In centrul Capitalei are loc cel mai important eveniment automobilistic organizat anul acesta in Romania. Patru dintre cele mai puternice si mai scumpe masini de curse din lume au defilat pe un traseu in jurul Palatului Parlamentului. Fiecare bolid costa aproximativ 1 milion de euro, pentru ca fiecare model a fost fabricat in doar cateva exemplare.
Motoarele sunt preparate special pentru curse: acceleratia ajunge la 100 de km pe ora in doar 3-4 secunde, iar viteza maxima trece de 350 de Km pe ora.
La demonstratie au participat si doua Dacii Logan. Cele mai scumpe masini prezente au fost Mercedes Benz CLK – GTR de 1,5 milioane dolari, si Ferrari F40 al carui pret poate ajunge la un milion de dolari.
La eveniment a luat parte si fostul pilot de formula 1 Karl Wendlinger.
Programul demonstratiei pentru public a inceput la ora 9.00, cand a fost permis accesul in spatiul de vizionare din jurul traseului demonstratiei, a continuat cu ora 11.30, cu demonstratia propriu-zisa, si s-a incheiat la ora 14.00 cu o expozitie auto a modelelor de curse care au participat la eveniment.
Demonstratia e organizata de Bucharest Ring, societate care a cumparat drepturile de la SRO London, promotorul etapelor FIA GT.
Odata cu aceasta demonstratie a fost prezentata oficial etapa „Bucharest Ring” care se va desfasura anul viitor pe 20 mai, ca parte a campionatului FIA GT.
Bucurestiul a fost inclus in calendarul pe 2007 al competitiei FIA GT organizata de Federatia Internationala de Automobilism (FIA).
Etapa de la Bucuresti se va desfasura pe 20 mai 2007, pe un circuit ce urmeaza a fi construit in jurul Palatului Parlamentului pana la acea data. Cursa va fi cea mai importanta organizata pana acum in Romania.
Etapa romaneasca e a treia din calendarul FIA GT 2007 in care mai sunt incluse si circuite faimoase in Formula 1, cum ar fi Monza (Italia) sau Silverstone (Marea Britanie).
(HotNews.ro)
MODELE PARTICIPANTE LA BUCHAREST RING SHOW
Lamborghini Murcielago GT1
Compania Reiter Engineering este cea care se ocupa de proiectul Lamborghini in Campionatul FIA GT. Modelul Murcielago GT1 nu a concurat, in 2006, decat in cursele de la Brno, Dijon si Budapesta si a adunat doar 5 puncte in duelul cu marcile Maserati, Aston Martin, Saleen si Corvette.
Lamborgini Gallardo GT3
La fel ca si modelul Murcielago GT1, Gallardo GT3 este preparat de Reiter Engineering. Gallardo este echipat cu un motor V10 care dezvolta 500 CP si concureaza din acest sezon in Campionatul European FIA GT3. Cel mai bun rezultat a fost locul 3 obtinut de echipajul Linossi/Bontempelli pe circuitul de la Mugello in ultima etapa a sezonului 2006.
Porsche 996 GT3 RS (Echipa Renauer Motorsport)
In sezonul 2006 echipa Renauer Motorsport a concurat in Campionatul FIA GT, la clasa GT2, cu doua masini Porsche 996 GT3 RS pilotate de echipajele Wolfgang Kaufmann/Luca Moro si Hans Knauss/Manfred Jurasz. Cu o etapa inainte de finalul sezonului echipa Renauer Motorsport ocupa pozitia a 8-a in clasamentul general FIA GT (clasa GT2).
Dacia Logan Cup
Firma de tuning Wiechers din Germania a preparat 20 de masini Dacia Logan pentru curse de circuit. Modelul folosit este Logan 1.6 mpi, cu motor de 90 CP. In kit-ul de curse intra: transmisie K&W, jante ATS 15″, pneuri Dunlop (Direzza 195/50), roll-bar de protectie, kit sport volan si pedale, scaun sport, centura de siguranta cu prindere in patru puncte. Pretul: 11.500 euro cu kitul de curse inclus.
Ferrari F40
F40 a marcat aniversarea de 40 de ani a companiei de la Maranello. Succesorul modelelor GTO, Ferrari F40 a fost cea mai rapida masina de serie intre anii 1987 – 1989. Motorul V8 de 2,9 litri are 485 CP si propulseaza bolidul, desenat de Pininfarina, in 3,6 secunde la 100 km/h. Pretul de pornire al acestui model, lansat in 1987, a fost de 500.000 USD, dar nu sunt putine cazurile cand doritorii au scos din buzunar mai mult de 1.000.000 USD. In prezent valoarea pe piata colectionarilor este de aproximativ o jumatate de milion de dolari. F40 a mai fost produs in cateva exemplare si in perioada 1992 – 1995, dupa care a fost inlocuit cu F50.
Ferrari F50
F50 este unul dintre cele mai performante modele construite de Ferrari. Ferrari F50 a fost introdus pe piata in 1995 pentru a marca cei 50 de ani ai companiei italiene. Modelul a fost dotat cu un motor V12 de 4,7 litri derivat din motorul de Formula 1 al Scuderiei Ferrari. Viteza de top: 325 km/h. In total au iesit pe poarta uzinei din Maranello doar 349 de masini, cu una mai putin decat s-a estimat ca se vor vinde. Ultimul F50 a fost produs in luna iulie a anului 1997 si acum este una dintre cele mai cautate masini de catre colectionari.
Ferrari F1-2000 (ex Michael Schumacher)
Titlul la constructori, titlul la piloti, 10 victorii (dintre care 3 duble). Acesta este palmaresul modelului Ferrari F1-2000 pilotat de Michael Schumacher si Rubens Barrichello.
Embassy Hill GH2
La finalul sezonului 1972, campionul mondial de Formula 1 Graham Hill a plecat de la Brabham si a pus bazele propriei echipe – Embassy Hill Racing. Britanicul nu a mai putut repeta succesele din perioada de glorie, singura clasare in puncte a fost in Marele Premiu al Suediei din 1974 cand Hill a terminat pe locul 6, la un tur in spatele invingatorului. Dupa o serie nefasta de incidente, Graham Hill s-a retras din Formula 1, iar monopostul Embassy Hill GH2 a ajuns piesa de colectie.
Formula Renault 2000 (Mihai Marinescu, Doru Sechelariu)
Competitia monomarca Formula Renault 2000 este una dintre cele mai disputate din Europa. Monopostul este dotat cu un motor Renault de 2 litri care care dezvolta 196 CP la 7.000 rpm. In 2006, cu aceasta masina, Mihai Marinescu a terminat de cinci ori in top 10 in Campionatul Italiei si a urcat de trei ori pe podium in Campionatul Europei de Nord fiind declarat, neoficial, cel mai bun debutant al sezonului. Pretul unui astfel de monopost este de aproximativ 50.000 euro.
(Freelancer)
Update in luni, 20-11-06 15:51
Bacăul este un loc privilegiat pentru pasionații de hiking și trekking, datorită apropierii de munții…
Chiar dacă nu sunt la fel de populare ca ruleta sau ca pokerul și nici…
Sala de Sport a Liceului Spiru Haret din Moinești a găzduit cea de-a XIV-a ediție…
Situat strategic în regiunea Moldovei, Bacăul a devenit în ultimii ani un hub important pentru…
Locuitorii din comuna Berești-Tazlău vor beneficia de testări medicale gratuite în cadrul caravanei „Nu am…
Sportivii Diaconu Ștefan Matei și Marius Mihai Manda au reprezentat cu succes Clubul Sportiv Municipal…
Acest website folosește cookies.
Comentează