Logan Diesel, luat la puricat de ‘Le Figaro’

„Le Figaro” îşi consacră în întregime una din paginile sale auto automobilului Logan Diesel. În raport cu varianta pe benzină, nimic nu se schimbă în exterior. Motorul Diesel, ce răspunde normelor antipoluare Euro 4, este cel atât de apreciat la toate modelele compacte de Renault, de la Clio la Megane, trecând prin Modus şi Kangoo, doar că la Logan întâlnim versiunea lui cea mai modestă, de 70 CP, scrie „La Figaro”.

Ziarul afirmă că pe distanţe lungi modelul Logan Diesel este mai odihnitor de condus decât sora lui pe benzină. „Le Figaro” remarcă efortul important făcut pentru izolare şi combaterea vibraţiilor, dar evident că toate acestea au un cost.

În versiunea sa cea mai luxoasă, modelul Laureate, maşina ajunge să coste 12.000 de euro, departe de preţul de bază iniţial de 7.500 de euro. Acest cost suplimentar se justifică el oare? – se întreabă ziarul. Totul depinde de utilizarea dată maşinii, ca o a doua maşină sau pentru a o lăsa în reşedinţa de la ţară, fără îndoială că nu.

Ca prima achiziţie însă, automobilul Logan pe motorină nu are concurent direct în afara maşinilor de ocazie, mai ales că este vorba de o maşină nouă, simplă, care nu produce griji şi este garantată 3 ani sau 100.000 de km.

E adevărat că în materie de securitate, la proba testului de ciocnire, Logan nu a obţinut decât 3 stele din 5, dar nici modelul Audi A 6 din 2003, care costă 17.000 de euro, nu a obţinut un rezultat mai bun, ne consolează „Le Figaro”.

Cronicarul ziarului prevede un frumos destin şi modelului Logan Steppe, prezentat la recentul salon al automobilului de la Geneva.

Autor : Anamaria GHIGU, Amos News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.