De astăzi, 11 mai 2009, clienţii companiilor E.ON Gaz România şi E.ON Moldova Furnizare din municipiul Bacău au la dispoziţie o locaţie nouă, pentru accesarea serviciilor de furnizare de gaze naturale şi electricitate. Noua locaţie este situată pe strada Ştefan cel Mare nr.22 fiind deschisă zilnic, de luni până vineri, între orele 09.00-17.00.
Schimbarea locaţiei Centrului de Relaţii cu Clienţii din Bacău vine din dorinţa E.ON Bacău de a asigura clienţilor un spaţiu mai adecvat şi mai confortabil, unde aceştia pot soluţiona o gamă variată de probleme de natură contractuală, tehnică sau de facturare şi să se informeze privind serviciile oferite de cele două companii de furnizare a gazelor naturale şi electricităţii.
“Orientarea către clienţi este o prioritate pentru companiile E.ON şi putem spune că şi în România am făcut multe în acest sens. Schimbările organizatorice întreprinse până acum ne permit să ne concentrăm asupra nevoile clienţilor noştri. Mai avem însă multe de făcut pentru ca toate serviciile noastre să ajungă la standardele de calitate pe care ni le dorim cu toţii. Deschiderea celor şase Centre de Relaţii cu Clienţii din Moldova, reprezintă paşi importanţi făcuţi de noi, pentru oferirea de servicii la standardele Grupului E.ON şi în România”, a declarat dl. Frank Hajdinjak, Directorul General al E.ON România.
Programul de modernizare a Centrelor comune de Relaţii cu Clienţii din Moldova a fost demarat în urmă cu trei ani şi are ca scop asigurarea unei interfeţe profesioniste în relaţia cu consumatorii de gaze naturale şi energie electrică.
Primele Centre de Relaţii cu Clienţii comune de energie electrică şi gaze naturale, au fost deschise începând cu anul 2006 la Bacău, Iaşi, Suceava, Piatra Neamţ, Oneşti şi Roman.
E.ON va moderniza în perioada următoare toate Centrele de Relaţii cu Clienţii din România, astfel încât consumatorii de energie electrică şi gaze naturale să fie serviţi rapid şi eficient.
Programare online pentru vizita la EON
Pentru a contacta EON: sunați la 0800 800 900, număr gratuit apelabil din orice rețea de telefonie.
Nu folosiți formularul de mai jos pentru a contacta EON!
Update in marți, 03-01-23 12:08
Chiar dacă nu sunt la fel de populare ca ruleta sau ca pokerul și nici…
Sala de Sport a Liceului Spiru Haret din Moinești a găzduit cea de-a XIV-a ediție…
Situat strategic în regiunea Moldovei, Bacăul a devenit în ultimii ani un hub important pentru…
Locuitorii din comuna Berești-Tazlău vor beneficia de testări medicale gratuite în cadrul caravanei „Nu am…
Sportivii Diaconu Ștefan Matei și Marius Mihai Manda au reprezentat cu succes Clubul Sportiv Municipal…
Tehnologia continuă să evolueze într-un ritm impresionant, iar gadgeturile inteligente devin tot mai prezente în…
Acest website folosește cookies.
Vezi comentarii
daca un vecin nu vrea sa-mi dea semnatura eu ce pot face?
vrea sa-i dau 500 euro.
as vrea sa ne bransam la energie electrica si am vrea sa stim cam cat ne ajunge si ce acte ne trebuie.as vrea sa va spun k de la stilp pana la casa sunt vreo 150-200m.am vrea sa fie subteran
Prin factura din 18.04.2011 mi s-a stabilit de plata o cantitate mai mare de gaze in m.c. Va rog sa reglati plata in luna urmatoare.
1 . As vrea sa modific cota lunara declarata. Cum trebuie sa procedez?
2. Doresc sa schimb adresa de primire a facturii. Cum procedez?
Eu locuiesc in Husi.
Am centrala de apartament si platesc factura la gaze lunar prin autocitire pe care ocomunic prin email la fiecare inceput de luna. De ce nu se poate face acelas lucru si la energia electrica?.Am solicitat personal acest lucru de mai multe ori dar nu am primit nici un raspuns,mi-ar fi mult mai usor sa impart pensia asa,caci deoparte nu pot stringe bani,avind in vedere ca pe zi ce trece toate sunt mai scumpe si trebuie sa dramuim fiecare leut, Va rog luati propunerea mea in considerare,cred ca am usura munca si la salariatii intreprinderii dv.Multumesc anticipat si astept sami comunicati hotarirea luata in acest sens.
,,E.ON va moderniza în perioada următoare toate Centrele de Relaţii cu Clienţii din România, astfel încât consumatorii de energie electrică şi gaze naturale să fie serviţi rapid şi eficient.'' BLA, BLA, BLA !!!
Cum sa pot cred asa ceva cand eu de peste 3 ani am probleme si nu le rezolva NIMENI !
ESTE NORMAL SA SE INTRERUPA CURENTUL DE 30-50 ori PE ZI ??? sigur ca nu este normal !!! dar si mai ANORMAL este sa nu faca NIMENI NIMIC !!! ESTE CINEVA IN STARE SA REZOLVE ACEASTA PROBLEMA ??? EXISTA O EXPLICATIE LOGICA PENTRU ACESTE INTRERUPERI ???
De geaba scrieti, nu vedeti ca nu vrea nimeni sa raspunda. Dezinteres total. Un pic de concurenta daca aveau, ne dadeau si minute incluse internatinale pe langa gaz.
Fac parte din As.de locatari nr 64,care este cu facturile achitate la zi, dar in data de 16 nov,ora 15 si 30min,a venit cineva de la e-on si a intrerup gazele pe motiv ca avem restante. Itreruperea de gaze a fosta facuta fara sa fim anuntati cu o zi inainte sa stim ce avem de facut.Se presupune ca a fost o greseala cu itreruperea de gaze,dar in acest caz cine plateste ptr disconfortul creat? eu daca nu achit la timp sunt penalizat in acest caz cine raspunde?,Cred ca ar trebui facuta o restructurare profunda acolo la voi si luata de sus.
Am facut o sesizare pe data de 17nov,adica astazi,dar observ ca a-ti trecut data de 6 noi,inseamna ca nu se intereseaza nimeni de sesizarile noastre,oare chiar ne crede-ti prosti?.
RUSINE ...sa va fie E-ON.am refacut un nou contract in luna iulie-2015 si au trecut 5 luni si inca nu avem acel contrat elucidat. Cat timp va trebuie domnilor de la contracte sa sa clarificati o astfel de problema...? parerea mea este ca stati fff bine in locurile pe care le ocupati si nu va intereseaza prea mult problemele celor ce va aduc banii in societate...RUSINE..