Campania „Nu lasa copilul educat de televizor” naste primele controverse

Discutii aprinse, joi, la CNA, pe marginea spoturilor prin intermediul carora va fi promovata campania „Nu lasa copilul educat de televizor”. Campania „Nu lasa copilul educat de televizor”, lansata marti, face parte dintr-un proiect PHARE gestionat de CNA. Unii dintre membrii Consiliului National al Audiovizualului sustin ca spoturile difuzate in cadrul campaniei lansate marti sunt prea violente.

Primul spot, „Somnul parintilor naste monstri”, care a inceput sa fie difuzat inca de marti si va rula intre 4 si 6 saptamani, infatiseaza un copil care urmareste programe TV nesupravegheat de parinti. Celelalte doua spoturi vor incepe sa fie difuzate si ele in cursul acestei luni, campania urmand sa se incheie in februarie 2008.

Controversele sunt legate de cele doua clipuri care nu au fost inca difuzate. Primul dintre ele infatiseaza un baietel ce loveste violent cu un cutit un tort aniversar, iar cel de-al doilea reda miscarile lascive ale unei fetite in metrou.

Alti membri ai CNA, citati de NewsIn, sustin, insa, ca spoturile ar fi eficiente si ar respecta scopul pentru care a fost gandita campania – acela de a soca.

Hotnews.ro

Cele 2 clipuri acuzate de violenta:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.