În urma campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au strâns 120.000 de lei pentru fundația HOSPICE Casa Speranței
Urnele de donații aflate la casele de marcat din magazinele Lidl în perioada 31 martie – 30 aprilie 2014 au colectat 120.000 lei. Aceste fonduri vor asigura mesele copiilor care beneficiază de îngrijirea paliativă oferită de HOSPICE Casa Speranţei.
Prin această inițiativă, Lidl a continuat campania „Zâmbet de copil” și în acest an, sprijinind HOSPICE Casa Speranţei. Această organizație non-guvernamentală de caritate, înființată în 1992 la Brașov, are ca scop introducerea și dezvoltarea serviciilor specializate pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. HOSPICE Casa Speranței este cea mai mare fundație medicală din România, asigurând gratuit, de 22 ani, servicii de îngrijire paliativă pentru copii și adulți cu boli incurabile în București, Brașov, Făgăraș și Zărnești și a fost desemnată ca fiind centru de excelență pentru Europa de Sud-Est.
„Prin fiecare ediție a campaniei <
„Dorim să mulțumim tuturor donatorilor, companiei Lidl și angajaților săi pentru sprijinul oferit prin intermediul campaniei <
Despre HOSPICE Casa Speranţei şi îngrijirea paliativă
După estimările Organizației Mondiale a Sănătății, în România există 150.000 de persoane care au nevoie de îngrijire paliativă, dar numai 6% dintre aceștia o primesc. Acest tip de îngrijire este menit să amelioreze calitatea vieţii pacienţilor şi familiilor acestora, atunci când se confruntă cu probleme asociate bolilor care le ameninţă viaţa.
Îngrijirea paliativă oferită de HOSPICE Casa Speranței poate fi accesată fie sub forma asistenței pe care bolnavii o primesc la domiciliu, fie sub forma internării într-unul dintre centrele organizației. În îngrijirea HOSPICE se află atât adulți, cât și copii, din 1992 luând naștere echipa de pediatrie pentru copiii bolnavi de leucemie, cancer sau care suferă de malformații congenitale, distrofii neuromusculare sau alte boli necruțătoare.