dictionarul explicativ al limbii romane iata ce inseamna: CÁŢĂ2, caţe, s.f. (Fam.) Persoană rea şi cicălitoare. – Cf. c a ţ a.) oare cand vor inceta cei din centrala sa faca astfel de angajari? apropos doamna ana: aveti buzele moi? dar o periuta aveti? daca raspunsul e afirmativ imprumutatimi-le si mie, prietenii stiu de ce! ;)
    vis-a-vis de clienti: stimati domni, stimate doamne va pun o intrebare de bun-simt: oare credeti ca noi suntem super-oameni? ne putem teleporta si eventual putem fi in mai multe locuri in acelasi timp? inca o intrebare: de cate ori la servici v-a fost intrerupta pauza de masa pentru a rezolva o problema? va spun sincer noua ni se intampla lucrul acesta de prea multe ori.
    de cate ori vi s-a vorbit cu „bah”, „mah”, „agariciule”, „iti f..t una de nici c….ul n-o sa-ti mai placa”. v-a vorbit cineva in felul acesta? noi ce ar trebui sa facem in situatia aceasta? ati indurat vreodata un miros insuportabil de transpiratie de-ti muta nasul din loc? cate weekend-uri libere aveti stimati clienti?
    va rog nu-mi raspundeti: daca nu-ti convine schimba-ti locul de munca!
    referitor la problemele care exista in magazine: se mai intampla, si mie unuia care sunt angajat mi s-a intamplat si nu o singura data ci de mai multe ori. tin sa va spun ca noi, angajatii, beneficiem de un statut mai „special” comparativ cu persoanele dumneavoastra. a se remarca ghilimelele pe care le-am folosit, nu v-as dori sa fiti in locul nostru, sa cumparati un produs si sa nu functioneze, numai noi stim ce se intampla. nu ma plang dar aceasta este realitatea.
    am citit opiniile unor clienti care se plang de slaba pregatire a personalului, poate au dreptate, poate nu au chiar asa de multa dreptate. eu va intreb urmatorul lucru: cand veniti sa cumparati de la un magazin, nu neaparat selgros, produsul x care costa sa spunem 3000roni, nu va informati? exista zeci de forumuri, site-uri samd care va ofera un „minim” de informatii despre produsul respectiv.
    „clientul nostru, stapanul nostru”, e adevarat, dar totul are o limita, limita bunului-simt care trebuie sa fie reciproc.
    eu unul stiu urmatorul lucru: daca mergeti la un alt magazin avand acelasi profil cash&cary cata atentie va vor acorda angajatii? eu va spun urmatorul lucru: nicio atentie. e normal sa fii politicos si sa vrei sa ajuti clientul dar unii clienti au pretentii de-a dreptul exagerate.
    sa va argumentez: vine clientul x, cumpara produsul y, si are pretentia ca angajatul sa-i duca produsul la casa, sa-l factureze, apoi sa mearga cu el la service clienti, sa-i faca garantia si sa-l ajute sa-l urce si in masina. asta daca vorbim de un produs care tine de domeniul electrocasnicelor. daca vorbim de alte produse, sa spunem conserve, pretentia e asemanatoare, mai putin service clienti.
    dumneavoastra trebuie sa stiti un lucru: OBLIGATIA NOASTRA E SA VA PUNEM MARFA LA DISPOZITIE. atat si nimic mai mult, ma refer la transportul ei pana la casa, facturare si incarcare in masina.
    daca doriti detalii despre un anumit produs, ok, nicio problema intrebati si vi se va raspunde, sau cel putin asa ar fi normal.
    nu-mi luati in nume de rau ce am scris dar asa stau lucrurile.
    respectul ar trebui sa fie reciproc, unii clienti au impresia ca sunt stapani de sclavi. din pacate nu este asa. obligatia fetelor de la case nu este sa va puna marfa pe banda si s-o scaneze si nici sa ridice zeci de baxuri cu apa minerala de exemplu pentru a le scana, aceasta obligatie va apartine.
    nu generalizez, exista oameni si oameni, adevarul e undeva pe la mijloc.
    cu stima: un anagajat al selgros cash&carry.

    Răspunde
  • miercuri, 13-05-09 la 13:19
    Permalink

    Te felicit. Tot ce ai punctat este foarte adevarat.

    Răspunde
  • vineri, 15-05-09 la 11:32
    Permalink

    Chiar ca in Selgros ajung sefi cei care nu au studii. Stiu eu un(o)sef(a) care nu stie sa faca un tabel in excel si trebuie sa-si intrebe subalternii cum se face. Si pe postul care este chiar are nevoie sa stie sa lucreze la calculator, nu credeti?
    Dar asta este, ne multumim ca avem de lucru si ne vedem mai departe de treaba.
    Cu stima: un anagajat al selgros cash&carry

    Răspunde
    • duminică, 31-05-09 la 8:03
      Permalink

      Cel care nu stie sa faca tabelul de care spui e sef sau sefa ?Pentru tine ce este mai important sa stii sa faci un tabel sau sa stii sa conduci o echipa ?

      Răspunde
  • marți, 19-05-09 la 13:32
    Permalink

    Ei si ce daca nu stie sa faca un tabel…prost sa fii, noroc sa ai.

    Răspunde
  • marți, 19-05-09 la 18:13
    Permalink

    Diferenta dintre Selgros si Metro e mare…am stat saptamana trecuta 20 de minute in Metro langa un aspirator si nu s-a „obosit” nimeni sa vina sa ne intrebe ceva…parca eram invizibili!la Selgros in schimb baietii sunt amabili.
    Calitatea produselor nu tine de nici unul din cei 2, dar diferenta o fac oamenii.

    Răspunde
  • luni, 25-05-09 la 14:39
    Permalink

    Ce tot va dati cu presupusul aici. Nu va baga nimeni in seama. De ce nu spuneti in fata cui aveti de spus ceva ?

    Răspunde
  • duminică, 31-05-09 la 7:58
    Permalink

    Pt cei care crtica:nimeni nu ajunge pe o functie de conducere daca nu are experienta si daca nu a trecut prin mai multe filtre.Din aceste filtre fac parte oameni cu o bogata experienta atat in vanzari cat si in conducere.Dupa ce ai trecut de aceste filtre si ai intrat in sistem urmeaza alte examene care deasemenea daca nu le treci nu ai ce cauta pe functie de conducere.Asa ca cei care nu stiu adevarul sa nu comenteze.

    Răspunde
  • duminică, 31-05-09 la 8:18
    Permalink

    Cei care se plang ca in Selgros e greu probabil nu au mai lucrat in vanzari in alte magazine.Va spun eu :este la fel.Peste tot se cer vanzari mai mari iar atunci cind nu sunt se vede orice mica problemuta(ai stat prea mult in pauza,nu ai aranjat paletii la linie,nu ai sters praful…).Acesta este job-ul pe care noi l-am ales?!

    Răspunde
  • joi, 04-06-09 la 10:57
    Permalink

    Nu stiu prin ce filtre trec unii, dar mai trebuie sa stii sa pupi pe unii ca sa ajungi mai sus, adica sef.
    De pers care vb eu nu a trecut prin nici un „filtru” ci a stiut sa pupe unde trebuie si sa nu se implice foarte mult in unele chestii, si uite asa a fost vazuta bine de cine trebuia.Dar daca o iei la bani marunti nu stiu daca cunoaste chiar tot pt pozitia pe care o ocupa. Noroc are de alte pers. care ii fac treaba si nu pot comenta, ca doar are aproape aceleasi responsabilitati, numai ca nu este la fel de sef.dar in sel muncesc mai mult subalternii decat sefii, asta este parerea mea.
    O zi cat mai buna, colegi…

    Răspunde
  • duminică, 21-06-09 la 12:43
    Permalink

    buna
    eu lucrez la selgros oradea,si am citit despre ce scrie aici.lucrez in selgros oradea de cand s-a deschis
    Am prins pe fostul director,care bine a facut ca a plecat si acuma avem o directoare
    vreau sa zic ca de cand ii doamna Amalia Turcanu la conducere in selgros oradea lucreaza si sefii de raioane cot la cot cu muncitorii.Parerea mea este ca totul este sa ai un director de magazin care stie sa conduca oamenii.La fostul director sefii de raioane stateau in cantina mai mult sau de vorba pe raioane.Nu lucrau cum lucreaza acuma
    Bineinteles ca cei carora nu le-a placut munca au plecat
    asa ca cinste doamnei directoare si vrem sa ramana cu noi

    Răspunde
  • marți, 28-07-09 la 16:01
    Permalink

    M-ar interesa cum ma pot angaja la Selgros. Nu m-a speriat nimic din ce am citit pe aici. Oameni buni, voi nu ati vazut alti patroni….unii sunt curvari, altii fac armata cu tine..
    Imi poate raspunde cineva in legatura cu angajarea? 0754284285

    Răspunde
    • joi, 30-07-09 la 8:19
      Permalink

      Prezintate cu un CV la magazin si de acolo vei afla mai multe detalii

      Răspunde
  • marți, 04-08-09 la 18:22
    Permalink

    Eram odata in selgros si am vazut ca o doamna mica de statura imbracata bine (am aflat ulterior ca este directoarea) ii vorbea unei fete de pe raion cu atata tupeu am crezut ca o ia si la bataie.Imi era mila de biata fata ca nu spunea nimic.Mi-e mila de voi,cei din Selgros.Dati-o JOOOOOOOOOSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  • miercuri, 05-08-09 la 20:50
    Permalink

    raspuns la anonim
    auzi domnule sau doamna ce esti.
    daca chiar vrei sa stii exista unii angajati cu care nu merita sa vorbesti altfel.pe langa ca trag chiulu,mai au si pretentii sau vorbesc directorii de rau.parerea mea este ca bine face aceea doamna directoare cu ei

    Răspunde
    • vineri, 07-08-09 la 17:09
      Permalink

      Indiferent de pozitia pe care o ai, a respecta pe cei din jur nu tine de functia pe care o ai in firma sau de cate facultati ai absolvit ci de bunul tau simt sau de cei sapte ani de acasa,autoritatea nu se obtine prin violenta verbala sau fizica |(acest mod este o pacaleala pe termen scurt,pt. ca in timp va avea consecinte negative|)|Acum nici cu animalele nu se mai vorbeste violent |(daca vorbesti violent cu o vaca, este demonstrat stintific ca ,laptele produs de aceasta nu are aceiasi calitate si cantitate ca laptele produs in conditii de violenta\)

      Răspunde
    • vineri, 07-08-09 la 20:09
      Permalink

      Chiar daca primul impuls este de a tipa, incearca sa te stapanesti si sa comunici cat mai calm cu putinta, sunt indicatiile specialistilor. |Animalele percuteaza foarte bine la violenta verbala dar daca luam exemplul vacilor tot specialistii spun ca laptele produs in conditii de violenta este de o calitate si cantitate inferioara celui produs in conditii normale.\Acelasi lucru este valabil si la oameni este o cale mai grea dar cu rezultate foarte bune si sigure pe termen lung. |Autoritatea impusa cu violenta are la baza frica ,nesiguranta ,neincredere in tine si cei din jur.|Autoritatea castigata prin respect ,bun simt,implicare si ajutor are la baza o educatie care nu tine de ce functie ai si de cate facultati ai absolvit ci de cei 7 ani de acasa.

      Răspunde
  • luni, 24-08-09 la 10:46
    Permalink

    concedii fara salar la selgros cluj,,,,frumos,nu?

    Răspunde
  • luni, 31-08-09 la 6:15
    Permalink

    Nu stiu cine esti cel care a scris articolul referitor la concedii fara salar la Cluj dar nu cred ca esti bine informat.
    Parerea mea este,ca,si angajata la Selgros,ca decat sa dea afara din angajati,din cauza crizei financiare,care din pacate ne afecteaza si pe noi,este ca mai bine sa luam cate 3 zile de concediu fara salar timp de 3 luni.Dar daca ti-e iti convine sa te dea afara te poti duce la domnul director Istvan si sa ii spui,ca nu cred ca ar avea ceva impotriva ta,ce din contra daca ar afla ce ai scris inca te-ar ajuta sa pleci cat mai repede.Nu stiu de ce persoane ca tine care lucreaza in Selgros si nu le convine conditiile de aici si felul in care se lucreaza la noi in companie nu plecati in alta parte unde credeti ca este mai bine si sa ne lasati pe noi restul sa lucram in liniste si sa nu ne mai faceti de ras cu aceste comentarii.
    Auzi,tu cel din Cluj,cei din Oradea iti transmit sa pleci ca nu te opreste nimeni,oricum aveti un super director,si stiu ca am lucrat cu el pe vremea cand era btl-ist la Oradea,asa ca sa iti vezi de treaba ta si nu tot comenta.

    Răspunde
  • duminică, 04-10-09 la 14:59
    Permalink

    ce tot vb voi de concedii fara plata selgros sponsorizeaza zilele bacaului mai spuneti ceva cei care sunteti de acord cu tturi

    Răspunde
  • joi, 08-10-09 la 9:21
    Permalink

    In loc sa reduca programul de munca in zilele de sambata si duminica, ei prefera sa dea fara plata. Seara, dupa orele 20.00 sunt foarte putini clienti in magazin si chiar este risipa de energie. Daca ar face calcule mai amanuntite si-ar da seama ca reducerea programului de munca este cea mai avantajoasa solutie, orele moarte sa fie taiate din program, de la 6 la 7 si de la 20 la 22. Dar neamtu trage de roman la maxim, si pe bani putini,ca la el in tara nu este acest program si nu au nici aceste salarii.
    Si domnilor, puneti-va un pic cu ochii pe cei de la Relatii Clienti, ca numai informatii aiurea dau la clienti pe teren. Vin clientii si cer produse cu niste preturi de te sperii, ca le-au spus relatiile ca au discaunt-uri si preturi speciale fenomenale. Bine ca de angajati va luati si le taiati primele pentru orice greseala dar de ratatii aia nu se i-a nimeni. Schimbatii, ca-i platiti degeaba.

    Răspunde
  • sâmbătă, 10-10-09 la 18:21
    Permalink

    in selgros bacau se intampla multe lucruri urate de cand a venit noua directoare!este increzuta,nu stie sa discute cu lucratorii,distanta,are un rictus in loc de zambet…se comporta de parca ar vrea sa inchida acest magazin.un angajat trebuie sa tina locul altor 3 care au fost dati afara sau au plecat bolnavi de nervi.clientii nu stiu ce salarii mici sunt la selgros(e vb. de angajati simpli,sefii au salarii mari ca sa poata da cu biciul in subalterni fara nici o remuscare),ca nu se pot lua pauzele de masa,ca liberele se dau la 8-9 zile lucrate,etc.SCLAVIE e putin spus…afacerea asta nemteasca e condusa de romani aroganti cu salarii f. mari .credeti ca in germania s-ar putea comporta asa cu angajatii lor?iar sindicatul din selgros e nul si inutil.se da cotizatia degeaba.dezamagirea e f, mare…

    Răspunde
  • vineri, 16-10-09 la 19:38
    Permalink

    In cazul in care nu ai observat..da-mi voie sa te lamuresc…selgros nu a sponsorizat zilele Bacaului… a fost intr-adevar un stand dar s-au VANDUT produse comercializate la la Selgros.

    Răspunde
  • luni, 30-11-09 la 8:13
    Permalink

    Ce parere aveti despre noul BTL-ist.Mie imi place cum se comporta.Sper sa fie o schimbare in bine.

    Răspunde
  • miercuri, 09-12-09 la 1:37
    Permalink

    Nu sant de acord cu prima de craciun.In contractul negociat de sindicat cu selgrosul era vorba ca primim pana in anul 2011 este inca un salar,nicidecum ceea ce ne dau ei acuma.Consider ca este o bataie de joc din partea conducerii selgros.Nemtii daca ar putea nu ar oferii nici banii acestea.Unde sant turele de noapte ?De ce s-au scos de cand ii vorba sa ne plateasca?Consider ca sindicatul nu isi face treaba cum trebuie si consider ca ii platim fara nici un rost atata timp cat ei nu stiu sa ne apere drepturile.Daca bine stiu un contract semnat de ambele parti de comun acord nu poate fi modificat decat daca ambele parti sant de acord.Ce sa intelegem din asta ca sindicatul nostru a fost de acord sa ne taie din prima?Sau mai grav sindicatul pe care il platim sa ne apere drepturile este manipulat de catre sefii nemti?

    Răspunde
  • luni, 04-01-10 la 21:12
    Permalink

    Daca citeai mai bine, in ccm este stipulat inca un salariu ca prima doar pentru anul 2008.

    Răspunde
  • marți, 05-01-10 la 23:01
    Permalink

    angajat la selgros
    Nu este adevarat ce spui.Daca te informezi mai bine afli ca sindicatul a negiciat pe 2 ani prima de craciun nu pe un singur an.
    Si inca ceva daca te plangi la sindicat ai probleme cu sefii,nu iti sant respectate drepturile.

    Răspunde
    • miercuri, 09-06-10 la 15:50
      Permalink

      fii draguta ,te rog frumos!am nevoie de o informatie urgenta!care este pretul uleiului de floarea soarelui la un litru in selgros.la toate tipurile de ulei ,ma intereseaza pretul de vanzare.daca imi poti trimite un mail cu tipul si denumirea uleiului respectiv si pretul pt. fiecare.stiu ca ti se pare ciudat dar eu sunt in provincie si nu am un astfel de magazin in zona.multumesc anticipat!

      Răspunde
  • vineri, 19-02-10 la 23:58
    Permalink

    dragi colegi

    SUNTETI MULTUMITI DE SINDICATUL DE LA SEL BACAU?

    VA ROG SA VA SCRIETI PARERILE.

    Răspunde
  • joi, 08-04-10 la 21:12
    Permalink

    Am vrut sa cumpar o geanta pentru laptop insa DOMNII si DOAMNELE angajate nu au dorit sa-mi ofere informatiile cerute. In schimb mi-au spus sa o cumpar si daca nu e buna sa revin cu ea. Oare mai comod este sa porti omul pe drumuri decat sa dai o relatie? E foarte adevarat ca i-am deranjat amintindu-le ca sunt platiti pentru a vinde marfa. In aceste conditii va pierdeti toti clientii. Scoliti-va angajatii sau platiti-i in functie de vanzari. Poate asa vor invata ce inseamna un loc de munca, respectul fata de clienti, viata civilizata.

    Răspunde
    • sâmbătă, 10-04-10 la 8:28
      Permalink

      Stimata Doamna/Domnisoara

      Angajatii din Selgros sunt in general concentrati pe sarcinile date de catre sefi si totodata pe atributiile zilnice,faptul ca :ce spune seful daca nu este raionul ok sau daca nu a respectat termenul limita pt. o sarcina, sunt mult mai importante decat o consiliere a unui client.
      Totul pleaca de sus (director) care probabil nu are un focus catre client ci mai degraba catre a sanctiona angajatii pt. neindeplinirea sarcinilor sau mai mult de ai tine intr,un permanent stres tipand la ei(vezi comentariu mai sus).

      Răspunde
  • joi, 17-06-10 la 7:56
    Permalink

    buna ziua .vreau si eu o legitimatie selgros cum pot face una avind in vedere ca sunt persoana fizica se poate face la intrare in selgros?astept raspuns ca vreau sa ajung acolo intr-o oara . va multumesc anticipat.

    Răspunde
  • joi, 17-06-10 la 7:58
    Permalink

    buna ziua .vreau si eu o legitimatie selgros cum pot face una avind in vedere ca sunt persoana fizica se poate face la intrare in selgros?astept raspuns ca vreau sa ajung acolo intr-o oara .

    Răspunde
  • joi, 05-08-10 la 11:08
    Permalink

    Ma adresez anonimului care sustine ca indeplinirea sarcinii unui superior este mai importanta decat consilierea unui client.
    Eu am lucrat la magazinul din Bacau inca de la deschidere, dupa care am promovat in cca. 5 luni pentru postul de sef raion, dar in cadrul altui magazin, unde am mai lucrat alte 6-7 luni. In toata perioada in care am lucrat la Selgros, am fost instruiti si la randul meu am instruit noi angajati sa acorde consiliere clientilor in mod obligatioriu, indiferent daca sunt angrenati in alta sarcina trasata de superiori. Eu am fost invatat sa refuz pana si apelul directorului, in caz ca eram solicitat de un client.
    In sfarsit, probabil lucrurile s-au schimbat la acest magazin in decursul ultimilor 2 ani, atunci cand vechii angajati au plecat si cand vanzarile au scazut. In alte orase ale tarii, magazinele Selgros sunt bine privite datorita angajatilor care au vechime de peste 4-5 ani si carora nu le mai este greu sa fie amabili si sa-si faca treaba.

    Răspunde
  • sâmbătă, 02-10-10 la 6:01
    Permalink

    ce salariu are o persoana care lucreaza la selgros pe pot de consilier de vanzari?

    Răspunde
  • luni, 04-10-10 la 11:50
    Permalink

    Zilele acestea la magazinul d-vs e o oferta la detergentul OMO de 14 kg.In data de 03.10.2010 am mers sa i au un sac de detergent stiind ca primim gratuit inca 2 pungi a cate 2 kg.dar d na care trebuia sa ni le dea s a facut ca nu cunoastye oferta si ca trebuie sa ne dea o singura punga a 2 kg.Ma intreb ce fel de angajati aveti,sau intentioant a facut o ca sa i ramana si ei o punga.F>F> URAT GESTUL.

    Răspunde
    • luni, 04-10-10 la 14:26
      Permalink

      Stimata Doamna…ce a-ti patit d-voastra , asta nu e nimic!Nu mai calcati pe acolo…parerea mea!!!Surprizele vor fi mai mari!!!

      Răspunde
  • vineri, 22-10-10 la 2:07
    Permalink

    Stimata D-na Mariana,

    Angajata Selgros care trebuia sa va ofere punga de dero, cunostea f. bine ce gratuitate se acorda la acel produs.”URAT” este gestul d-voastra, va garantez ca d-na de la Promotii nu a plecat acasa cu nici o punga de detergent.
    In legatura cu domnii clienti care sunt nemultumiti de personalul de la SElgros Bacau, subliniez ce a scris o colega mai sus:”adevarul este undeva la mijloc”; nu de putine ori am rabufnit in fata clientilor, poate eram suparati din vina sefilor, poate eram suparati de alti clienti ,poate eram coplesiti de probleme personale, etc…stiu ca asta nu e o scuza, nu toti clientii merita un astfel de comportament.
    Totusi as vrea sa subliniez cum ar trebui sa reactionam in momentul in care un client iti adreseaza injurii, deranjat poate de pretul de la raft sau pe factura a aparut o cantitate mai mare de produse decat cele cumparate sau poate este iritat de cozile de la case sau de la garantii; cand angajatul se adreseaza domnului client cu dumneavoastra si i se raspunde la pertu, si multe alte situatii asemanatoare. Eu cred ca ar trebui sa invatam sa ne respectam reciproc,sa dam dovada de bunacuviinta, sa intelegem ca suntem oameni, sa recunoastem atunci cand gresim.

    Răspunde
  • luni, 02-05-11 la 9:32
    Permalink

    Am citit tot felul de comentari. Nu inteleg cand face-ti angajarile cereti sa aiba experienta. Experienta la ce? La jignit cumparatori stiam ca pt asta nu-ti trebuie scoala.Si apropo de comentariu de mai sus ce cauti sa lucrezi intr-un magazin daca nu te poti abtine.Ce trebuie sa fac sa ma angajez si eu la selgros fara experienta si o diploma in alimentatie dar cu o rabdare de invidiat si o experienta de lucru cu oameni.

    Răspunde

Dă-i un răspuns lui ana Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.