Loganul sursa de crestere pentru Bosch

Ca parte substantiala a strategiei de crestere a companiei pentru perioada urmatoare, Bosch va tinti autoturismele ieftine ( precum Dacia Logan ) din regiuni precum Europa de Est, China si India.

Anul trecut vanzarile diviziei de piese auto a Bosch au crescut cu 4%, pana la 26 miliarde euro, comparativ cu anul anterior.

Bernd Bohr, seful diviziei de vehicule a Bosch, a declarat catre Financial Times ca grupul a observat cresterea manifestata de segmentul autoturismelor al caror pret se plaseaza sub 7.000 de euro si ca estimarile companiei arata ca acest segment va avea un ritm de crestere de trei ori mai accelerat decat cel al pietei totale, ceea ce va genera, in 2015, 12 milioane de unitati, din totalul de 80 de milioane de vehicule.

Acesta a adaugat ca doreste ca Bosch sa fie unul dintre principalii doi furnizori mondiali de piese auto pentru astfel de modele ieftine, subliniind succesul pe care l-a avut Logan.

„Potentialul autoturismelor ieftine a fost scos in evidenta de modelul Logan, la care Bosch furnizeaza sistemul de franare ABS si subansamble pentru radio si controlul electronic al motorului, care s-a vandut bine nu numai in tarile in curs de dezvoltare pentru care a fost proiectat, ci si in cateva tari vest europene”, a precizat seful diviziei de vehicule a Bosch.

In urma cu mai mult de un an, Bosch a preluat Delphi, un producator american de piese auto, aflat in faliment, consolidandu-si astfel pozitia pe piata de profil prin lansarea unor produse noi, precum sistemul de vedere pe timp de noapte, cu infrarosu, cu care este dotat modelul S-Class de la Mercedes.

Sursa: Hotnews.ro

Noul automobil Dacia Logan Break

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.