Utilizată tactic, optimizarea SEO poate îmbunătăți rata de conversie a site-ului [P]

Eforturile de a obține mai mult trafic și de a avea o poziție mai bună în motoarele de căutare par uneori în conflict cu cele depuse pentru creșterea ratelor de conversie pentru un website. Dar, pe măsură ce experiența îmbunătățită a utilizatorilor devine un criteriu mai puternic în clasarea oferită de motoarele de căutare, optimizarea seo și optimizarea ratei de conversie devin procese complementare.

Atunci când stabiliți planul de marketing, agențiile profesionale de promovare seo recomandă să creați pagini diferite pentru diferite etape ale canalului de conversie. În funcție de strategia pe care o creați și de nevoile afacerii dumneavoastră, s-ar putea să proiectați paginile axate pe SEO în legătură cu paginile cu focus pe rata de conversie. Această schimbare de concentrare înseamnă o schimbare a conținutului. Pe măsură ce algoritmii Google se concentrează pe prezicerea și abordarea comportamentului online al vizitatorilor, apar oportunități mari de a combina strategiile SEO și CRO (Conversion Rate Optimization), adică raportul dintre cei care intră pe site și doar se uită și cei care întreprind o acțiune propusă, pentru un marketing puternic.

De ce SEO și CRO se completează reciproc atât de bine?

Potrivit expertilor Webdesk in optimizare seo, optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare este diferită de optimizarea conținutului pentru conversii, dar rezultatele ambelor se completează. În timp ce optimizarea SEO vă ajută să aduceți mai mult trafic site-ului dumneavoastră, CRO vă ajută să convertiți acești vizitatori în clienți potențiali și clienți fideli. Cu toate acestea, doar conducerea unui trafic mai mare pe site nu garantează mai multe conversii. Un program CRO completează creșterea traficului generat de un program de promovare SEO.

Procesul de promovare seo pentru site se concentrează pe strategiile care atrag după sine poziții mai bune în paginile de rezultate ale motorului de căutare, cum ar fi crearea de legături, legăturile interne, plasarea cuvintelor cheie, structura site-ului și așa mai departe.

CRO se concentrează asupra strategiilor de optimizare a ratelor de conversie, inclusiv a cercetării calitative și cantitative, a analizei competitive, a testelor la elementele de pe teren, a analizelor post-test și așa mai departe. Scopul principal al optimizării SEO este de a atrage vizitatori pe site, în timp ce scopul principal al CRO este de a stimula vizitatorii să încheie o acțiune specifică (să cumpere).

SEO se concentrează pe înțelegerea algoritmilor motoarelor de căutare, în timp ce CRO se concentrează pe înțelegerea comportamentului utilizatorilor. Dar, deoarece Google își actualizează algoritmii pentru a oferi cea mai bună experiență de căutare pentru utilizator, factorii UX (experiență utilizatorului) au devenit din ce în ce mai importanți. Deci, atunci când un site optează pentru o viteză mai bună a paginii, optimizarea se adresează comportamentului utilizatorilor, ajutând la clasarea căutărilor.

Strategia câștigătoare: Îmbunătățiți timpul de încărcare a paginii

Cât timp sunt utilizatorii dispuși să aștepte încărcarea unui site înainte de a părăsi pagina? Timpul de încărcare contribuie în mod semnificativ la abandonarea sau stimularea interesului pentru o pagină. Întârzierile de până la o secundă sunt suportabile pentru utilizatori, însă o întârziere de 10 secunde în timpul încărcării poate face ca utilizatorii să părăsească imediat un site.

Chiar dacă rămân, este puțin probabil că vor termină apelul la acțiune. Unele statistici despre problemele de încărcare din paginile web sugerează că 47% dintre cumpărători se așteaptă ca o pagină web să se încarce în două secunde sau mai puțin, 40% abandonează un site web care durează mai mult de trei secunde pentru încărcare, 79% dintre cumpărătorii online nemulțumiți de performanța site-ului sunt mai puțin dispuși să cumpere din același site din nou, în timp ce 52% dintre cumpărătorii online afirmă că încărcarea rapidă a paginilor este importantă pentru loializarea față de site.

Pentru a îmbunătățiți timpul de încărcare a paginii, utilizați un instrument de testare a vitezei site-ului, verificând timpul de încărcare a paginii site-ului atât pe dispozitive desktop cât și pe dispozitive mobile, utilizatorii fiind receptivi la funcționalitatea design responsive. Instrumentele de viteză a site-ului vă permit să vedeți nu doar elementele din față, cum ar fi dimensiunea paginii, timpul de încărcare și viteza de descărcare, dar și elemente back-end cum ar fi HTML, JavaScript și CSS. De asemenea, pentru fluidizarea traficului pe site și stimularea unei experiențe plăcute pentru utilizator, este nevoie să optimizați imaginile. Imaginile vă pot încetini considerabil site-ul, motiv pentru care specialiștii recomandă redimensionarea lor.

Optimizarea SEO vă ajută site-ul să fie mai ușor de găsit, în timp ce stimulează utilizatorii la acțiune, oferindu-le un conținut util care să răspundă nevoilor acestora. Utilizarea SEO și CRO, ca o abordare pe mai multe etape, vă poate ajuta să vă poziționați mai bine în motoarele de căutare și să vă măriți conversiile. SEO oferă mai multă vizibilitate în online, acționând exact în locul și contextul dat de momentul actual, încurajând utilizatorul să dezvolte un interes specific pentru un site care îi livrează soluțiile de care are nevoie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.