Categorii: Divertisment

Filmul ‘Lacrimi de iubire’ la cinema

“Lacrimi de iubire” – filmul este primul spin-off romanesc; cu alte cuvinte lungmetrajul pastreaza personajele si povestea si incheie actiunea telenovelei omonime. Filmul va rula de vineri, 8 decembrie, si in Onesti, dupa ce a rulat si in municipiul Bacau.
Ideea le apartine in totalitate producatorilor si a venit la scurt timp dupa inceperea filmarilor pentru telenovela Lacrimi de iubire.

“Finalul serialului a fost gandit din timp, pentru ca povestea de iubire dintre Andrei si Alexandra nu a fost una simpla si nu se putea termina atat de banal cum poate unii si-ar fi dorit. Sigur ca am fi putut alege alte variante – puteam face un alt serial, de exemplu, sau sa ne axam pe povestea altor personaje… Consider totusi ca lungmetrajul a fost cea mai buna optiune pentru povestea pe care am ales sa o continuam” marturiseste scenaristul Eugen Patriche.

A trecut aproape un an de cand Alexandra (Adela Popescu) si Andrei (Dan Bordeianu) nu s-au mai vazut. El si-a implinit visul si a devenit un actor cunoscut, ea a devenit, de la preluarea firmei lui Grigore Varlam, o femeie de afaceri recunoscuta si s-a aruncat cu disperare in munca pentru a uita si a lasa totul in urma. Mihai (Lucian Viziru) asteapta un copil de la Maia (Nicole Gheorghiu) si, indragostit pana peste cap de sotia lui, este mult prea preocupat de familia sa pentru a o ajuta pe Alexandra. Drept urmare, aceasta si-a angajat la firma un asistent, Gabriel Duma (Alexandru Papadopol), un barbat mereu gata sa-i ofere ajutor. Ea nu observa ca acesta ii face avansuri si il trateaza ca pe un prieten si coleg.

Andrei reapare in viata Alexandrei, intr-o seara, cand la vila lui Varlam se sarbatoreste ziua de nastere a lui Nicole (Mihaela Barlutiu) care are o fetita, Noemi. De la petrecere nu lipseste Sonia (Nicoleta Luciu) care, ca de obicei, la asemenea ocazii, capteaza atentia tuturor. Simona (Carmen Tanase) este plictisita si impacata cu viata de “dadaca” pe care o duce, fara a uita nici o clipa de sotul ei, Grigore Varlam (Bebe Cotimanis) care a murit intr-un accident de avion in timp ce incerca sa fuga cu amanta si complicea lui, Amalia (Elvira Deatcu).

Situatia se complica in momentul in care Simona incepe sa creada ca are halucinatii si vede stafia lui Grigore. In acest timp, la firma, se pregateste semnarea unui contract important cu un seic foarte bogat. Pentru ca arabii nu fac afaceri cu femei necasatorite, Alexandra este disperata sa gaseasca o solutie acestei probleme. Mihai i-o ofera pe cea mai simpla: pentru ca este actor, Andrei poate juca rolul sotului. Gabriel nu este foarte incantat de idee, el dorindu-si foarte mult ca Alexandra sa-l aleaga pe el pentru a-i deveni sotie atat in fata seicului cat si pentru totdeauna. Pentru ca este o profesionista si pentru ca are mai multa incredere in Andrei, ea il va alege pe acesta sa joace rolul sotului in fata seicului.

Va face fata Andrei acestei noi provocari si va sti sa o faca pe Alexandra sa uite trecutul pentru a fi din nou impreuna? Va putea iubirea lor sa treaca, de data aceasta, peste obstacolele pe care le vor intalni?

Pentru actori vestea ca actiunea telenovelei „Lacrimi de iubire” se va finaliza intr-un lungmetraj a fost una surpinzatoare, dar i-a incantat pe toti, fara exceptie.

Eugen Patriche isi aminteste: “Pe 2 februarie, cu ocazia aniversarii postului Acasa TV, Ilinca Goia, care venise de curand printre noi, m-a rugat sa ii povestesc ceva din scenariu si i-am spus si sfarsitul. Nu i-a venit sa creada, mai ales ca sfarsitul o implica si pe ea, si m-a intrebat “Dar ei stiu?”, “Da sigur ca stiu de mult asta”.

“Lacrimi de iubire” – filmul marcheaza debutul Adelei Popescu in cinematografie. Recunoaste ca pentru ea perioada filmarilor a fost una destul de dificila: “A fost foarte greu, pe de o parte pentru ca era primul meu film de lungmetraj si pe de alta parte, pentru ca perioada in care l-am filmat a fost foarte dificila. Abia terminasem filmarile la telenovela Lacrimi de iubire si am inceput imediat la film unde echipa era mult mai mare, unde felul in care se filma era mult diferit: am trecut de la 30 de secvente filmate pe zi (la telenovela), la 3-4-5-6-7, dar perioada (durata) de filmare era aceeasi, doar ca secventa trebuia pregatita mult mai in amanunt.
Si am mai intampinat o problema. Textul trebuia spus la fel. Pe cand la telenovela, mai improvizezi, mai ales ca se trag 2-3-4 duble maxim, pe cand la film e altceva.”

Decizia producatorilor l-a suprins pana si pe regizorul Iura Luncasu, care a bifat astfel si o premiera: LACRIMI DE IUBIRE – filmul este primul sau lungmetraj

Iura Luncasu: “A fost atat de mare surpriza incat nu mi-a venit sa cred. Mi s-a parut extraordinar ca dupa ce lucrezi doua sute de episoade de telenovela sa poti incheia povestea intr-un film: ai practic aceeasi istorie si ai posibilitatea sa-l lucrezi mai bine, mai interesant si mai frumos, asa ca decizia producatorilor nu a putut decat sa ma surprinda foarte placut. In plus, daca exista un subiect care pe tine te fascineaza foarte mult, de ce sa nu vizionezi finalul respectiv in niste conditii extraordinare, filmat pe pelicula. Pelicula are o alta rigoare, clasa, acorzi mai mult timp filmarilor, jocului actoricesc si oferi chiar un final splendid.
Este o alta etapa pe care eu am parcurs-o. Este primul meu film de lungmetraj, iar asta este un lucru extraordinar pentru mine.”

LACRIMI DE IUBIRE – filmul se adreseaza in primul rand celor care au urmarit telenovela, dar, dupa cum subliniaza regizorul, este accesibil si celor care nu stiu povestea personajelor: “Exista oameni care nu au vazut telenovela, dar au vazut filmul – li s-a parut foarte interesant si au reusit sa inteleaga intregul fenomen.
Evident, cei care vor fi avantajati puternic sunt cei care au vazut telenovela, deoarece cunosc foarte bine povestea, stiu exact de ce Andrei si Alexandra se comporta asa, ei sunt privilegiati chiar.”

Iura Luncasu a fost regizorul telenovelei-fenomen “Numai iubirea”, asa ca o mare parte din actorii filmului LACRIMI DE IUBIRE ii sunt prieteni inca de pe atunci. Iura, originar din Republica Moldova, unde telenovela “Numai iubirea” are mare succes, a descoperit cu uimire in timpul vacantei petrecute acasa, ca are extrem de multi fani. A aflat apoi motivul: de cand se difuzeaza telenovela, au aparut multe materiale despre el in presa locala.
Tot de “Numai iubirea” se leaga si intalnirea cu cea care i-a devenit sotie la o saptamana dupa incheierea filmarilor pentru LACRIMI DE IUBIRE – filmul. De altfel, in timpul filmarilor lungmetrajului Iura si-a dat seama, spre amuzamentul echipei, ca ii e imposibil sa se insoare pentru ca… si-a pierdut certificatul de nastere. Din fericire a reusit sa rezolve problema in timp util.

Alexandru Papadopol il cunoaste pe Iura inca de cand lucra la sitcomul “Casatorie de proba” : Noi am colaborat foarte bine dintotdeauna si nu am lucrat impreuna numai la “Numai iubirea”, ci si la un sezon destul de lung din “Casatorie de proba”, lucru care ne-a legat profesional destul de mult si am lucrat foarte bine cu el. Noi avem aceleasi repere, adica ne intelegem din doua vorbe si din priviri.”

Bebe Cotimanis, Elvira Deatcu si Carmen Tanase l-au cunoscut pe Iura Luncasu cand au inceput filmarile la telenovela “Lacrimi de iubire”. Acum se declara cei mai mari fani ai lui si nu au decat cuvinte de lauda la adresa tanarului regizor: ”In mine se naste urmatoarea intrebare: Cum o sa lucrez cu viitorul regizor, daca se va mai face vreodata o telenovela care sa dureze atata timp? Nu stiu daca ma voi intelege cu urmatorul regizor asa cum m-am inteles cu Iura.
Am lucra foarte bine cu Iura si as vrea ca urmatorul regizor pe care il voi avea, daca voi mai face telenovele, sa fie unul ca el.”

Elvira Deatcu intareste spusele colegilor ei: “Sunt foarte incantata de lucrul cu Iura, mi-as dori foarte tare sa am sansa sa intalnesc un astfel de regizor si in teatru si in film. In teatru, reperul meu clar a fost Alexandru Dabija, care a incercat sa imi schimbe putin tipologia pentru ca jucam fete frumoase, printese, ceea ce mi-a placut si a picat foarte bine in cadrul vietii mele artistice. Eu auzisem de Iura si am mers cu tot sufletul inainte pentru ca stiam ca va fi el in acest proiect. El este minunat, are umor, are inventivitate, este plin de energie in permanenta, nu stiu de unde o ia. Este o minune. Suntem multi fani Iura aici si la un moment dat chiar vorbeam cu Carmen Tanase sa nu para exagerat ca il iubim atata. Eu am fost foarte fericita, m-am simtit foarte bine alaturi de el. Una este sa iti gandesti tu personajul acasa si alta este sa fii condus bine spre acel personaj. E foarte important. Sunt foarte multi actori care reusesc sa se “salveze” fara sa aiba neaparat nevoie de un regizor bun, dar Iura a facut poveste personajelor, a mers tot timpul dincolo de vorbe, ne-a propus actiuni care la inceput contrariau pe o anumita secventa. Ma surprindea in mod placut de fiecare data. Stie sa te foloseasca foarte bine ca actor. Simti ca faci ceea ce trebuie, ca faci cu tot sufletul tau si te provoaca, ceea ce este mare lucru.”

Faptul ca au filmat impreuna 200 de episoade pentru telenovela “Lacrimi de iubire” i-a facut pe actori sa se apropie si sa devina o mare familie. Carmen Tanase isi aminteste cat de mult radea impreuna cu Bebe Cotimanis in timpul filmarilor: “Am ras foarte mult la filmari, pentru ca a fost o atmosfera destinsa si relaxata. Am vazut un episod in care am observat in ce hal radeam.
De obicei si cand radem Iura da prim-plan, iar la un momnet dat Bebe a scos o perla de m-a facut sa ma bag in servanta complet. Venea Sonia (Nicoleta Luciu) trista ca mama ei e in spital si trebuia sa ne anunte ca se marita cu George. Intra Bebe si trecand asa ii spunea “ce faci draga? Te mariti?, “George cum e? “Ma-ta mai prinde fluturi?” Si cand a zis asta am si vazut-o pe Carmen Ionescu facand chestia asta. Nu mi-am mai putut da replica, de cat am ras. Asa a fost tot timpul pentru ca Iura ne-a dat si posibilitatea de a inventa, iar Bebe este inepuizabil la inventii. Au fost tot felul de mici amanunte, la masa cand stateam, ne luam mancarea din farfurie unul altuia, el ma fugarea pe mine sa-mi ia oul din farfurie, intamplari care au haz in momentul respectiv. “

Si pentru Elvira secventele cu Bebe Cotimanis erau un prilej de distractie: “Foarte tare m-a amuzat secventa din curtea casei Varlam in care descopar ca Bebe nu mai are peruca. Si zic “Tu esti chel?” “Atunci de ce se reflecta luna in parul tau?” Mi-a placut si am ras ingrozitor de mult cu Bebe la cadrul acela.”

Pentru ca asa ii cerea rolul, Cotimanis a filmat deghizat pentru LACRIMI DE IUBIRE. Fetele de la machiaj au facut o treaba foarte buna, pentru ca in prima zi Adela nu l-a recunoscut, ca de altfel o buna parte din echipa.

Dar asa cum au existat momente de care actorii isi aduc aminte cu placere, au fost si secvente dificile pentru care au avut emotii sau de care le-a fost frica.

Pentru Adela si Dan, una din secventele cheie ale filmului LACRIMI DE IUBIRE a fost in acelasi timp si una dintre cele mai grele. Dan isi aminteste: “Una din cele mai dificile scene a fost cea de la firma, cea cu ploaia artificiala, filmata la 7 grade, afara, toata noaptea cu un vant ca in camp. Trebuia sa-ti pastrezi romantismul, toata nebunia din noaptea aia si toate astea cand tu erai inghetat bocna, ud leoarca si iti venea sa fugi mancand pamantul.”
Si pentru Adela a fost o secventa chinuitoare: “Mi-a fost foarte greu cand am filmat in fata firmei pe care o conduc in film, loc unde se face foarte mult curent, am filmat de la 12 pana spre dimineata cu ploaie artificiala si deja se facuse frig, noi aveam niste costume subtiri si am stat 6-7 ore in ploaie. A fost o noapte foarte, foarte grea si am continuat filmarea peste 2 zile tot cu ploaie artificiala. Plecam repede in rulota, ne uscam cat puteam, beam ceaiuri fierbinti si filmam din nou.”

In cazul Adelei aceasta nu a fost singura secventa dificila din film: “ Filmam la munte, in padure: eu ma intalnesc cu Grigore Varlam, Andrei ma lasa langa o scorbura, ranita si apoi isi da seama ca nu ma mai poate duce si hotaraste sa ma lase singura in padure, ducandu-se dupa ajutoare. Mi s-a parut foarte grea secventa, din perspectiva jocului actoricesc, dar am avut o satisfactie incredibila cand am terminat-o pentru ca am simtit eu ca a iesit asa cum mi-as fi dorit.” Dan marturiseste ca aceasta este secventa lui preferata: “ Scena din final, cu Alexandra, in padure, dupa ce fugim de Varlam, a fost o secventa in care am putut sa ma arunc, asa cum imi place mie, in situatie….restul se lucreaza, ca la un film, cadru cu cadru…stop, da-i un retus… Acolo a fost o secventa filmata dintr-un singur cadru care avea o crestere si avea o miza, iar asta conteaza foarte mult, pentru ca acolo joci, acolo se simte ce se intampla. Alergam ca sa pot sa pastrez starea de sfarseala fizica, faceam ture pe acolo, prin toate baltile, pentru ca nu poti pacali spectatorul, nu poti mima asa ceva. A fost greu, dar mi-a placut la nebunie.”
Si pentru ca am ajuns la momentul filmarii de la munte, Dan are de facut o marturisire: intr-una din secvente, in timp ce o cara in spate pe Adela pe un pod, i-a alunecat piciorul, dar nu din greseala, asa cum a lasat atunci sa se creada, ci intentionat. Pentru ca regizorului i-a placut secventa, s-au tras chiar cateva duble, iar Adela recunoaste ca s-a speriat de fiecare data.

Personajul jucat de Alexandru Papadopol este unul destul de neobisnuit in peisajul serialelor romanesti: in prima jumatate a filmului lasa impresia ca ar fi personaj pozitiv, pentru ca in final sa-si dezvaluie adevarata fata si sa ramana pentru totdeauna in galeria personajelor negative.
Si pentru Papi, cum il alinta echipa, au existat momente dificile: “Secventa de la biserica mi s-a parut foarte grea. Din scenariu era o situatie dramatica, in care Andrei venea in biserica, eu eram pe punctul de a ma insura cu Alexandra si planurile mele din momentul ala cadeau. Trebuia sa ne impingem pe treptele bisericii, dupa care venea Politia si ma aresta – adica o scena conflictuala 100%, foarte grea, foarte dificila. In ziua aia de filmare era foarte cald si am repetat scena cu Dan Bordeianu de foarte multe ori, de vreo 20-30 de ori pe scenele bisericii, dupa care am filmat cateva duble, dupa care prim planuri, gros planuri. Trebuia sa pastram dramatismul situatiei si sa jucam la fel de bine si la prim-planul meu si la prim-planul Adelei si la cel al lui Dan si asa mai departe. Nu trebuia sa existe disproportii de stare intre planuri si a durat destul a de mult. Dar intotdeauna e frumos sa fie greu la filmare, ca apoi sa ai ce povesti.”

Adela isi aminteste de un alt moment, nu tocmai fericit pentru Papi, cand ea trebuia sa-l palmuiasca: “A fost foarte amuzant. S-au tras multe duble, pentru ca ma durea foarte tare sa-i trag palma aceea. Si mi-a zis: “da-mi-o, nu ma menaja pentru ca nu e cazul. Trebuie sa fie bine”. “Adela, te rog frumos, da-mi o palma adevarata”. I-am tras o palma adevarata ca i-am zburat ochelarii. Mi-am cerut scuze…”

Papi a fost destul de maltratat in timpul filmarilor, daca ne gandim si la secventa in care Bebe Cotimanis trebuia sa il dea cu capul de birou si pentru care s-au facut 3 repetitii si s-au tras 3 duble. De altfel, dupa ce s-a dat “Stop!” ultima oara, Papi a recunoscut ca e “naucit” de atatea lovituri.

Bebe Cotimanis si Elvira Deatcu au trecut printr-o experienta similara, care le-a ramas in memorie drept cel mai dificil moment din film: “Secventa cu pistolul m-a darmat psihic. Am fost foarte speriata. Si Iura a ras de mine. “Da’ cine trage acum, Amalia sau Elvira? Sa uiti de teama!”. Mi-a fost foarte teama cu incarcatul, descarcatul, cu miscari care nu imi erau deloc firesti. Mi-au tremurat mainile intr-un mod extraordinar. Greu am reusit sa ma relaxez total pana la sfarsitul filmarii” povesteste Elvira.
Pentru Cotimanis secventa a fost o premiera, dar una care i-a provocat mari emotii: “Nu am avut in nici un film in care am jucat pana acum scene in care sa omor pe cineva, sa ranesc pe cineva cu o arma. Nu stiu cate emotii au avut partenerii mei, dar stiu cate am avut eu. Nu pot sa indrept pistolul spre cineva, mi-am dat seama acum. Chit ca sunt gloante oarbe, ca este distanta de siguranta in care nu se intampla nimic, nu pot sa indrept pistolul spre cineva. Cand am facut treaba asta, am inceput sa am emotii. Imi pleaca si replicile, imi pleaca tot. Am descoperit acum treaba asta. Aceasta a fost cea mai grea scena pe care am filmat-o pana acum.”

In prima ei zi de filmare, Carmen Tanase a plans in continuu. Nu de suparare, ci pentru ca asa cerea scenariul. Si cum de felul ei e o fiinta vesela, nu i-a fost tocmai usor: “Prima zi a fost mai dificila. Aveam niste emotii extraordinare, desi nu era prima oara cand faceam film. Parca nu am avut emotii asa niciodata. A fost dificil pentru ca trebuia sa plang mult, in secvente. Numai ca secventele la film se intind si dureaza 2-3 ore si atunci daca am avut 2-3 secevnte din acestea eu am plans toata ziua. La sfarsitul zilei, aveam niste ochi cat de broasca.”

La capitolul secvente dificile, se poate lauda si Iura Luncasu cu una, si nu pentru ca ar fi presupus cine stie ce tehnici aparte de filmare, ci pentru ca niste vecini petrecareti i-au pus nervii la incercare: “Noaptea aia m-a terminat. A fost cea mai lunga si cea mai grea noapte pentru ca nu apuci sa termini ceea ce iti doresti tu de fapt, iar productia nu mai sta in loc. Noi nu mai traim vremurile alea cand sistemul iti dadea bani si tu puteai sa stai si un an de zile pe film, iar o secventa ratata din nu conteaza ce motiv insemana bani in plus.” Totusi, ce s-a intamplat in noaptea respectiva? Ne lamureste Dan Bordeianu: “Jucam o secventa romantica, care Alexandra si Andrei se reintalneau dupa un an de zile. Tensiune, drama, sentimente… cei doi vorbeau, super emotionati si la un moment dat se aude din off, de undeva de peste lac: “suparat ….suparat sunt Doamne, iara, suparat”. Eu n-am clipit, am ramas acolo, ferm pe pozitie, ma uitam in ochii ei, ii spuneam in continuare cat de mult mi-a lipsit, cata pasiune am adunat in timpul asta…. “suparat, suparat sunt Doamne, iara, suparat”!!!!
Nu s-a mai putut filma pentru ca operatorului ii tremura camera, sunetul picase, pentru ca personajul chiar era suparat pe bune, iar coloana asta sonora a venit asa ca in comentariile pe are le faceam la limba romana: natura este in concordanta cu sufletul eroului, cu trairile lui etc.
A fost o noapte de pomina, asa, presarata, din cand in cand cu cate o manea, dar pana la urma am reusit sa terminam de filmat, ce-i drept mult mai tarziu decat ne propuseseram.”

Un alt motiv de intrerupere a filmarilor a fost zgomotul facut de avioanele care trec pe deasupra studiourilor din Buftea. Echipa a propus ca dupa terminarea filmarilor sa i se dea cadou regizorului un cd cu sunet de avion – pentru relaxare in luna de miere, sa nu cumva sa uite de filmari.

Si pentru ca suntem la capitolul secvente dificile, si directorul de imagine Adrian Silisteanu se poate lauda cu una care este in acelasi timp si secventa lui de suflet: “ Cea mai grea scena a fost cea care imi si place foarte mult pentru ca se vroia o scena mai de poveste, mai ciudata si am ales facuta intr-un regim extrem de inaintat, aproape de caderea noptii, cand nu se vedea mai nimic. Este vorba de o secventa la Moeciu, cand Dan si Adela se intorceau de la plimbare si il gaseau pe Varlam in casa. Este un singur cadru, in care ei vin de undeva si intra in casa, insa pentru mine a fost prima data cand experimentam un ultra-regim, un regim la limita pierderii oricarei vizibilitati, cu o lumina pusa pe anumite segmente din cadru si la care am avut emotii pentru ca nu mai incercasem niciodata. Este mai greu de controlat asa ceva, exponometrul nu te ajuta mai deloc. Este cadrul la care am avut mari emotii si care imi place cel mai mult din film.”

Una din schimbarile facute pentru filmul LACRIMI DE IUBIRE a fost la nivel de echipa: s-au pastrat doar o parte din oamenii de la telenovela, iar echipa a fost completata de persoane cu experienta in domeniul cinematografiei: “Am avut mare noroc de echipa. Sunt doua lucruri complet diferite – asta nu inseamna ca una e mai buna, cealalta e mai proasta – unii muncesc foarte mult, dar sunt facuti pentru telenovela, pentru ca au acumulat multa experienta, iar cei care vin de la film sunt foarte valorosi, iar eu nu am intalnit un om la lumina, la grip, unde vrei tu, sa-mi spuna ca nu se poate face un lucru sau altul. Asta este un lucru incredibil si oamenii astia muncesc, stiu mai multe lucruri, se simte experienta, am facut cadrele pe care le-am dorit si care la telenovela sunt de multe ori imposibil de realizat mai ales din cauza rimului.. Este o echipa fantastica, iar eu alaturi de toti producatorii am fost foarte incantati” marturiseste regizorul Iura Luncasu.

De altfel, cativa oameni din echipa au trecut in fata camerelor de luat vederi in filmul LACRIMI DE IUBIRE. Dan Bordeianu ne da cateva exemple: “In film eu sunt Andrei, un tanar actor de succes din Romania anilor nostri, care are o asistenta, pe Monica – ea este chiar asistent director la noi – si Gheo care este recuziterul nostru si care chiar asta facea si in film. Imi cerea pelerina, si el, ca de obicei, saracu’ emotionat si repezit venise sa-mi scoata pelerina, m-a tras de gat, aproape m-a sugrumat si asa a ramas: “ba Gheo, stai ma, ce faci ma, ma tragi de…?”

Dupa aproape 1 an de filmari in care au tinut un numar impresionant de telespectatori in fata televizoarelor, dupa cum arata audientele, pentru actori a venit momentul sa se desparta de personajele pe care le-au intruchipat. Cel mai afectat a fost Cotimanis, dupa cum singur recunoaste:”In momentul in care s-a terminat filmarea serialului am lacrimat, parca ar fi murit cineva. Mi-a placut foarte mult experienta asta. Am trait-o clipa de clipa, am muncit pentru ea, am muncit in continuu.

Pentru Dan Bordeianu momentul a venit cumva firesc: “Andrei s-a schimbat pe parcursul telenovelei. A avut o evolutie, am plecat de la niste premise, am ajuns la altele… N-a fost usor, n-a fost nici foarte greu sa ma despart de el dar era timpul…”

Carmen Tanase nu simte ca s-a desprins de Simona: “In momentul in care voi incepe alt personaj probabil ca ma voi desparti si de Simona. Cand o sa ma preocupe constructia unui alt personaj, in mod firesc il voi lasa in urma pe acesta. Oricum de Simona nu cred ca ma voi desparti vreodata, ea va ramane in mine tot timpul.”

Adela este in asentimentul lui Carmen in ceea ce priveste personajul ei, Alexandra: “De Alexandra nu m-am despartit si probabil ca nu o sa ma despart niciodata, pentru ca este foarte complicat ca de-a lungul a 10 luni sa fii altcineva si apoi sa spui stop si la revedere. Pur si simplu nu se poate.”

Cotimanis nu a fost singurul care a plans la finalul filmarilor, Adela Popescu si Elvira Deatcu au fost si ele foarte emotionate – Adela a plans mult in ultima zi de filmare, iar Elvira si-a pus lacrimile pe seama meteodependentei.

Distributia „Lacrimi de iubire”

ADELA POPESCU ………………………………………………ALEXANDRA
DAN BORDEIANU……………………………………………….ANDREI POPA
ALEXANDRU PAPADOPOL…………………………………….GABRIEL
LUCIAN VIZIRU…………………………………………………..MIHAI TEODORU
CARMEN TANASE……………………………………………………………….SIMONA VARLAM
CONSTANTIN COTIMANIS………………………………………………..GRIGORE VARLAM
ELVIRA DEATCU………………………………………………………………..AMALIA
MIHAELA BARLUTIU…………………………………………………………NICOLE VARLAM
NICOLE GHEORGHIU…………………………………………………………MAIA
ILINCA GOIA……………………………………………………………………….BEATRICE LUCA
AUGUSTIN VIZIRU………………………………………………………………MAX
GEO DOBRE…………………………………………………………………………MIRCEA OLTEANU
SEBASTIAN PAPAIANI………………………………………………………..NEA TACHE
NICOLETA LUCIU……………………………………………………………….SONIA GHITESCU

Update in vineri, 27-02-09 2:19

Bacau Online

Cele mai noi informatii din Bacau le gasiti pe Bacaul.ro

Comentează

Vezi comentarii

Share
Publicat de
Bacau Online
Taguri: cinema

Recent Posts

Duminica Floriilor

Sărbătoarea Floriilor ne aduce aminte de intrarea triumfală a lui Iisus în orasul Ierusalim. Este…

duminică, 28-04-24

Miercuri se opresc temporar gazele în Nicolae Bălcescu, Cleja, Somușca și Răcăciuni // ACTUALIZARE

Pentru a permite realizarea de către Transgaz a lucrărilor de relocare/protejare a unor tronsoane de…

miercuri, 24-04-24

Înțelegerea perspectivelor financiare ale Tesla cu anunțul privind câștigurile pentru T1 2024

Tesla, renumitul producător de vehicule electrice, se pregătește să își dezvăluie performanțele financiare pentru primul…

miercuri, 24-04-24

Scaun agățat – de ce merită să îl cumperi?

Scaunele agățate au fost asociate în principal cu elemente de amenajare pentru camerele copiilor sau…

miercuri, 24-04-24

Dezlegari de post în condiţiile vieţii de azi

Dezlegările din timpul postului sunt date credincioșilor de catre preotul duhovnic, adică preotul la care…

joi, 04-04-24

Ghidul suprem pentru scaune cu rotile manuale

A învăța cum să folosești un scaun cu rotile manual în mod eficient te va…

joi, 04-04-24

Acest website folosește cookies.