Să facem un top al celor mai reușite reclame la jocuri de noroc nu a fost o treabă tocmai ușoară. Asta deoarece există un număr impresionant de reclame, atât pentru cazinourile online, cât și pentru cele terestre. Provocatoare sau amuzante, cu staruri din lumea sportului sau cu influenceri ai perioadei actuale, reclamele cazinourilor ne fac o scurtă introducere în lumea jocurilor de noroc. Fie că ne sunt prezentate beneficiile pentru jucători (rotiri gratuite, bonusuri fără depunere) sau sunt promovate noile apariții de sloturi sau jocuri de masă, reclamele sunt întotdeauna extrem de captivante.
Haideți să vedem care sunt cele mai reușite 7 reclame ale tuturor timpurilor.
În ceea ce privește transmiterea emoției către spectator, Betfair știe cu adevărat cum să creeze o stare de spirit prin intermediul reclamelor sale. Deși au existat multe promo-uri deosebit de bune, Bursa de pariuri Betfair, reclamă apărută în 2018, se clasifică în topul producțiilor publicitare ale cunoscutului cazino.
Cadrul de desfășurarea a acțiunii este un forum public de jocuri de noroc, unde un tânăr chipeș cu părul brunet face un pas în fața adversarului său. Scena este o metaforă pentru pariurile împotriva altor jucători pe Internet. Reclama face ca protagonistul să pară un profesionist curajos pentru că are încrederea de a paria pe schimb, motiv pentru care această reclamă poate fi considerată o interpretare interesantă și unică a jocurilor de noroc la Betfair.
Donald Trump cu siguranță nu se teme de lumina reflectoarelor și, în 1993, a apărut într-o reclamă amuzantă care promovează celebrul Castle Casino din Atlantic City. Reclama este extrem de populară chiar și acum. Putem vedea un tânăr cu fața lui Donald Trump care stă pe un scaun și este întrebat ce părere are despre costul unei camere în hotelul cazinoului. Trump este întrebat ce părere are despre 59 de dolari? El răspunde „Nu, prea scump!”. Apoi se pune întrebarea din nou “Ce zici de 49 de dolari?”. El răspunde: „Nu, este încă prea mult”. În cele din urmă, se pune întrebarea despre 39 de dolari, Donald se luminează și răspunde imediat „este mult mai bine!”. Această reclamă clasică de cazino reprezintă încă un element comic din viața celui de-al 45-lea președinte al Statelor Unite.
Există puține companii care prezintă atleți de un nivel atât de înalt. Această reclamă cu Anthony Joshua și William Hill este punctul culminant al unei relații îndelungate între cei doi. Boxerul campion mondial la categoria grea Anthony Joshua poartă adesea logo-ul casei de pariuri.
Reclama este alb-negru, iar Anthony este angrenat într-o luptă dramatică, cu mănușile sale de un alb strălucitor. Joshua este în centrul acțiunii, iar lumea din jurul său se mișcă cu încetinitorul punându-l pe sportiv în lumin areflectoarelor. Această reclamă este fantastică din punct de vedere cinematografic și, cel mai important, este subtilă în promovarea pariurilor.
Poate titlul pentru cea mai reușit reclamă pentru jocurile de noroc a tuturor timpurilor ar trebui să meargă la promo-ul BGO care îi are în prim plan pe Verne Troyer și Dan Bilzerian. Cele două vedete iconice se află într-o resort al unui hotel-casino de lux, unde joacă unul împotriva celuilalt într-un meci de poker cu mize mari. Un bărbat în costum de gorilă adaugă valoare divertismentului. În cele din urmă, Dan câștigă jocul și se îndepărtează cu vehiculul său Mercedes G-Wagon. Întreaga scenă este fascinantă, dar și amuzantă. Această reclamă este considerată pe scară largă drept una dintre cele mai bune din industrie.
Dintre toate reclamele TV pentru jocuri de noroc pe care le-am enumerat în acest articol, nu există una care să se apropie din punct de vedere al amuzamentului cu BetVictor „WagBet” din 2013. Seria de reclame îl prezintă pe Victor ca un om sofisticat și calm, care este întotdeauna la curent cu cele mai recente cote. Victor trece prin secțiunea VIP a unui stadion de fotbal, iar de nicăieri un bărbat izbucnește prin ușă și aleargă spre Victor cerând cele mai bune cote la meciul. BetVictor și-a asumat un mare risc cu acest tip de reclamă, dar cu siguranță nu a dat greș și a adus o expunere largă pentru brandul său.
Una dintre cele mai recente reclame TV de succes îl prezintă pe ‘Special One’ Jose Mourinho. Reclama prezintă o zi din viața renumitului manager de fotbal. Jose vorbește despre modul în care se comportă oamenii de succes, cum reușește să atragă atenția fanilor, cum face alegerea costumelor sale și care este modul în care reușește să își crească veniturile. Mai apoi, Mourinho intră într-o cabină și joacă un joc Paddy Power pe telefonul său, câștigă marele jackpot.
Ideea principală a reclamei este că nu trebuie să fii celebru pentru a câștiga un jackpot, acest lucru fiind destul de comun tuturor jucătorilor.
Reclama cu Farley & Carly este o schiță de comedie clasică care evidențiază geniul din spatele jocurilor de noroc comerciale. Prezentați ca vânzători într-un fast-food, Farley și Carly se angajează într-o conversație satirică cu un client care întreabă care sunt ofertele. Farley începe cu prezentarea diferitelor pariuri, iar reclama descrie tipurile de pariu eligibile în cadrul bonusului de bun venit oferit de Coral. În cele din urmă, clientul este clar impresionat și întreabă care este secretul. Carly ridică un file de pește și spune cu un zâmbet obraznic: „Haddock” (o specie de pește marin). Această schiță de comedie clasică a făcut minuni pentru Coral și a devenit virală pe mai multe platforme media.
Chiar dacă nu sunt la fel de populare ca ruleta sau ca pokerul și nici…
Sala de Sport a Liceului Spiru Haret din Moinești a găzduit cea de-a XIV-a ediție…
Situat strategic în regiunea Moldovei, Bacăul a devenit în ultimii ani un hub important pentru…
Locuitorii din comuna Berești-Tazlău vor beneficia de testări medicale gratuite în cadrul caravanei „Nu am…
Sportivii Diaconu Ștefan Matei și Marius Mihai Manda au reprezentat cu succes Clubul Sportiv Municipal…
Tehnologia continuă să evolueze într-un ritm impresionant, iar gadgeturile inteligente devin tot mai prezente în…
Acest website folosește cookies.
Comentează