Informare online la UNIVERSITATEA din BUCURESTI
Universitatea din Bucuresti gazduieste un centru pilot pentru admiterea 2006 in care sunt folosite cele mai noi tehnologii: 3G, SMS, E-mail, si CHAT. Acest CALL CENTER pilot este testat in vederea implementarii lui la un nivel superior in cadrul institutiilor din Romania.
Voluntarii centrului ofera viitorilor studenti ai Universitatii din Bucuresti consultanta si consiliere in vederea luarii celor mai bune decizii cu privire la cariera lor. Printre serviciile oferite online 24h/24 mentionam: LIVE CHAT, FORUM, CONSILIERE PRIN E-MAIL si CENTRUL WEB PENTRU CAZARE ALTERNATIVA prin care tinerii isi pot gasi cazare in Bucuresti sau isi pot gasi un coleg de camera cu care sa imparta costurile chiriei.
Asociatia Studentilor din Facultatea de Limbi Straine (A.S.L.S.) coordoneaza in perioada 23/08/2006 – 1/10/2006 un centru de asistenta pentru sesiunea de admitere a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din Universitatea Bucuresti.
Initiativa studentilor s-a nascut dintr-o reala nevoie de comunicare si informare in vederea desfasurarii in cele mai bune conditii a procesului de admitere la universitate.
Ineditul acestui centru de asistenta consta in folosirea tehnologiilor de ultima ora. Astfel, studentii inscrisi la admitere au acces in premiera pe tara la un serviciu care implica transmiterea rezultatelor de la examene prin SMS, Internet sau CALL CENTER.
De asemenea, in cazul folosirii serviciilor de telefonie 3G, studentii pot intra in legatura cu centrul de asistenta prin CHAT sau E-mail.
Initiativa este apreciata de parintii si elevii din provincie care sunt scutiti in acest fel de drumurile obositoare pana in capitala. Datorita succesului acestui tip de comunicare, exista premisele extinderea proiectului de asistenta prin SMS la nivel national, costurile fiind foarte mici datorita muncii voluntarilor.