Se scumpesc serviciile RDS

RCS&RDS îşi măreşte tarifele la abonamentele de televiziune prin cablu şi Internet – o decizie-cheie pentru un operator care până acum şi-a construit strategia bazându-se pe politica tarifelor mici.

Operatorul telecom, unul dintre cei mai importanţi de pe piaţă, a făcut ultima mărire de tarife la cablu TV, de pildă, în 2003, căpătându-şi reputaţia de companie ce dictează comportamentul competitorilor prin aceea că-şi măreşte permanent cota de piaţă mulţumită tarifelor mici – cu preţul marjelor de profit, evident.

Operatorii call-centerului RCS&RDS confirmă că tarifele vor creşte, deşi evită să dea o dată fixă. Abonamentul pentru pachetul de bază pentru televiziune prin cablu creşte de la 21 la 23 de lei, abonamentul la internet cel ma ieftin va creste de la 25 la 27 lei iar pachetul de internet la 35 lei se face 38.

Explicaţia pentru această creştere de tarife care surprinde piaţa, după ani în care compania a scăzut tarifele? Criza financiară şi fluctuaţia valutară, spune, în absenţa unei poziţii oficiale, un operator al call center-ului RCS&RDS.

RCS&RDS e singurul mare operator telecom care practică tarife în monedă naţională, deci e afectat de fluctuaţia cursului de schimb valutar.

Sursa: Money Express

5 comentarii la „Se scumpesc serviciile RDS

  • marți, 16-12-08 la 8:28
    Permalink

    is de 1 an la rds oare mi se schimba si mie tariful???

    Răspunde
  • marți, 16-12-08 la 10:41
    Permalink

    TU nu esti cu nimic mai special decat ceilalti abonati ( sau poate tu ai semnat un alt tip de contract, caz in care imi cer scuze). Citeste contractul cap coada si vezi daca nu cumva este stipulat pe undeva ca preturile si tarifele pot fi modificate unilateral fara notificare prealabila.

    Răspunde
  • duminică, 21-12-08 la 17:29
    Permalink

    servicile se scumpesc dar calitatea ramane aceasi internet cu conexuni intrerupte si tv in purici si digi fara semnal

    Răspunde
  • duminică, 04-01-09 la 15:10
    Permalink

    asta i culmea.dupa ce ca platesc abonamentul anual si nu am nici semnal, ca sa nu nmai spun ca decoderul(pe care l-am cumparat de la ei este defect)mi se mai mareste si abonamentul.culmea neobrazarii!

    Răspunde
  • sâmbătă, 09-05-09 la 19:29
    Permalink

    Va rog urgent a va ocupa de reteaua care imi apartine petru bissnis…deorece nu pot lucra ….intreruperi exagerata viteza care lasa de dorit….conectatima urgent la nr….0724263499…sant nevoit a face comenzi si nu am posibilitastea datorita problemelor amintite …..acum in momentul de fata astep de o ora sa trimit aceasta reclamatie….adresa …..str ….Banca Nationala 3a ap 7….astep urgent raspunsul d-stra…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.