Ce trebuie să faci pentru a slăbi în mod natural, fără înfometare sau un efort foarte mare

slabire cu ciocolataSunt destul de multe persoane care atunci când aud de cuvântul „slăbire” încep să se gândească la un proces îndelungat și deloc plăcut, care presupune pierderea întregii zile la sală și înfometare. Total greșit! Nu doar că nu asta presupune procesul de slăbire, dar dacă se procedează în acest fel șansele să obținem un rezultat pozitiv sunt foarte mici – să nu mai spunem că ne punem în pericol sănătatea!

Atunci care sunt pașii pe care o persoană care își dorește să câștige lupta cu kilogramele în plus trebuie să îi facă? Este vorba de schimbarea stilului de viață. În majoritatea cazurilor o persoană supraponderală nu a ajuns în această situație trăind sănătos, ci datorită exceselor alimentare ori a alimentației haotice, precum și datorită sedentarismului. Așadar, dacă știi că o să revii la vechiul stil de viață imediat ce ți-ai atins scopul de a slăbi nu vei rezolva nimic.

Trebuie să îți îndrepți atenția către cauzele care au determinat luarea în greutate și abia atunci poți să te gândești la ce trebuie să faci pentru a slăbi. Acesta este scenariul ideal – întâi rezolvi cauza, iar abia după aceea îți îndrepți atenția către efect. Așadar, cum îți poți atinge obiectivul propus într-un timp relativ scurt, fără a-ți pune în pericol sănătatea și fără a face o gaură în buget foarte mare?

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să îți schimbi alimentație complet dacă până acum obișnuiai să mănânci haotic și orice îți trecea prin mână și care „îți ținea de foame”. Trebuie reținut faptul că atât timp cât nu se vor face excese aproape orice aliment este bun, iar aici includem chiar și ciocolata, alimentul care a devenit o adevărată sperietoare pentru femeile care își doresc să își mențină silueta sau să o obțină – ciocolata chiar te poate ajuta să slăbești; dacă nu era aşa nu existau pe piaţă produse precum Chocolate Slim, despre care poți afla informații legate de pret si pareri de pe un site, care într-adevăr ajută în procesul de slăbire.

Este absolut necesar să ai o alimentației echilibrată, prin care să îți asiguri toate substanțele nutritive de care organismul tău are foarte mare nevoie, iar mesele este de preferat să fie luate în fiecare zi în jurul acelorași ore. Prin asta se subînțelege faptul că nu se va sări peste nici măcar o masă importană a zilei, iar micul dejun reprezintă chiar o prioritate datorită importanței pe care o are în oferirea unui start cât mai alert în noua zi care așteaptă la orizont. De pe masa noastră nu trebuie să lipsească alimentele sănătoase, iar aici ne referim în special la fructe și legume, care vor fi consumate zilnic.

Un lucru care este trecut cu vederea de foarte multe persoane este reprezentat de hidratare. Numărul celor care neglijează foarte mult aspect este mare, în condițiile în care peste tot ni se spune cât de important este să consumăm cel puțin doi litri de lichide în fiecare zi. Așadar, încearcă să bei cât mai multă apă, dar și ceaiuri de plante care conțin antioxidanți și care ne pot ajuta să eliminăm toxinele din organism. Fructele bogate în apă (precum pepenele) sunt și ele recomandată. Atenție! Băturile carbogazoase și alcoolice nu ne ajută să obținem o hidratare corectă, ci din contră!

Pentru a favoriza scăderea în greutate alimentele cu un conținut foarte mare de zahăr trebuie eliminate din dieta noastră, mai ales că acestea nu sunt deloc sănătoase pentru organismul nostru. Acest lucru este valabil și în cazul alimentelor foarte sărate, sarea favorizând reținerea apei în organism și luarea în greutate datorită cantității mare de sodiu pe care o conține.

Și, deoarece pentru a slăbi trebuie să avem un deficit caloric, pe final nu putem să nu amintim cât de important este să avem o viață cât mai activă cu putință. Trebuie să facem mișcare în fiecare zi, iar deși mulți tind să creadă că trebuie să stea cu orele în sala de forță ori să alerge zeci de kilometri, adevărul este că 30 – 45 de minute de mișcare zilnică sunt arhisuficiente (asta dacă nu le pierdem stând la discuții cu prietenii lângă aparatele de fitness).

În cazul în care nu prea ești genul de persoană căreia să îi placă foarte mult să meargă la sală (un motiv l-ar putea reprezenta aglomerația) sau timpul nu îți permite acest lucru, atunci renunță la a mai lua liftul, precum și la mașina personală atunci când ai de mers doar o distanță mică. Plimbările lungi în parc, seara, sau cele într-un ritm mai alert pot face și ele minuni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.