Aproape 23.000 de candidaţi care nu s-au prezentat la concursul de titularizare sau au luat note sub cinci susţin, astăzi, concursul pentru suplinitori. Concursul se va desfăşura în 33 de judeţe, la 117 discipline.
Elaborarea subiectelor pentru cele 117 discipline, a baremelor de corectare, evaluarea lucrărilor scrise şi soluţionarea contestaţiilor la concursul pentru suplinire se face la nivelul inspectoratului şcolar.
Afişarea rezultatelor finale este programată în data de 24 august. În perioada 27 august – 3 septembrie are loc repartizarea, în şedinţă publică, la nivel judeţean, a candidaţilor care au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) şi solicită detaşare la cerere şi suplinire, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la concursul naţional sau a punctajului obţinut prin aplicarea criteriilor şi punctajelor de evaluare prevăzute de lege.
Inspectoratele şcolare judeţene au publicat 11.157 de posturi didactice/catedre vacante titularizabile, respectiv 45.146 posturi didactice/catedre vacante/rezervate netitularizabile. După repartizarea titularilor din data de 26 iulie, din totalul de 11.157 de posturi didactice/catedre vacante titularizabile au fost ocupate 4.998 posturi (44,80%) şi au rămas nerepartizate 6.159 (55,20 %).
Acestea din urmă au devenit netitularizabile şi au fost afişate pentru următoarele etape ale mişcării personalului didactic: detaşare la cerere şi suplinire.
Sursa: NewsIn
Bacăul este un loc privilegiat pentru pasionații de hiking și trekking, datorită apropierii de munții…
Chiar dacă nu sunt la fel de populare ca ruleta sau ca pokerul și nici…
Sala de Sport a Liceului Spiru Haret din Moinești a găzduit cea de-a XIV-a ediție…
Situat strategic în regiunea Moldovei, Bacăul a devenit în ultimii ani un hub important pentru…
Locuitorii din comuna Berești-Tazlău vor beneficia de testări medicale gratuite în cadrul caravanei „Nu am…
Sportivii Diaconu Ștefan Matei și Marius Mihai Manda au reprezentat cu succes Clubul Sportiv Municipal…
Acest website folosește cookies.
Vezi comentarii
Va rog frumos sa imi spuneti daca in luna august se fac noi inscrieri pentru concursul de suplinitori necalificati.
Multumesc!
Va rog frumos sa-mi spuneti daca in luna august 2009 se fac inscrieri pentru concursul de suplinitori necalificati la I.S.J/Bacau, eu de fapt sunt calificata dar nu am putut sa-mi depun dosarul pentru 16 iulie 2009 in timp util, si asi dori sa ocup un post, care am inteles ca numai prin concurs?
Va multumesc!
Anexa la ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului
nr. 5742/28.10.2008
C A L E N D A R U L
miscarii personalului didactic din învatamântul preuniversitar
pentru anul scolar 2009 - 2010
În conformitate cu prevederile art. 11 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul
personalului didactic cu modificarile si completarile ulterioare, lucrarile privitoare la
mobilitatea personalului didactic din învatamântul preuniversitar de stat se organizeaza
la nivelul inspectoratelor scolare si sunt coordonate de comisia de mobilitate a
personalului didactic numita, prin decizia inspectorului scolar general, pâna
la data de
5 ianuarie 2009. Comisia este formata din:
a) presedinte - inspector scolar general adjunct cu atributii în domeniul
managementului resurselor umane;
b) vicepresedinte -inspector cu atributii referitoare la managementul resurselor
umane/inspector scolar cu managementul institutional/inspector scolar de specialitate;
c) secretari -inspectori cu atributii referitoare la managementul resurselor
umane/inspectori scolar cu managementul institutional/inspectori scolari de
specialitate/directori de liceu;
d) membri -inspectori scolari de specialitate/inspectori scolari/profesori metodisti,
câte unul pentru fiecare specialitate, consilierul juridic si analistul programator de la
inspectoratul scolar judetean/al municipiului Bucuresti.
Comisia, mentionata mai sus, îsi desfasoara activitatea conform prezentului
Calendar si este abilitata sa ia decizii si în afara perioadei prevazute de acesta, pentru
rezolvarea tuturor situatiilor care pot sa apara, în baza hotarârii comisiei paritare de la
nivelul inspectoratului scolar, cu informarea si avizul Ministerului Educatiei, Cercetarii
si Tineretului, cu exceptia pretransferarii si a transferarii pentru restrângere de activitate.
Comisia judeteana/a municipiului Bucuresti de mobilitate a personalului didactic
îsi desfasoara
activitatea pe durata unui an calendaristic.
Reprezentantii organizatiilor sindicale reprezentative la nivel de judetean/al
municipiului Bucuresti participa ca observatori la toate etapele miscarii personalului
didactic de predare si pregatire/instruire practica din învatamântul preuniversitar. În
aceasta calitate au acces la documentele comisiei de mobilitate a personalului didactic,
1
au dreptul de a semnala presedintelui comisiei eventualele nerespectari ale prevederilor
legale si semneaza alaturi de membrii comisiei, documentele finale.
I. Ca urmare a restructurarii retelei scolare, a transformarii unor unitati de
învatamânt în unitati de alt nivel si a schimbarii denumirii unitatilor de învatamânt,
inspectoratele scolare vor revizui deciziile de restructurare a retelei scolare si în baza
acestora si a art. 11 alin. (5) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului
didactic, cu modificarile si completarile ulterioare, vor emite noi documente de numire
pentru personalul didactic titular afectat de aceste schimbari.
Perioada: 5-23 ianuarie 2009
II. Ordinea de prioritate a miscarii personalului didactic din învatamântul
preuniversitar pentru anul scolar 2009-2010 este urmatoarea:
1. Întocmirea listelor cuprinzând personalul didactic titular care urmeaza sa
fie pensionat cu data de 1 septembrie 2009:
a) pentru limita de vârsta standard;
b) la cerere, conform art. 127 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul
personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada: 26 ianuarie-6 februarie 2009
c) Cadrele didactice care doresc sa-si continue activitatea didactica, în anul scolar
2009-2010, în conditiile prevazute la art. 128 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul
personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare, depun cererile la
inspectoratele scolare judetene/al municipiului Bucuresti (care trebuie sa contina avizul
consiliului profesoral al unitatii de învatamânt).
Perioada: 26 ianuarie-6 februarie 2009
d) Cadrele didactice titulare care solicita continuarea activitatii în învatamânt,
conform art. 128 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu
modificarile si completarile ulterioare, pot fi mentinute ca titulare în functia didactica
peste vârsta standard de pensionare, numai daca a fost asigurat numarul necesar de
posturi didactice/catedre vacante corespunzatoare pentru solutionarea restrângerilor de
activitate. Consiliul de administratie al inspectoratului scolar aproba mentinerea în
activitate a cadrelor didactice peste vârsta standard de pensionare, în functie de: evolutia
2
demografica, planurile de scolarizare, dinamica resurselor umane, politicile de personal
si evolutia planurilor de învatamânt.
Perioada: 9-10 februarie 2009
e) Comunicarea acordului/refuzului de mentinere în activitate sau avizului de
pensionare.
Termen: 11 februarie 2009
f) Depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar.
Perioada: 11-13 februarie 2009
g) Solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului
scolar.
Termen: 16 februarie 2009
h) Comunicarea rezultatelor la contestatii.
Termen: 17 februarie 2009
2. Constituirea catedrelor si încadrarea personalului didactic titular în
învatamânt (conform actului de numire/transfer) pentru anul scolar 2009-2010:
a) la nivelul unitatilor de învatamânt;
b) la nivelul inspectoratului scolar.
Perioada: 18 februarie-6 martie 2009
3. Solutionarea completarilor si a întregirilor de norma didactica a cadrelor
didactice titulare pentru anul scolar 2009-2010:
a) înregistrarea cererilor de întregire a normei didactice la inspectoratul scolar;
Perioada: 9-10 martie 2009
b) solutionarea, în consiliul de administratie al inspectoratului scolar, a cererilor de
întregire a normei didactice, prin transferul cadrelor didactice titulare în doua sau în mai
multe unitati de învatamânt/specializari, într-o singura unitate de
învatamânt/specializare;
Termen:11 martie 2009
c) afisarea la inspectoratele scolare a listei orelor/catedrelor vacante/rezervate;
Termen: 13 martie 2009
d) înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul
scolar;
Perioada: 16-19 martie 2009
3
e) completarea de catre comisia de mobilitate judeteana/a municipiului Bucuresti, a
normei didactice cu ore la alta/alte specializare/specializari la nivelul unitatii de
învatamânt, la solicitarea si cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an scolar;
f) completarea, în sedinta publica organizata de catre comisia de mobilitate
judeteana/a municipiului Bucuresti, a normei didactice cu ore la alta/alte unitati de
învatamânt, la solicitarea si cu acordul cadrului didactic, pe durata unui an scolar;
Perioada: 23-24 martie 2009
g) emiterea si comunicarea deciziilor de completare de norma/transfer.
Termen: 25 martie 2009
4. Pretransferarea personalului didactic titular, la cerere si transferarea
personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin
restructurarea retelei scolare:
a) afisarea la inspectoratele scolare a listei posturilor didactice/catedrelor care intra
în restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2009;
Termen: 13 martie 2009
b) afisarea la inspectoratul scolar a listei cuprinzând posturile didactice/catedrele
vacante/rezervate, mentionându-se în lista posturile didactice/catedrele alocate pentru
solutionarea restrângerilor de activitate, în baza hotarârii comisiei paritare de la nivelul
inspectoratului scolar;
Termen: 27 martie 2009
c) afisarea la inspectoratele scolare a listei cadrelor didactice care intra în
restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2009;
Termen: 6 aprilie 2009
d) înregistrarea cererilor personalului didactic care solicita pretransferare si
transferare pentru restrângere de activitate la comisia de mobilitate a inspectoratului
scolar;
Perioada: 7-16 aprilie 2009
e) afisarea la inspectoratul scolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care
solicita pretransferul si transferul pentru restrângere de activitate;
Termen: 23 aprilie 2009
f) înregistrarea contestatiilor la punctajele acordate de catre inspectoratul scolar;
Perioada: 23-24 aprilie 2009
4
g) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului
scolar si afisarea listelor finale;
Termen: 27 aprilie 2009
h) efectuarea în ordine mai întâi a pretransferarilor si apoi a transferarilor pentru
restrângere de activitate în aceeasi sedinta publica;
Perioada: 28-29 aprilie 2009
i) înregistrarea contestatiilor la inspectoratul scolar;
Perioada: 4-6 mai 2009
j) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului
scolar, emiterea si comunicarea deciziilor de pretransfer si transfer pentru restrângere de
activitate.
Termen: 7 mai 2009
5. Detasarea în interesul învatamântului:
a) înregistrarea, de catre inspectorii de specialitate, a solicitarilor unitatilor de
învatamânt;
Perioada: 8-15 mai 2009
b) discutarea si solutionarea propunerilor facute de inspectorii scolari de
specialitate în consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 18 mai 2009
c) afisarea listei cadrelor didactice detasate în interesul învatamântului la
inspectoratele scolare;
Termen: 19 mai 2009
d) emiterea si comunicarea deciziilor de detasare în interesul învatamântului.
Termen: 20 mai 2009
6. Ocuparea prin concurs national a posturilor didactice/catedrelor declarate
vacante:
a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei,
Cercetarii si Tineretului a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele vacante
titularizabile/netitularizabile propuse pentru concurs de catre comisia de mobilitate
judeteana/a municipiului Bucuresti a personalului didactic si afisarea acesteia la
inspectoratul scolar;
Termen: 22 mai 2009
5
b) stabilirea listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante titularizabile
pentru concurs de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 27 mai 2009
c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei,
Cercetarii si Tineretului a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
titularizabile/netitularizabile stabilite de catre consiliul de administratie al
inspectoratului scolar si afisarea acesteia la inspectoratul scolar;
Termen: 29 mai 2009
d) înregistrarea cererilor de înscriere a candidatilor la concursul national de
ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la secretariatul comisiei de
mobilitate a inspectoratului scolar (inclusiv pentru absolventii promotiei 2009);
Perioada: 1-19 iunie 2009
-absolventii promotiei 2009 depun adeverinta de absolvire si valideaza fisa de
înscriere (prin semnatura).
Termen: 8 iulie 2009
Nota. Pentru posturile didactice/catedrele care nu necesita proba practica,
absolventii promotiei 2009 care sustin examenul de licenta/absolvire dupa
data de 8 iulie 2009 pot participa la proba scrisa în cadrul concursului
national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate
vacante/rezervate numai dupa prezentarea adeverintei de absolvire.
e) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de catre comisia de mobilitate;
Perioada: 22-26 iunie 2009
f) validarea fiselor de înscriere de catre candidati (prin semnatura), conform
graficului stabilit de inspectoratul scolar;
Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009
g) extragerea din aplicatia Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului a
situatiei preliminare cu numarul total de posturi didactice/catedre vacante/rezervate
titularizabile/netitularizabile pe specialitati si numarul total al candidatilor înscrisi;
Termen: 9 iulie 2009
h) desfasurarea concursului (locul va fi anuntat public cu cel putin 30 de zile
înainte);
Termen: 15 iulie 2009
6
i) transmiterea situatiei statistice a derularii concursului (numarul candidatilor
prezenti si numarul candidatilor absenti) la Ministerul Educatiei, Cercetarii si
Tineretului;
Termen: 15 iulie 2009 ora 12.00
j) afisarea rezultatelor finale.
Termen: 24 iulie 2009
Etapa I de repartizare - repartizarea computerizata, la nivel judetean, a
candidatilor care au obtinut cel putin nota 7,00 (sapte), pe posturile
didactice/catedre vacante titularizabile:
k) depunerea si verificarea optiunilor (cu fisa martor) de catre candidatii care si-au
validat fisa de înscriere;
Perioada: 27-28 iulie 2009
l) repartizarea computerizata, în ordinea descrescatoare a mediei obtinute la
concurs, pe posturi didactice/catedre vacante titularizabile a cadrelor didactice
participante la concursul national care au obtinut minim nota 7,00 (sapte);
Termen: 29 iulie 2009
m) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Termen: 31 iulie 2009
7. Ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, prin
concurs, în unitatile de învatamânt preuniversitar din municipiul Bucuresti si judetele
nominalizate în ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5573/2008:
a) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei,
Cercetarii si Tineretului a listei actualizate cu posturile didactice/catedrele
vacante/rezervate titularizabile/netitularizabile si afisarea acesteia la inspectoratul scolar
si la unitatile de învatamânt/centrele care organizeaza concurs;
Termen: 22 mai 2009
b) stabilirea centrelor de concurs si a listei finale cu posturile didactice/catedrele
vacante titularizabile de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 27 mai 2009
c) transmiterea datelor pentru publicarea pe portalul Ministerului Educatiei,
Cercetarii si Tineretului a listei finale cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
titularizabile/netitularizabile stabilite de catre consiliul de administratie al
7
inspectoratului scolar si afisarea acesteia la inspectoratul scolar si la unitatile de
învatamânt/centrele care organizeaza concurs;
Termen: 29 mai 2009
d) înregistrarea cererilor de înscriere a candidatilor pentru concurs (inclusiv pentru
absolventii promotiei 2009), detasare la cerere prin concurs/concurs specific, continuitate
pentru detasare la cerere sau suplinire si suplinire însotite de documentele prevazute în
cerere, la secretariatul unitatii de învatamânt sau la centrul care organizeaza concurs;
Perioada: 1-12 iunie 2009
e) verificarea dosarelor de catre comisia de concurs si avizarea acestora de catre
consilierul juridic al inspectoratului scolar, la sediul inspectoratului scolar, cu exceptia
dosarelor absolventilor promotiei 2009. Verificarea si evaluarea dosarelor cadrelor
didactice care solicita detasare la cerere, în baza criteriilor de evaluare a personalului
didactic cuprinse în anexa nr. 2 din Metodologia privind miscarea personalului didactic
din învatamântul preuniversitar;
Perioada: 15-17 iunie 2009
f) afisarea la centrele de concurs a listelor cu punctajele cadrelor didactice care
solicita detasare la cerere prin concurs specific;
Termen: 18 iunie 2009
g) depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar privind punctajele acordate;
Perioada: 18-19 iunie 2009
h) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului
scolar;
Termen: 22 iunie 2009
i) comunicarea solutiilor la contestatii;
Termen: 23 iunie 2009
j) validarea fiselor de înscriere de catre candidati (prin semnatura);
Perioada: 22-24 iunie 2009
k) organizarea concursului cu probe scrise si a probelor practice/orale în profilul
postului;
Perioada: 25 iunie-14 iulie 2009
l) repartizarea candidatilor admisi la concurs;
Perioada: 16-28 iulie 2009
8
m) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Termen: 31 iulie 2009
Nota. Absolventii promotiei 2009 pot participa la proba scrisa în cadrul
concursului organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor
declarate vacante/rezervate în unitatile de învatamânt preuniversitar din
municipiul Bucuresti si judetele nominalizate în ordinul ministrului
educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5573/2008, numai dupa prezentarea
adeverintei de absolvire.
8. Publicarea pe portalul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului a
listei cu posturile didactice/catedrele netitularizabile ramase vacante, inclusiv a
celor titularizabile ramase neocupate care au devenit netitularizabile si a posturilor
didactice/catedrelor rezervate si afisarea acestora la inspectoratul scolar
Termen: 3 august 2009
9. Detasarea la cerere, a persoanelor interesate si/sau prin continuitate:
a) comunicarea acordului/refuzului continuitatii cadrelor didactice pentru detasare
la cerere de catre unitatea de învatamânt la inspectoratul scolar;
Perioada: 11-15 mai 2009
b) înregistrarea cererilor cadrelor didactice titulare care solicita detasare la cerere;
Perioada: 1-19 iunie 2009
c) verificarea si evaluarea dosarelor în baza criteriilor de evaluare a personalului
didactic cuprinse în anexa nr. 2 din Metodologia privind miscarea personalului didactic
din învatamântul preuniversitar;
Perioada: 22-25 iunie 2009
d) afisarea la inspectoratul scolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care
solicita detasare la cerere prin concurs specific;
Termen: 26 iunie 2009
e) depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar privind punctajele acordate;
Perioada: 26-29 iunie 2009
f) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului
scolar;
Termen: 30 iunie 2009
9
g) comunicarea solutiilor la contestatii;
Termen: 1 iulie 2009
h) validarea fiselor de înscriere de catre candidati (prin semnatura);
Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009
i) afisarea la inspectoratul scolar a listei cu posturile didactice/catedrele
vacante/rezervate netitularizabile si numele cadrelor didactice care beneficiaza de
continuitate pentru detasare la cerere pe aceste posturi didactice/catedre, conform
prevederilor art. 81 din Metodologia privind miscarea personalului didactic din
învatamântul preuniversitar;
- afisarea listei cadrelor didactice titulare care au solicitat detasare la cerere;
-actualizarea si afisarea listei cu posturile didactice/catedrele ramase
vacante/rezervate netitularizabile.
Termen: 3 august 2009
Etapa a II-a de repartizare - repartizarea în sedinta publica, la nivel judetean,
a candidatilor care au solicitat detasare la cerere:
j) repartizarea, în sedinta publica, în ordinea descrescatoare a notelor obtinute la
concursul national/ concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor
vacante în unitatile de învatamânt preuniversitar din municipiul Bucuresti si judetele
nominalizate în ordinul ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 5573/2008 sau
a punctajului obtinut prin aplicarea criteriilor si punctajelor de evaluare a personalului
didactic cuprinse în anexa nr. 2 din Metodologia privind miscarea personalului didactic
din învatamântul preuniversitar, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, a
cadrelor didactice care au solicitat detasare la cerere, conform art. 81 din Metodologia
privind miscarea personalului didactic din învatamântul preuniversitar;
Perioada: 17-18 august 2009
k) emiterea si comunicarea deciziilor de detasare la cerere.
Termen: 1 septembrie 2009
10. Ocuparea, prin suplinire/cumul/plata cu ora, a posturilor
didactice/catedrelor rezervate si a posturilor didactice/catedrelor ramase vacante:
a) comunicarea acordului/refuzului continuitatii pentru suplinire a cadrelor
didactice de catre unitatile de învatamânt la inspectoratul scolar;
Perioada: 11-15 mai 2009
10
b) înregistrarea cererilor cadrelor didactice care solicita continuitate pentru suplinire;
Perioada: 1-19 iunie 2009
c) înregistrarea cererilor candidatilor la concursul de ocupare a posturilor
didactice/catedrelor vacante/rezervate netitularizabile prin suplinire;
Perioada: 1-19 iunie 2009
d) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de catre comisia de mobilitate;
Perioada: 22-26 iunie 2009
e) validarea fiselor de înscriere de catre candidati (prin semnatura);
Perioada: 29 iunie-3 iulie 2009
f) revalidarea fiselor de înscriere de catre candidati (prin semnatura) pentru
candidatii care s-au înscris în perioadele 1-12 iunie 2009/1-19 iunie 2009; depunerea si
înregistrarea dosarelor pentru detasare la cerere prin concurs specific si suplinire pentru
candidatii care nu s-au înscris în perioadele 1-12 iunie 2009/1-19 iunie 2009;
Perioada: 24-25 august 2009
g) organizarea la nivel judetean a concursului pentru suplinire;
Termen: 28 august 2009
h) afisarea rezultatelor;
Termen: 31 august 2009
i) depunerea contestatiilor, analizarea si rezolvarea acestora;
Perioada: 31 august – 1 septembrie 2009
j) afisarea rezultatelor definitive.
Termen: 2 septembrie 2009
Etapa a III-a de repartizare - repartizarea, în sedinta publica, la nivel
judetean, a candidatilor care au obtinut cel putin nota/media 5,00 (cinci) si solicita
suplinire:
k) actualizarea si afisarea listei cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate
netitularizabile;
Termen: 18 august 2009
l) solutionarea cererilor de continuitate prin suplinire si repartizarea în sedinta
publica a suplinitorilor calificati, conform prevederilor art. 82-83 din Metodologia
privind miscarea personalului didactic din învatamântul preuniversitar;
Perioada: 19 - 21 august 2009
11
m) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra;
Termen: 1 septembrie 2009
n) depunerea si înregistrarea dosarelor pentru cumul/plata cu ora, ale candidatilor
prevazuti la art. 81 alin. (11) din Metodologia privind miscarea personalului didactic
din învatamântul preuniversitar si ale suplinitorilor fara studii corespunzatoare postului;
Perioada: 24-25 august 2009
o) organizarea testarii suplinitorilor fara studii corespunzatoare postului;
Perioada: 27-28 august 2009
p) afisarea rezultatelor;
Termen: 31 august 2009
q) depunerea contestatiilor, analizarea si rezolvarea acestora;
Perioada: 31 august – 1 septembrie 2009
r) afisarea rezultatelor definitive.
Termen: 2 septembrie 2009
Etapa a IV-a de repartizare - repartizarea, în sedinta publica la nivel judetean,
a candidatilor prevazuti la art. 81 alin. (11) din Metodologia privind miscarea
personalului didactic din învatamântul preuniversitar, a suplinitorilor cu studii
corespunzatoare postului care au obtinut cel putin nota 5,00 (cinci) la concurs si
acordarea orelor în regim de plata cu ora/cumul cadrelor didactice titulare,
asociate si pensionate
s) sedinta publica pentru:
- corecturi;
-repartizarea candidatilor ramasi nerepartizati în etapele anterioare, a candidatilor
prevazuti la art. 81 alin. (11) din Metodologia privind miscarea personalului didactic
din învatamântul preuniversitar si a suplinitorilor calificati admisi la concursul din data
de 28 august 2009.
Perioada: 3-4 septembrie 2009
t) acordarea orelor ramase neocupate în regim de cumul/plata cu ora personalului
didactic titular si cadrelor didactice asociate/pensionate.
Perioada: 7-8 septembrie 2009
u) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Termen: 11 septembrie 2009
12
Etapa a V-a de repartizare – repartizarea, în sedinta publica la nivel judetean,
a suplinitorilor fara studii corespunzatoare postului care au obtinut cel putin
media 5,00 (cinci) la testarea din perioada 27 – 28 august 2009
v) repartizarea în sedinta publica suplinitorilor fara studii corespunzatoare pe
posturile didactice/ catedrele ramase vacante/rezervate.
Perioada: 9-10 septembrie 2009
x) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Termen: 11 septembrie 2009
III. Transmiterea la Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului a situatiei
statistice globale privind repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre
vacante/rezervate.
Termen: 25 septembrie 2009
13