Adresa:
DN 2, comuna Nicolae Balcescu
607355, judetul Bacau
E-mail: secrdir.bacau@metro.ro
Locuri de parcare disponibile: 680
Telefon Metro Bacau:
0234/203.150, fax: 0234/203.198
Program Metro:
luni – sambata 6.00-22.00
duminica 8.00-22.00
Nota: accesul in magazinul Metro Bacau este rezervat exclusiv posesorilor Legitimatiei de Client.
Update in joi, 14-02-08 20:45
Bacăul este un loc privilegiat pentru pasionații de hiking și trekking, datorită apropierii de munții…
Chiar dacă nu sunt la fel de populare ca ruleta sau ca pokerul și nici…
Sala de Sport a Liceului Spiru Haret din Moinești a găzduit cea de-a XIV-a ediție…
Situat strategic în regiunea Moldovei, Bacăul a devenit în ultimii ani un hub important pentru…
Locuitorii din comuna Berești-Tazlău vor beneficia de testări medicale gratuite în cadrul caravanei „Nu am…
Sportivii Diaconu Ștefan Matei și Marius Mihai Manda au reprezentat cu succes Clubul Sportiv Municipal…
Acest website folosește cookies.
Vezi comentarii
am cumparat zilele trecute un dvd ,cica compatibil cu toate tipurile de dvd-uri si surpriza ? nu merg majoritatea dintre ele? ce e de facut?daca vede cineva din conducere astept o explicatie ?e bine asa sa ducem oamenii in eroare?
Entuziasmul bacauanilor la inceput, Metro mi se pare acum o insulta la adresa cumparatorilor pentru modul in care suntem controlati la iesire, de parca am parasi o inchisoare in urma unei condamnari!Simbata 13.10.2007 am avut revelatia utilitatii acestui control.
Intram in magazin mama, copilul de 10 ani si matusa cu super caruta pe care trebuie sa o impingem pana la completa epuizare.Copilul vrea o jucarie (o cutie cu un dragon Made in China),cerem informatii asupra pretului, super supraveghetoarea la raion spune ca nu stie pretul, dar ne scrie codul, asa vom afla pretul la casa(SIC!).Deci punem mini-dragonelul in supra caruta de fier impreuna cu 4 perechi de colanti si ne ducem sa cautam detersivi pentru rufe.Lasam caruta pe culoar, evitam supra masinile stivuitoare care unplu vesnic acest magazin si alunga clientii, iar dupa 15 minute cind ne intoarcem cu detergentul nu mai gasim caruta!Facem un tur in tot magazinul, caruta insa, si mai ales cumparaturile nu sunt de gasit!Multumim cu aceasta ocazie persoanei care a facut probabil o confuzie si ne-a aruncat cumparaturile(putine ce-i drept in cine stie ce colt al magazinului!)Luam alta caruta, mai gasim un alt dragon(nu mai era identic cu primul, dar vrem sa-i facem placerea copilului)si alte cateva maruntisuri, dupa care grabiti ne indreptam spre casa sa platim.Acolo telefon la raionul jucarii pentru a chema vinzatoarea, care soseste intr-un tirziu surizatoare:
"-Pentru ce m-ati chemat?"
I se explica, zimbetul ii dispare si foarte severa ne cearta ca pe niste tampiti ca de ce am schimbat dragonul daca ea retine ca ne-a scris odata codul, refuzand insa sa asculte explicatia aveturii noastre, convinsa fiind de superioritatea si importanta ei.Dispare si reapare, dupa ceva timp in care coada se ingroasa si lumea se cearta intrucat noi aveam restul marfii citite deja si asteptam incheierea facturii.Intre timp noi priveam lista cumparaturilor pe ecran, casierita cheama la telefon o alta colega ce vine cu 3 haine si le trece prin cititorul optic chiar daca factura noastra nu fusese inchisa, dar fiind cu totii nervosi nu am dat mare atentie. Apare amica noastra care de la distanta striga pretul jucariei(deci disparuse regula eu va scriu codul iar casa va spune pretul, pretul probabil il fac ei pe loc dupa conveniente!)Platim, trecem prin fata cerberilor incruntati carte te controleaza ca pe puscariasi si iesim la aer!
Acasa studiind factura gasim facturate niste tevi care nu stim de unde au aparut, dar la sfirsitul facturii un articol de imbracaminte cu aceeasi valoare imi anula "eroarea". Reluind faza cu trecutul hainelor prin cititor cand asteptam pretul dragonului am inteles unde sta inselaciunea:la vanzatorii magazinului, care probabil trebuie sa se acopere si sa se verifice unul pe altul. Si asa cumparatorii conteaza prea putin in circuitul dvs.Mi-ati amintit de vremurile vechi cand trebuia sa cumpar un singur produs care ne era "permis" nu oferit.Diferenta e ca acum fiind concurenta va alungati singuri clientii care pot merge si in alta parte.Oricum noi la Metro nu mai intram, si destui prieteni sunt nemultumiti de compotamente asemanatoare!
e jale la metro pana cumperi un produs de uz casnic ,apoi iti injgheaba un soi de proba dupa care ajungi acasa si constati ca ai luat teapa!
maj angajatilor nu au habar de produsele de pe raft.
nu fiti rautaciosi,eu fac cumparaturile de la metro de 12 ani de zile si nu i adevarat ce scrieti!probabil sa intamplat odata dar nui o regula.............
Eu locuiesc in Germania de zece ani. De multe ori fac aici la metro cumparaturile. Anul trecut in septembrie cand am fost acasa, am mers cu familia la metro in Romania sa facem cumparaturile. Diferenta intre Metro din strainatate si cel de acasa este imensa. Nu numai preturile care pe nedrept in Romania sunt mai scumpe ca in Germania desi aici salariile sunt de cel putin zece ori mai mari, ci si serviciile oferite sunt cu totul altfel. In Romania nu numai lipsa de rabdare a vanzatorilor deranjeaza nespus clientii ci si felul in care cumparatorul este tratat de parca in orice clipa ar fi acuzat ca este pregatit de un delict. Trist este cand pe langa noi, romanii avem si straini care vin cu noi in Metro la cumparaturi. Ei cunosc mai bine diferenta caci ei sunt crescuti in tari in care supermarkleturile de tip Metro sunt la ordinea zilei. Nu ai sentimentul ca cineva te priveste de parca ai fi prgeatit sa iei marfa acasa fara sa treci prin fata casei sa o si platesti. Iubesc tara din care provin dar imi este rusine de coportamentul multor concetateni. deseorimi se atrage atentia de prietenii si familia mea de aici din germania asupra faptului ca Romania mai are mult pana ajunge la nivelul tarilor civilizate din Europa. Trist este ca desi multi dintre noi incearca sa arunce o imagine buna asupra tarii noastre, exista multi care ne distrug imaginea. Cert este ca eu in Romania nu mai merg la metro. Nu numai faptul ca multi vanzatori sunt neprietenosi si alunge prin asta clientii e de vina, ci si faptul ca a merge intr-un supermarket ca metro la cumaraturi ar trebui sa lase o imagine buna ci nu impresia ca esti un hot care trebuie urmarit printre rafturi. Mai trist este insa faptul ca angajatii nu sunt destul de informati de marfa pe care o vand, si nu dau impresia cumparatorilor de a fi importanti. fara cumparatori nu face metro nici doi bani. cumparatorul e deasupra voastra. aceasta regula ar trebui invatata....
calitatea produselor gastro electro casnice este o o mare teapa
PACAT DE METRO, AM FACUT MULTE CUMPARATURI DE LA EL. AU AVUT O POLITICA SI O CONDUCERE PROASTA DE LA BUN INCEPUT SI ACUM SUNT IN PROCEDURA INSOLVENTEI.
NEPRIETENOSI SUNT TOTI VANZATORII DIN SUPERMARKETuri...SALARII NESATISFACATOARE, SEFI PREA PLINI DE EI, MANAGEMENT PROST.
metro Bacau a ajuns de rasul lumii. carucioare invalide, mizerie in parcare, salariati care dau peste tine cu stivuitoarele.
SI UN SEF DE MAGAZIN CARE IA PESTE UN MILIARD DE LEI VECHI PREMIU LA SFIRSIT DE AN PENTRU CE OARE?
PAREREA MEA ESTE CA TOTUL PORNESTE DE LA SALARII!atata vreme cat salariile angajatilor sunt mici,satisfactia va fi mica si prin urmare clientii vor avea de suferit...Deocamdata problema aceasta nu este simtita decat la nivel client-angajat-client dar cand vanzarile vor incepe sa scada dramatic, urmare a aparitiei altor super/hiper marketyuri probabil situatia se va schmba...daca nu va fi prea tarziu insa...daca ti ai creat o imagine proasta foarte greu este curatata...