Accesoriile office – de la utilitate la aspect [P]


Biroul este acel loc unde oamenii își desfășoară activitatea fie la locul de muncă, fie acasă. Și, pentru că este atât de important în viața profesională și nu numai, ar trebui să fie respectată o anumită ordine. Această ordine include și accesoriile office. Cu cât veți fi mai ordonați și mai bine organizați, cu atât productivitatea va fi mai mare. E drept că pe lângă utilitate, poate fi luat în calcul și celălalt unghi: aspectul. Aspectul unui accesoriu este aproape la fel de important ca  utilitatea lui. De aceea, acordați-le atenție!

Iată câteva sfaturi și trucuri pentru o organizare bună și un aspect ireproșabil!

Dacă cineva ar adresa întrebarea: “Ce ați prefera mai mult? Un birou plin cu diferite lucruri de care aveți nevoie sau un loc în care să le așezați ordonat pe toate?”, cu siguranță că ați alege a doua variantă. De ce? Pentru că organizarea oferă mai mult confort. Se spune că este recomandat să vă acordați cel puțin 10 minute pe zi pentru organizare. La începutul zilei, rezervați-vă acest timp pentru a vă organiza folderele, lucrurile de pe birou și lista de mail-uri. Așa veți beneficia de mai mult timp pentru task-uri. Nu veți mai fi nevoiți să vă întrerupeți activitatea de fiecare dată când ceva vă încurcă.

Pentru lucrurile mărunte care stau adesea împrăștiate pe birou puteți folosi un suport de birou. Indiferent de materialul în care este realizat, el va fi util cu siguranță. Însă, dacă tot este vorba de utilitate și aspect, încercați să îl asortați și cu celelalte accesorii de pe birou. Cromatica vă poate da o stare de bine!

Accesoriile office nu se referă doar la cele pe care le găsim pe biroul unei persoane, ci și la cele purtate la diferite întâlniri sau chiar la serviciu. Ele sunt utile, dar și un accesoriu potrivit în acest context. Un exemplu concret ar evidenția cel mai bine caracteristile acestora.

Imaginați-vă că mergeți la o întâlnire cu un partener de afaceri sau cu un client cu care trebuie să încheiați un contract. La o astfel de întâlnire, evident că e nevoie și de cărți de vizită. Ele există, doar oare un suport pentru acestea nu ar fi bun? Desigur că da. Cărțile de vizită nu se vor îndoi și vor avea un aspect îngrijit. Pe lângă acest lucru, suportul pentru cărți de vizită poate fi un accesoriu care să vă completeze ținuta elegantă și clasică într-un astfel de cadru. Puteți găsi un astfel de suport la Atelierele Unika, în categoria promoționale.

Tot pentru o organizare mai bună la birou, puteți apela și la agrafe de birou, stickere, post-it-uri care să vă amintească de sarcinile pe care le aveți de îndeplinit. Nu veți mai uita și toate vor fi gata la timp. De asemenea, puteți utiliza o agendă pentru planificare și un notes pentru expunerea ideilor bune, creative.

Așadar, accesoriile office oferă beneficii multiple, printre ele aflându-se utilitatea și aspectul care completează un birou sau chiar o ținută. Luați în serios organizarea și fiți productivi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.