Tu știi că ciocolata te ajută să slăbești? Află care sunt toate beneficiile oferite de aceasta

slabire cu ciocolataDeși în continuare este privită de foarte multe persoane ca un aliment interzis în timpul curelor de slăbire, încet, dar sigur, numărul celor care încep să apeleze la dietele cu ciocolată crește simțitor, mai ales că foarte multe vedete au început să procedeze la fel (vezi Uma Thurman). Așadar, de ce să nu faci și tu acest lucru? Mai ales că nu doar silueta ta va profita de pe urma sa, ci și întregul tău organism, după cum o să poți vedea în cele ce urmează.

Este minunat că te poți bucura de gustul plăcut al ciocolatei fără a-ți sacrifica silueta, ci din contră, dar acest lucru este valabil doar dacă ții cont de faptul că cele mai multe beneficii ți le poate aduce ciocolata neagră – asta nu înseamnă că celelalte categorii sunt complet ineficiente. Sunt multe tipuri de diete care au la bază ciocolata, iar una dintre ele include la micul dejun două clătite cu Nutella – delicios, nu-i asa?

Drept dovadă a faptului că boabele de cacao sunt atât de eficiente în timpul curelor de slăbire stă și numărul mare de produse pentru slăbit care au început să apară pe piață având la bază ciocolata, iar aici cel mai elocvent exemplu este Chocolate Slim, iubit de femeile din intreaga lume. În cazul în care ți-am trezit interesul poți să afli mai multe dacă dai aici un click pentru detalii, printre informații regăsindu-se și cele legate de ingrediente, păreri de la cumpărători și recomandări privind modul de utilizare.

Revenim la subiectul nostru principal și încercăm să răspundem la următoarea întrebare: cum ne poate ajuta ciocolata să slăbim și care sunt beneficiile sale asupra organismului nostru? Un prim lucru pe care îl vei observa în urma introducerii ciocolatei în dietă este reprezentat de un mai bun control asupra poftelor noastre. Practic o să ne ajute să combatem frustrarea care apare aproape de fiecare dată în cazul femeilor cărora le place foarte mult ciocolata, iar faptul că oferă un efect de sațietate pe termen lung ne va ajuta să nu mai poftim la alte alimente care ne pot compromite silueta.

Un alt motiv este și acela că duce la îmbunătățirea stării de bine, făcându-ne să fim mult mai fericiți și mulțumiți cu noi înșine, iar faptul că este o sursă importantă de antioxidanți este de asemenea un argument puternic în avantajul consumului de ciocolată. De ce avem nevoie de antioxidanți? Pentru că ne ajută să ținem sub control radicalii liberi din corp, rezultați în urma folosirii oxigenului de către organism. Aceștia pot afecta destul de mult sănătatea celulelor, mai ales dacă sunt numeroși. Multe studii au scos la iveală faptul că o dietă bogată în antioxidanți ne poate ajuta să fim mai sănătoși și să trăim mai mult.

Consumul de ciocolată ajută la păstrarea inimii într-o stare bună, reducând riscul de apariție a unui infarct, reglând tensiunea arterială, și scăzând riscul de formare a cheagurilor de sânge care pot reprezenta un adevărat pericol pentru noi. Prin îmbunătățirea stării de spirit scăpăm și de depresie (în cazul în care suferim de așa ceva) și o să fim mult mai fericiți prin stimularea producției de serotonină și endorfine.

Creierul va beneficia și el de pe urma consumului acestui aliment minune și delicios, prin faptul că fluxul sanguin spre acesta este îmbunătățit. În acest fel o să avem o memorie mai bună, oboseala va fi alungată, iar insomniile de asemenea. Nivelul zahărului din sânge scade, ajungând la valori normale și sigure, iar acest lucru este valabil și în ceea ce privește nivelul de colesterol. Deoarece în timpul procesului de slăbire o să faci și mai mult sport, ciocolata va favoriza recuperarea, ajutând la mărirea rezistenței organismului și la refacerea mai rapidă a mușchilor. Nu mai trebuie spus că ne va oferi toată energia necesară pentru a duce la bun sfârșit un antrenament intens.

Iată cum numărul de beneficii aduse de alimentele care au la baza lor boabele de cacao este unul foarte mare, iar de pe urma lor pot să se bucure și cei care și-au propus să mai scadă din kilogramele acumulate în ultima perioadă. Cu toate acestea, pentru ca succesul să fie garantat, este necesară și schimbarea stilului de viață, iar asta înseamnă că va trebui să începem să avem o alimentație mult mai sănătoasă și echilibrată, precum și să facem mai mult sport.

Faptul că nu ai foarte mult timp liber la dispoziție pentru a merge la sală sau pe stadion pentru un antrenament intens nu trebuie să reprezinte un impediment în atingerea obiectivelor propuse. Poți în continuare să faci mai multă mișcare prin renunțarea la mașină atunci când ai de mers o distanță nu foarte lungă, precum și prin renunțarea la folosirea liftului – da, chiar dacă ai de urcat 10 etaje. Plimbările de seară pot să facă și ele minuni, mai ales dacă le facem într-un ritm puțin mai alert.

După cum se poate observa, există foarte multe soluții la care să putem apela pentru a avea o viață mai activă, fiind necesară doar puțină voință și imaginație – pentru un plus de determinare încearcă să îți impui anumite obiective, ca de exemplu atingerea a 10.000 de pași pe zi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.