Tragedie in Margineni provocata de alcool

S. Gheorghe, 56 de ani, medic la Spitalul SRI din Bucuresti, a murit in timp ce se intorcea cu familia de la Luncani, sotia si fiica sa au fost grav ranite, la fel si doua persoane dintre pasagerii celei de-a doua masini implicate in accident. Tragedia s-a petrecut cu 15 minute inainte de miezul noptii de vineri spre simbata, in comuna Margineni.

T. Adrian Daniel, in vârsta de 19 ani, din Bacau, posesor de permis auto de niciun an, si care se afla la volanul unui autoturism Dacia Logan, intr-o curba de pe raza comunei Margineni, din cauza alcoolului consumat dar si a vitezei excesive, a intrat pe contrasens si s-a ciocnit frontal cu autoturismul Daewoo Espero cu numarul de inmatriculare B 03 CLI.

In urma impactului extrem de violent, S. Gheorghe a decedat, iar sotia sa, S. Camelia Gabriela de 48 de ani, a suferit multiple traumatisme precum si o fractura de gamba dreapta. Fiica lor, S. Luana a suferit un traumatism cranio-cerebral deschis, ambele pasagere fiind transportate de urgenta la spital. Sâmbata, femeia a fost operata de urgenta pentru ca mai suferise si o ruptura de splina si o hemoragie interna puternica. Ea se afla acum, in stare critica, in sectia de Terapie Intensiva. In masina lor se mai afla si mezinul familiei, George de 12 ani, care a scapat nevatamat.

Dintre pasagerii masinii care a provocat accidentul, Z. Elena de 18 ani din Bacau s-a ales cu fracturi de antebrate si femur stâng, iar C. Alexandru, pasager de asemenea al Logan-ului s-a ales cu fractura de femur stâng. Singurul care a scapat nevatamat din Dacia Logan a fost Razvan B., de 19 ani, pasager pe scaunul din fata.

Conducatorul auto beat care a provocat accidentul, T. Adrian Daniel s-a ales doar cu un deget fracturat, si nu a necesitat internarea.

23 de comentarii la „Tragedie in Margineni provocata de alcool

  • luni, 16-04-07 la 19:36
    Permalink

    cum viata ti se skimba total in urma unei greseli…

    Răspunde
  • marți, 17-04-07 la 1:20
    Permalink

    dar oare parintii acelei fete care intamplator era sora mea ce zic? eu cum sa judec? e bine sa bei la volan, sa nenorocesti atatea familii si dupa aceea sa zicem „asta e! se mai intampla.”?

    Răspunde
  • marți, 17-04-07 la 12:33
    Permalink

    pt persoane ca astea ar trebui sa se bage iar pedeapsa cu moartea… aici nu mai e „dinte pt dinte”, e „dinte pt dinti” ceea ce dupa parerea mea e mai mult decat legitim. tot ce ii doresc e viata lunga betivului care a provocat accidentu… sa il rascoleasca in suflet in fiecare zi imaginea barbatului p care l-a omorat

    Răspunde
  • marți, 17-04-07 la 20:47
    Permalink

    pentru cristi nr4
    scuza-ma ca-ti zic da nu a obligat-o nimeni sa mearga in acea masina… putea sa refze. oricum imi pare rau pentru ea

    Răspunde
  • miercuri, 18-04-07 la 14:10
    Permalink

    pt, anonymous nr.6
    n-a stiut ca era beat cand a luat-o de acasa. totusi conducerea unui autovehicul sub influenta bauturilor alcoolice este de condamnat. eu o consider cea mai era fapta. am auzit ca era un baiat bun, soferul. degeaba daca nu constientizezi ca o masina, cum iti da o satisfactie, tot asa iti ruineaza si viata. asta e menirea lor, sa fie conduse de om nu omul sa fie condus de masina.

    Răspunde
  • joi, 19-04-07 la 9:38
    Permalink

    in legattura q fata care s-a urcat in masina era destul de constienta de faptul k soferul era un pic sub influenta alcoolului,era datoria ei sa fie in primul rand precauta.in ceea ce il priveste pe el(soferul),desi a gresit enorm ,nu ar trebui condamnat asa de aspru din punct de vedere moral,toti gresim,suntem oameni si sa nu creada k el este indiferent,acuzandu-se aspru.din ambele parti sunt acuzatii insa sa fim un pic makr oamenii.dak a-ti fii in postura lui ce a-ti fi facut?????NU JUDECATI……AJUTATI…

    Răspunde
  • vineri, 20-04-07 la 23:03
    Permalink

    Nu.l mai condamnati.in legatura cu fata..ea trebuia sa.si fi dat seama cat d cat ca adrian este sub influenta bauturilor alcoolice..putea sa refuze..cat despre el..este adevarat ca a gresit…dar e om si el…il cunosc si stiu ca nu are fi in stare sa faca cuiiva rau..nu stiu c parere aveti voi dar pt mine ramane un baiat ok asa cum l.am cunoscut

    Răspunde
  • sâmbătă, 21-04-07 la 8:46
    Permalink

    si lucifer a fost inger al lui Dumnezeu odata ;)… omu e definit prin ceea ce face nu prin ceea ce pare a fi. s-a urcat la volan beat… asta denota lipsa d responsabilitate…si din partea lui si din partea prietenilor lui care nu l-au oprit din cursa asta a mortii. nu ne cere sa nu-l judecam si sa spune ca nah…a gresit si el… A OMORAT UN OM, nu a varsat apa p jos sa spuneti doar ca „a gresit si el”. nu pot spune ca nu imi pare rau pt el dar nici d mila nu pot da dovada.

    Răspunde
  • duminică, 22-04-07 la 13:39
    Permalink

    toti sunteti in stare sa judecati,care mai de care,sa afirmi in felul asta ‘la puscarieee!’,dar puneti-va voi in locul lui…cum era atunci situatia?intr-adevar,a luat viata unui om,nu este un lucru care se intampla zi de zi,a fost lipsa de responsabilitate,inconstienta,cum vreti sa ii spuneti,dar incercati sa ganditi si altfel,k majoritatea din cei care ati comentat intamplarea sunteti de varsta apropiata cu cea a lui adrian,faptul e consumat,credeti k puscaria e solutia perfecta?omul acela tot mort ramane,nu il invie faptul k adrian va sta in puscarie.oricum,asta ramane la aprecierea legii,nu voi trebuie sa fiti cei care il condamna!il va avea p constiinta p omul ala toata viata,asta e clar…pt bogdan:nu mai e nevoie sa in condamni si u in felul in care ai facut-o,cu vorbe atat de grele,gandeste-te k puteai fi u in locul lui,chiar dak spui k nu,k tie nu ti se poate intampla asa ceva niciodata,k nu ai face asa niciodata…ai grija,k viata iti rezerva surprize mari!si in legatura cu acea fata din masina…ea este total responsabila,s-a urcat in masina p propria raspundere,pt ce o mai face acum pe marea victima??deschideti ochii un pic,priviti realitatea si din alt unghi,nu numai din cel care va convine!cat despre adrian,cum a zis si anonim,el va ramane acelasi baiat special…si care in momentele astea grele are nevoie de sprijin si de ajutor din partea prietenilor!

    Răspunde
  • duminică, 22-04-07 la 15:34
    Permalink

    Peace, poate nu stiai dar pedepsele nu te pot repune in situatia anterioara…pedepsele se dau ca societatea civila sa nu se revolte, sa se simta in siguranta si nu sa se teama ca de dracu cand ies din casa ca cine stie ce li se intampla…si mai ales ca ramane nepedepsit acela care incalca legea. ce-i drept nu il invie faptul ca sta la puscarie dar dak nu se ia nici o masura impotriva lui gandeste-te cum o sa fie familia victimei, rudele lor …etc… si totul o sa se propage la cunostiinte si tot asa ajungandu-se la o revolta impotriva sistemului. eu nu am spus niciodata ca nu poa sa mi se intample mie asa ceva, sunt o persoana cu capul p umeri…si sunt indignat d mentalitatea asta a majoritatii romanilor: se utia la tv la filmele cu americani si spun ca nu au cum sa vina inundatiile peste noi in romania, nu am cum sa mor dak ma duc p munte in romania imbracat in blugi si cu o geaca subtire… nu am cum sa omor o persoana daca ma urc beat la volan ;) e greu sa ramai obiectiv cand personajele sunt cunostiinte, cu atat mai greu cat autorul accidentului iti e prieten. nimanui nu-i convine situatia asta e sigur. justitia o sa-si faca datoria… dak e baiat bun cum zici tu… o sa primeasca pana la 25 de ani cuposibilitate de suspendare… si poate kiar mai putin daca e la prima abatere.

    Răspunde
  • duminică, 22-04-07 la 22:42
    Permalink

    asa e,bogdan,ai dreptate in tot ce ai spus.pur si simplu nu era cazul sa scoti si tu vorbele alea,nu ai nici un drept…sa il faci tu betiv ;)whatever…faptul e consumat,si romanii o sa ramana asa cum au fost mereu,cu mentalitatea lor!si e aiurea sa vezi asta.dar maia vem mult pana sa ne schimbam…

    Răspunde
  • duminică, 22-04-07 la 22:53
    Permalink

    sa-mi explice si mie cineva ce fel de fata se urca cu 3 baieti intr-o masina la 12 noaptea?

    Răspunde
  • luni, 23-04-07 la 2:06
    Permalink

    sa-mi explice si mie cineva ce fel de fata se urca cu 3 baieti in masina la 12 noaptea?

    Răspunde
  • luni, 23-04-07 la 15:37
    Permalink

    si nu uitati ca daca nu ar fi fost fata nu s-ar fi produs tragedia… asa ca nu va faceti griji d biata fata

    Răspunde
  • luni, 23-04-07 la 17:24
    Permalink

    pt. me nr.14. iti pare rau ca nu erai si tu? al 4-lea baiat? lasati organele de drept sa faca constatarile. problema ei cu cati umbla si cu cine umbla. acuz-o cu ceva care tine de penal. hai sa ne urcam toti beti la volan, sa omoram lumea pentru ca din sutele sau chiar miile de exemple pe care le-am avut nu o sa invatam nimic niciodata. la judecat pe altii suntem primii. ma uit la comentariile aberante care se fac si nu rezist sa nu zic si eu ceva. pedeapsa tot pedeapsa ramane. mai trist e, dupa cum v-am zis, nu ne ramane nimic in cap. si uite asa se mai trezeste unul si mai produce o tragedie si noi spunem ” las-o ba ca merge-asa!”. vai, saracul, a ramas marcat pe viata. vai bietul copil, isi va uita parintii omorati in fata lui pana la urma. si daca nu ar fi fost fata, ar fi fost o victima in minus, nu-i asa anonymous? cred ca asta vroiai sa spui. fiecare e responsabil de ce face. a facut-o, sa plateasca in fata legii. noi suntem niste spectatori. cine vrea, sa aplaude si sa strige bravo, eventual sa ceara si un bis.

    Răspunde
  • luni, 23-04-07 la 20:37
    Permalink

    cristi, nu am de gand sa te invat eu cum sa judeci! mai bine i-ai explica sorei tale k nici o fata de calitate nu se urca la miezul noptii cu 3 baieti intr-o masina!!! statutul de victima nu i se potriveste, in schimb regret nespus suferinta familiei din bucuresti!!! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe doctor si sa le dea putere membrilor familiei lui sa depaseasca acest moment!!

    Răspunde
  • luni, 23-04-07 la 23:40
    Permalink

    sincer, lasand la o parte faptul ca e sora mea, daca tot spuneti ca soferul era un baiat bun inseamna ca si ea era pe maini bune. nu inteleg de ce totusi o acuzati pe ea. daca era pieton si dadea peste ea se punea, probabil, intrebarea „ce cauta pe strada la ora aia?”. dar celalalt ocupant cu picioarele rupte ce cauta in masina? daca aveau o prostituata in masina care, vorba aia, castiga si ea un ban cinstit si se urca in orice masina, nestiind peste cine da aia cum o mai judecati? era baiat bun? sunt de acord. insa trebuie retinut faptul ca suntem responsabili pt. orice fapta, si trebuie sa facem in asa fel incat sa nu mai incurajam astfel de evenimente. nu are rost sa mai cautam tapi ispasitori la un lucru in care exista un singur vinovat. studiaza bine sensul cuvantului „victima”. daca nu poti pune in aplicare acelasi eveniment si sa te vad atunci. ma repet, nu suntem in masura sa judecam noi ce s-a intamplat. aceste discutii contradictorii vor dura mai mult decat o emisiune a otv-ului, pentru ca fiecare va avea o parere si pro si contra. sa-i lasam sa traiasca cu acest cosmar. asta e viata. si cu aceasta ocazie inchei orice discutie despre acest eveniment pt. ca ma voi ocupa mai mult de familia mea. atat va mai anunt ca a fost operata si ca este in afara oricarui pericol. de acum incolo cu Dumnezeu inainte. va multumesc pentru parerile voastre si va urez o viata linistita. toate cele bune.

    Răspunde
  • marți, 24-04-07 la 0:08
    Permalink

    pt 17. bine ai spus k fiecare e responsabil pentru ceea ce face!!! data viitoare o sa stie sa nu se mai urce in masini conduse de pesoane sub influenta alcoolului!! era total repomsabila cand s-a urcat in masina, asa k mai bine te-ai gandi la familia din bucuresti decat sa-i plangi ei de mila! Anonymous are perfecta dreptate, dak nu trebuia sa se duca dupa ea, baiatul nu s-ar mai fi uracat la volan.

    Răspunde
  • marți, 24-04-07 la 1:13
    Permalink

    insanatosire grabnica ii doresc!!! multa bafta si mai multa atentie data viitoare!!!

    Răspunde
  • marți, 24-04-07 la 16:23
    Permalink

    pt cristi 17
    s-a inteles perfect ce am zis…nu o mai poza p soara ta in pozitia d victima nevinovata… cat despre celalalt coupant al masinii care a avut de suferit…. el stia foarte bine cine se afla la volan si starea lui… sa ne para rau de familia din bucuresti decat sa ne gandim la fata..

    Răspunde
  • marți, 01-05-07 la 23:21
    Permalink

    Intr-adevar…e discutabila problema cu fata, nu stiu ce fel de om este si in ce raport era cu respectivii…ok, nu are nicio vina..dar..de ce s-a urcat in masina cu un om baut(si nu spuneti ca nu stia k nu e baut pentru ca nu este prea credibil…), de ce nu a incercat nimeni sa-l tempereze pe sofer? Eu nu inteleg…cum poate acest adrian sa fie un baiat bun, special, etc. daca se urca la volan beat, stiind ca are si alti oameni in masina, plus ca am inteles ca nu este prima oara cand a fost prins baut la volan…Pentru un moment nu s-a gandit la viitorul lui dar nici nu a avut cine sa-l invete cum sa nu ajunga in astfel de situatii…Pana la urma asa a fost sa fie…dar nu putem sa mergem pe ideea ca nu a vrut sa se intample si sa-i dam o sansa. Pe aceasta idee se bazeaza legile si pedepsele. Legea e oarba, nu-i pasa ca el era de fapt in anumite momente un om bun. Se discuta aici ce vina a avut fata, dar familia mea? Mama ce vina a avut sa suporte 2 operatii si sa treaca prin chinuri groaznice? Sora mea ce vina a avut sa ramana cu semne pe fata la numai 16 ani? Si fratele meu sa vada cum familia ii este distrusa?…Ne-am pregatit ca luni sa-i sarbatorim ziua, in familie, asa cum o faceam in fiecare an, in schimb l-am inmormantat…Nu am apucat sa-i multumesc pentru familia deosebita pe care mi-a daruit-o, pentru tot ce m-a invatat, pentru amintiri…Pur si simplu nu exista cuvinte pentru aceasta pierdere

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.