E.ON Moldova Distribuție a pus la dispoziţia consumatorilor din Moldova, serviciul Telverde, un număr unic de telefon gratuit pentru transmiterea sesizărilor privind deranjamentele în alimentarea cu energie electrică.
Serviciul lansat la începutul acestui an este disponibil non-stop la numărul de telefon: 0800 800 929, apelabil fără costuri pentru client din principalele rețele de telefonie fixă sau mobilă din România.
Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala atât întreruperi ale alimentării cu energie electrică, cât şi situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ etc.
Apasă aici pentru a suna la Deranjamente
Mai puteți anunța un deranjament electric și pe site-ul Delgaz Grid
Începând cu 1 august 2012 vechile numere de telefon de tipul *929 au fost dezactivate. (* – prefixul judeţului, ex: 0234929).
Update in marți, 08-08-23 12:16
Chiar dacă nu sunt la fel de populare ca ruleta sau ca pokerul și nici…
Sala de Sport a Liceului Spiru Haret din Moinești a găzduit cea de-a XIV-a ediție…
Situat strategic în regiunea Moldovei, Bacăul a devenit în ultimii ani un hub important pentru…
Locuitorii din comuna Berești-Tazlău vor beneficia de testări medicale gratuite în cadrul caravanei „Nu am…
Sportivii Diaconu Ștefan Matei și Marius Mihai Manda au reprezentat cu succes Clubul Sportiv Municipal…
Tehnologia continuă să evolueze într-un ritm impresionant, iar gadgeturile inteligente devin tot mai prezente în…
Acest website folosește cookies.
Vezi comentarii
Buna ziua.
sunt abonat eon, locuiesc in sat Floresti, Com. Muruiesti Judet Bacau si am o problema cu energia electrica. De aproape in an de la schimbarea contoarelor persista o problema grava si anume beneficiez de energie electrica doar 2 ore pe zi, alte dati nu am avut cu zilele current electric. Nu pot tine nimic in frigider ca se altereaza, nu pot alimenta cu apa de la hidrofor intreaga instalatie din cauza lipsei de current. Stam cu lampa ca pe timpuri dimineata si seara. Va rog sa rezolvati aceasta problema, am facut sesizari telefonic si nu s-a rezolvat nimic. Mentionez ca nu am datorii, nu am avut niciodata datorii si sunt cu platile la zi. Va multumesc astept un raspuns de la eon si rezolvare. Multumesc.
Buna ziua.
De ce nu vreti sa-mi rezolvati problema cu energia electrica? In fiecare zi se repeata povestea, am 2-3 ore current electric dimineata apoi tocmai seara o ora. Bucataru Gheorghe e numele meu si sunt abonatul dvs. Am facut mai multe sesizari inclusive telefonic si nu s-a remediat nimic. Daca acum sunt probleme cand e vremea buna, nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi la iarna. Remediati problema va rog mult. Tot satul are aceasta problema (sat Floresti, com Huruiesti Jud. Bacau)
Domnul Bucataru, sunteti pe un website ce nu aparține de EON. De ce nu folositi numarul de telefon din titlul articolului pentru a contacta EON?
Bună ziua ! Crăciun Mariana abonat E on o întrebare : din luna iunie nu am mai primit nici o factura ce se poate face și unde ma pot adresa ,la nr de contact nu răspunde nimeni ,iar la e on bacau când mergi nu te accepta nimeni la discuții fără programare ,dacă nu se răspunde la tel cum pot sa ma programez, aștept un răspuns! Mulțumesc
buna ziua , va rog sa mi explicati ce reprezinta suma din factura de la rubrica EONservicii exppres ACASA ? MULTUMEsc!
De ce nu este lumina în Margineni?